SweClockers Meet & Geek i Göteborg den 13 september

Permalänk
Medlem

Kan skriva upp mig också

Permalänk
Medlem

När det äntligen blir i göteborg så är man på konferens på annan ort... jävla oflyt

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna! Sätt upp mig på listan!

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Jubileumsmästare

Jag kommer gärna för lite nörderier!

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av runesfarmor:

@Jacob: Jag deltar gärna, antar att det är denna tråd jag anmäler mig i

Skrivet av Hcz:

@Jacob Du kan skriva upp mig på listan

Skrivet av AfterShock:

Kan skriva upp mig också

Skrivet av Bascule666:

Jag kommer gärna! Sätt upp mig på listan!

Skrivet av BumBumX:

Jag kommer gärna för lite nörderier!

Välkomna allesammans!

Skrivet av Seyaro:

Får man komma även om man mest lurkar på forumet? I så fall kommer jag gärna om det finns plats kvar.
Mest för att se om @DavidtheDoom sköter sig.

Absolut, alla medlemmar på forumet är välkomna! Att du ens vill närvara visar på engagemang nog. Välkommen.

Skrivet av Farthinder:

När det äntligen blir i göteborg så är man på konferens på annan ort... jävla oflyt

Trist! Du får väl försöka ta dig förbi en annan Meet & Geek när vi är i närheten av Göteborg. Eller kommer dit nästa gång, vilket bör hända.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig också. När det väl för en gångs skull passar mig ska man ju såklart komma. Hm ser lite knivigt ut med parkering men det löser sig säkert.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Jag kommer också, skriv upp mig!

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Medlem

Jag och @Kargnus kommer väldigt gärna också om det inte har blivit fullt redan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sifear:

Skriv upp mig också. När det väl för en gångs skull passar mig ska man ju såklart komma. Hm ser lite knivigt ut med parkering men det löser sig säkert.

Det finns ganska många platser uppe vid chalmersparkeringen vid gibraltargatan. Inte alls långt att gå till GG därifrån.

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

Får tyvärr avstå denna gång, då jag slutar 16 och skjutsen åker betydligt tidigare.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

@Shinzou: Du menar Gibraltargatan 42 Parking? Ja där ser det ut att finnas plats. tack för tipset.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Jag kommer om plats finns kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Legendary RiceClocker

Jag kommer gärna!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Fractal Design Define R5 | Ryzen 3600 | MSI Tomahawk Max b450 | 4x8GB 3200MHz Corsair Vengance LPX | XFX 6950 XT | Intel 660p 1TB | Corsair RM750X 750W v2 |

Permalänk
Vägledare

Kommer!

Edit: Shit! Ser fullt ut. Jag som sett fram emot detta sedan Örebro

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av HoboCop:

Får tyvärr avstå denna gång, då jag slutar 16 och skjutsen åker betydligt tidigare.

Tråkigt! Men vi lär ses på andra Meet & Geeks och tillfällen framöver.

Skrivet av Sifear:

Skriv upp mig också. När det väl för en gångs skull passar mig ska man ju såklart komma. Hm ser lite knivigt ut med parkering men det löser sig säkert.

Skrivet av AmpRC:

Jag kommer också, skriv upp mig!

Skrivet av niagi:

Jag och @Kargnus kommer väldigt gärna också om det inte har blivit fullt redan

Egentligen har jag som krav att alla som vill delta ska skriva ett eget inlägg, men då det är fullt nu gör jag ett undantag eftersom du skrev å hans vägnar och jag vet sedan tidigare att du dyker upp.

Skrivet av Mayth:

Jag kommer om plats finns kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av DaveMcGroin:

Jag kommer gärna!

Skickades från m.sweclockers.com

Glöm inte riskokaren!

Skrivet av Miikks:

Kommer!

Edit: Shit! Ser fullt ut. Jag som sett fram emot detta sedan Örebro

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tittar bort ett par timmar och det blir fullt! Vet ni vad, det går faktiskt klämma in några fler än det som först aviserades. Välkomna!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Vägledare

@Jacob: Tack! Du är min hjälte Jacob! Ses där!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Miikks:

@Jacob: Tack! Du är min hjälte Jacob! Ses där!

Jag hade inte hjärta att avfärda dig efter Örebro-träffen, men nu är det verkligen superfullt! Tror GG Bar-gänget dödar mig om jag tar in fler än så här.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tråkigt att man inte fick plats denna gången men man får hoppas att det fler gånger i Göteborg.

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 3600 @ 4,2 Ghz / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Stealth och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 2x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Logitech G300 / TB: HP PR1101U / Ljud: Logitech Z906 och Arrogant bastard hurricane / Skärm: BenQ GW2470HE / Macbook late 2006 med Ubuntu /

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av jeffan97:

Tråkigt att man inte fick plats denna gången men man får hoppas att det fler gånger i Göteborg.

Verkligen! Samtidigt som jag gläds över att trycket är så här högt är det inte kul att behöva neka folk. Du står i alla fall först på listan om det blir avhopp!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Fy fan vad jag älskar SweClockers. Vi är redan fullsatta och skulle säkert kunna dra ihop ännu fler bara vi hade plats! Har fått OK från GG Bar att de kan ställa dit några fler stolar, men det kommer bli lite mysigare än vanligt. Det får ni helt enkelt leva med.

Jag vill i och med detta att alla ni som signat upp er kör en extra sanity-check om ni verkligen kan komma och om ni får förhinder längre fram - var schysst mot andra och skriv här så nån annan kanske kan ta din plats istället! Dyker du inte upp den 13 september har du blockerat en trevlig kväll för någon annan.

Det här ska bli riktigt roligt, ser fram emot det! Återkommer inom kort med mer information, har en del på lut som jag planerar gå ut med.

@loevet @JonasT @Kenneth @Emil @Alpock @DavidtheDoom @Vzano @anon291781 @tvelander @Lan @cyklonen @TheMadPanda @Alling @MiLeS @SaltyLiquorice @Jaco8 @Drygman @Simpledream @Brov @reaperishere @jkeg @olle @The_smiley @Penguin @ashashiva @Shinzou @MrGorgar @Pishi @frong @freevorn @Apanx @Motherofgod @turbi @runesfarmor @Hcz @Seyaro @AfterShock @Bascule666 @BumBumX @Sifear @Amp.RC @niagi @Kargnus @Mayth @DaveMcGroin @Miikks

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Så många vänner som dyker upp! Ska bli riktigt kul att se er, både er jag känner IRL men även alla andra jag bara känner som ett användarnamn på forumet!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Oj redan fullt, jag får hålla utkik om det blir återbud då. 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av jeffan97:

Tråkigt att man inte fick plats denna gången men man får hoppas att det fler gånger i Göteborg.

Skrivet av Valonen:

Oj redan fullt, jag får hålla utkik om det blir återbud då. 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Har pratat med GG Bar igen. Det ryms 50 personer, sen är det verkligen full-fullt. Bekräfta till mig här i tråden att ni vill komma så står ni med på listan!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av jeffan97:

Tråkigt att man inte fick plats denna gången men man får hoppas att det fler gånger i Göteborg.

Skrivet av Valonen:

Oj redan fullt, jag får hålla utkik om det blir återbud då. 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Har pratat med GG Bar igen. Det ryms 50 personer, sen är det verkligen full-fullt. Bekräfta till mig här i tråden att ni vill komma så står ni med på listan!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Egentligen har jag som krav att alla som vill delta ska skriva ett eget inlägg, men då det är fullt nu gör jag ett undantag eftersom du skrev å hans vägnar och jag vet sedan tidigare att du dyker upp.

Grymt tack Skrev lite i panik för att få plats samt att @Kargnus var upptagen i jobb just då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Har pratat med GG Bar igen. Det ryms 50 personer, sen är det verkligen full-fullt. Bekräfta till mig här i tråden att ni vill komma så står ni med på listan!

Toppen, då vill jag bekräfta 😃👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Master of Overkill

Jag kommer om de så är de sista jag gör!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

Skriv upp mig! verkar vara fullt nu snart.
mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Har pratat med GG Bar igen. Det ryms 50 personer, sen är det verkligen full-fullt. Bekräfta till mig här i tråden att ni vill komma så står ni med på listan!

Jag kommer om jag så ska släpa mig dit....

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Har pratat med GG Bar igen. Det ryms 50 personer, sen är det verkligen full-fullt. Bekräfta till mig här i tråden att ni vill komma så står ni med på listan!

Jag kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 3600 @ 4,2 Ghz / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Stealth och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 2x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Logitech G300 / TB: HP PR1101U / Ljud: Logitech Z906 och Arrogant bastard hurricane / Skärm: BenQ GW2470HE / Macbook late 2006 med Ubuntu /