Fråga, komma till sista inlägget direkt?

Permalänk
Avstängd

Fråga, komma till sista inlägget direkt?

Hi guys!

Jag undrar om det går att ställa in så att man alltid kommer automatiskt till det sista inlägget i trådar man öppnar?

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Hedersmedlem

Hej

Det finns ingen inställning tyvärr, men det går oftast att klicka så att du hamnar på första olästa inlägget (för dig) i en tråd. I Nytt i forumet-rutan i högermenyn klickar du på antalet kommentarer, i forum-vyer som Aktiva trådar klickar man på den lilla brev-ikonen till vänster om trådtitlarna osv.

Men någon inställning tror jag inte att vi kommer implementera, däremot bör det vara tydligare hur man hamnar på sista olästa inlägget än vad det är idag!

Permalänk
Avstängd

Tackar!

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Hedersmedlem

Vill du bara hoppa längst ner på sidan kan du trycka Ctrl+End och högst upp Ctrl+Home

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shimonu:

Vill du bara hoppa längst ner på sidan kan du trycka Ctrl+End och högst upp Ctrl+Home

Tänkte mer om det är många sidor och man vill komma direkt till sista sidan när man vänsterklickar direkt på länken i menyn över nya inlägg och liknande.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurt:

Hej

Det finns ingen inställning tyvärr, men det går oftast att klicka så att du hamnar på första olästa inlägget (för dig) i en tråd. I Nytt i forumet-rutan i högermenyn klickar du på antalet kommentarer, i forum-vyer som Aktiva trådar klickar man på den lilla brev-ikonen till vänster om trådtitlarna osv.

Men någon inställning tror jag inte att vi kommer implementera, däremot bör det vara tydligare hur man hamnar på sista olästa inlägget än vad det är idag!

Tack! Här har man suttit och klickat sig in i trådstarter för att därefter gå vidare till det senast olästa inlägget. Jag trodde att brevet bara var just en ikon och har aldrig förstått eller ens reflekterat över att den kanske var klickbar så tack för förklaringen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz