SweClockers Meet & Geek i Göteborg den 13 september

Permalänk
Medlem

@Jacob klart jag kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag är på!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Valonen:

Toppen, då vill jag bekräfta 😃👍

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av jeffan97:

Jag kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Såja, då står ni med!

Skrivet av er_nilsson:

Skriv upp mig! verkar vara fullt nu snart.
mvh

Helt rätt, du knep plats 50 som verkligen är den sista!

Skrivet av UltraLord:

Jag är på!

Sorry, det blev fullsatt nu. Men du står först på tur om vi får något avhopp, det brukar vara i alla fall några som lämnar återbud fram till det går av stapeln.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Vägledare

@Jacob: Bekräftar att jag kommer.

Permalänk

@Jacob: Hejsan jacob. fick reda på att jag inte kommer befinna mig i gbg det datumet då jag reser iväg. Så måste tyvärr avboka. Men hoppas att det blir fler tillfällen.

MVH: Christian

Permalänk
Medlem

Om någon avbokar, är jag nummer två på reservlistan då?

Jag vill, jag vill, jag vill...

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av runesfarmor:

@Jacob: Hejsan jacob. fick reda på att jag inte kommer befinna mig i gbg det datumet då jag reser iväg. Så måste tyvärr avboka. Men hoppas att det blir fler tillfällen.

MVH: Christian

Tråkigt! Det blir absolut fler tillfällen i framtiden!

Skrivet av UltraLord:

Jag är på!

Fortfarande intresserad av att komma?

Skrivet av Bläckman:

Om någon avbokar, är jag nummer två på reservlistan då?

Jag vill, jag vill, jag vill...

Du är först på tur efter @UltraLord!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av Jacob:

Tråkigt! Det blir absolut fler tillfällen i framtiden!
Fortfarande intresserad av att komma?
Du är först på tur efter @UltraLord!

Jag är fortfarande på!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av UltraLord:

Jag är fortfarande på!

Varmt välkommen då!

@Bläckman står först på tur om det blir några fler avhopp.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Vore grymt kul! Anade att det låg nära inpå för oss i Göteborg med omnejd.
Med nyförlösta tvillingar sedan en vecka tillbaka och en uppmärksamhetskrävande tvååring så ser det tyvärr ut som om jag får stå över denna gång.

Se gärna till att det blir snart igen

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | Prime B350-plus | Carbide 270R
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Såja, då står ni med!

Wooohoo,skall bli kanonkul att ses!

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk

Hur kunde jag missa detta inlägg?

Skulle det råka bli en plats över så kommer jag gärna!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av tuomi:

Vore grymt kul! Anade att det låg nära inpå för oss i Göteborg med omnejd.
Med nyförlösta tvillingar sedan en vecka tillbaka och en uppmärksamhetskrävande tvååring så ser det tyvärr ut som om jag får stå över denna gång.

Se gärna till att det blir snart igen

Jag hoppas det blir snart igen! Känns som att vi borde försöka få till träffar av olika slag oftare i både Stockholm och Göteborg, frågan är bara hur.

Skrivet av Valonen:

Wooohoo,skall bli kanonkul att ses!

Verkligen!

Skrivet av DZoolander:

Hur kunde jag missa detta inlägg?

Skulle det råka bli en plats över så kommer jag gärna!

Absolut, du har andra plats i kö om nån hoppar av.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv

Ställer mig också gärna i avhoppskö.
Kan komma med kort varsel eftersom jag bor i närheten.

Permalänk
Medlem

Tågbiljetter fixade, hotell bokat

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av anon36896:

Ställer mig också gärna i avhoppskö.
Kan komma med kort varsel eftersom jag bor i närheten.

Noterat! Håller tummarna att någon hoppar av (men ändå inte så klart).

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Då är det bara drygt två veckor till vi ses på GG Bar allesammans! För er som varit med tidigare vet ni att det brukar bli en quiz med priser och givetvis gör vi samma sak i Göteborg. Den här gången har jag dock sluppit fråga runt utan @MileS som jobbar på Elgiganten lyckades skaka loss ett gäng priser, som ska gå till totalt tre lyckliga deltagare under kvällen. Kan vi få en runda virtuella applåder?!

Så vill jag också påminna om att vi köra temakväll och med tanke på tidigare feedback i tråden kör vi väl ännu en gång retrohårdvara. Ta helt enkelt med något gammalt du har hemma för att visa upp, skicka runt och diskutera runt!

@loevet @JonasT @Kenneth @Emil @Alpock @DavidtheDoom @Vzano @anon291781 @tvelander @Lan @cyklonen @TheMadPanda @Alling @SaltyLiquorice @Jaco8 @Drygman @Simpledream @Brov @reaperishere @jkeg @olle @The_smiley @Penguin @ashashiva @Shinzou @MrGorgar @Pishi @frong @freevorn @Apanx @Motherofgod @turbi @Hcz @Seyaro @AfterShock @Bascule666 @BumBumX @Sifear @Amp.RC @niagi @Kargnus @Mayth @DaveMcGroin @Miikks @Valonen @jeffan97 @er_nilsson @UltraLord

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Den där @MileS, vilken karl!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | 3700X | 2080Ti | 32GB DDR4 | 2TB NVMe
ARCTIS PRO + GAMEDAC | RIVAL 650 | APEX M750 | 2 x PG279Q | PG32UQ | Valve Index

Permalänk

@Jacob: Hur gammalt räknas till retro? 🤔 Typ före 2000 eller senare?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Simpledream:

@Jacob: Hur gammalt räknas till retro? 🤔 Typ före 2000 eller senare?

Däromkring, men är man mer liberal i frågan skulle jag säga Core 2-eran och bakåt. Ta med det ni själva tycker är retro så får vi en bra spread på hårdvaran.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av Jacob:

Däromkring, men är man mer liberal i frågan skulle jag säga Core 2-eran och bakåt. Ta med det ni själva tycker är retro så får vi en bra spread på hårdvaran.

Ja men då ska jag se vad jag kan finna i gömmorna!

Permalänk

@Jacob: Hejsan jacob. Det blev ändringar i min resa och kommer att komma hem tidigare. Så jag undrar om det finns möjlighet att få delta, eller är det fullt?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@runesfarmor Det är tyvärr knökfullt som det ser ut nu Du är dock varmt välkommen om det blir några avhopp närmare inpå träffen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

@Jacob: okej, men lägg gärna mig i nån reservlista då och hör av dig om det öppnar upp sig en plats

Permalänk
Jubileumsmästare

@Jacob: Har tyvärr fått förhinder så kan inte medverka, hoppas ni får en fantastisk kväll!

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av runesfarmor:

@Jacob: okej, men lägg gärna mig i nån reservlista då och hör av dig om det öppnar upp sig en plats

Du står med! Tyvärr på plats fyra nu, men hoppas för din skull att det blir ett par luckor till nästa fredag.

Skrivet av BumBumX:

@Jacob: Har tyvärr fått förhinder så kan inte medverka, hoppas ni får en fantastisk kväll!

Tråkigt att höra! Du får se till att pallra dig iväg nästa gång, om inte i Göteborg inom rimligt avstånd till närliggande stad?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu när det efter avhoppet ovan finns en lucka, är det nån av er som fortfarande vill komma? Reservlistan är enligt ordningen nedan, om @Bläckman säger nej går platsen vidare till @DZoolander, osv. Förutom att hugga platsen säg gärna till om jag ska ta bort nån av er så slipper ni bli pingade så snart en plats blir ledig.

  1. @Bläckman

  2. @DZoolander

  3. @anon36896

  4. @runesfarmor

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jacob:

Nu när det efter avhoppet ovan finns en lucka, är det nån av er som fortfarande vill komma? Reservlistan är enligt ordningen nedan, om @Svampbobby säger nej går platsen vidare till @DZoolander, osv. Förutom att hugga platsen säg gärna till om jag ska ta bort nån av er så slipper ni bli pingade så snart en plats blir ledig.

  1. @Svampbobby

  2. @DZoolander

  3. @da-li

  4. @runesfarmor

Jag kommer gärna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Nu när det efter avhoppet ovan finns en lucka, är det nån av er som fortfarande vill komma? Reservlistan är enligt ordningen nedan, om @Svampbobby säger nej går platsen vidare till @DZoolander, osv. Förutom att hugga platsen säg gärna till om jag ska ta bort nån av er så slipper ni bli pingade så snart en plats blir ledig.

  1. @Svampbobby

  2. @DZoolander

  3. @da-li

  4. @runesfarmor

Jag kommer!!!

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem

Finns det någon plats kvar? hade varit skitkul att dyka upp

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |