Permalänk
Medlem

Köpes: IBM M model M

Hej,

Jag är på jakt efter ett IBM model M, buckling springs. Om någon vill bli av med ett så hör gärna av er!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk
Gallerikonnässör

Hej!

Jag har ett Modell M hemma, kan plocka fram det och skicka bilder ikväll!

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem
Skrivet av FLAXMANNEN:

Hej!

Jag har ett Modell M hemma, kan plocka fram det och skicka bilder ikväll!

Gärna!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk
Gallerikonnässör
Skrivet av Hylve:

Gärna!

Skickades från m.sweclockers.com

Godmorgon!

Glömde förstås att leta fram det igår, så jag har lagt in en påminnelse i telefonen till ikväll så nu ska det gå bättre.

Mvh

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Gallerikonnässör

https://imgur.com/a/ZYj95P8

Hittade det!

Tyvärr fick jag det inte att fungera på mitt moderkort, kabeln glappade en del(såg på caps lock, num lock och scroll lock) men fick det aldrig att registrera intryckningar.

Sen saknas även högra ctrl.

Är du händig eller så kan du säkert få igång det.

Bildfix
Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem

Härligt! Du har PM!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dalmas..