Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Har lite prylar jag vill bli av med då dom bara ligger och samlar damm just nu.

2x finalmouse ultralight 2 cape town. Oöppnade (inte ens öppnat kartongen som maxgaming skickar ut dom i) Bud från 1200kr/st

Ducky one 2 mini mx silent red. Inköpt för kanske 3-4 veckor sedan. använt runt 2 timmar, legat nedpackat i kartong sen dess. Inköpt från inet. Fast pris 1000kr

Vortex pok3r 60% (tror att det är mx white switchar men törs inte garantera, switcharna var alldeles för hårda för mig iallafall). Köpt här på forumet, jag personligen har bara använt det några få timmar och vad jag vill minnas så ska det vara i väldigt gott skick. Fast pris 400kr. SÅLT

I7 7700k. Inköpt från inet i mars 2017 och har suttit i min dator fram tills nu. Aldrig varit överklockad. Har inte kvar någon kartong till denna. Bud från 1000kr

Palit gtx 1070. Köpt här från forumet. Samma här, suttit i min burk från det att jag köpte det. Aldrig varit överklockat eller något sådant i min ägo. 1300kr eller bud.

Eftersom att jag inte har några tidigare referenser från försäljning, och jag inte är något datorsnille så att jag till 100% kan garantera att det inte är något fel på nån av grejerna (speciellt i7 och 1070) så är det ENDAST UPPHÄTMNING som gäller. Då jag vill att det ska vara så tryggt som möjligt för eventuell köpare. Vänligen respektera.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Grejerna finns i Göteborg, och jag är tillbaka där på fredag. Annons avslutas även på fredag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr för 1070.
Såg inte endast hämtning. Men det skall skickas....

Permalänk
Medlem

@peetahdc: Jag tar gärna vortex poker!
Upphämtning

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobikong:

@peetahdc: Jag tar gärna vortex poker!
Upphämtning

Absolut! Du får givetvis klämma och känna på det innan du bestämmer om du vill ha det eller inte. Men satte ett lågt pris på det för att jag var lite osäker. Skicka ett pm till mig 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Gtx 1070 1600kr hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fantomen:

1500kr för 1070.
Såg inte endast hämtning. Men det skall skickas....

Om ingen annan är intresserad av det fram till fredag så kan jag naturligtvis skicka det. La mest bara dit upphämtning för säkerheten för oss båda. Om det skulle vara något fel på det som jag inte upptäkt så vill jag ju inte sälja det 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grandahl98:

Gtx 1070 1600kr hämtar.

Noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@peetahdc: färg på ducky?

Permalänk
Medlem

2700kr + frakt för i7an + gtx 1070:t

Ser detta med endast upphämtning men är du villig att skicka det köper jag det gärna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@peetahdc: färg på ducky?

Svart med vit undersida vill jag minnas att det har

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 1700kr för 1070 och kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av shorl:

Bjuder 1700kr för 1070 och kan hämta

Noterat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

1000:- för processorn + upphämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imtottson:

1000:- för processorn + upphämtning

Noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

1800kr för gtx 1070

Permalänk
Medlem

@peetahdc: Har du kvittot till processorn? Tänker att köparen alltid kan utnyttja garantin om den inte skulle fungera eller gå sönder i frakten.

Testar med 1500 kr + frakt för den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

@peetahdc: Har du kvittot till processorn? Tänker att köparen alltid kan utnyttja garantin om den inte skulle fungera eller gå sönder i frakten.

Testar med 1500 kr + frakt för den.

Har ett elektroniskt kvitto från inet om det skulle vara intressant för någon

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1300kr för I7 7700k plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Zeraphin: Jag är inte delaktig i den här budgivningen, men är ganska säker på att @TMG budade 1500 för processorn ett par inlägg ovan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWhy:

@Zeraphin: Jag är inte delaktig i den här budgivningen, men är ganska säker på att @TMG budade 1500 för processorn ett par inlägg ovan.

Jag börjar undra om det är en ny trend att lägga lägre bud än tidigare. Andra gången jag ser det idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWhy:

@Zeraphin: Jag är inte delaktig i den här budgivningen, men är ganska säker på att @TMG budade 1500 för processorn ett par inlägg ovan.

Oj missade det.
1800kr budat plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1900 + hämtning 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av ofor:

1900 + hämtning 1070

Pma mig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej hopp, budar som sagt 1200 för en av dina capetowns

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar ducky. Resten i pm

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

@peetahdc, @Zeraphin, @TMG: Angående buden på i7 7700K. Ni har båda budat + frakt. Ser nu att peetahdc inte skickar processorn eller grafikkortet, stämmer det peetahdc?

Isåfall budar jag 1500:- med upphämtning om frakt är uteslutet.

Permalänk
Medlem

@peetahdc: budar 1200 + 63kr frakt för en Ultralight

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWhy:

@peetahdc, @Zeraphin, @TMG: Angående buden på i7 7700K. Ni har båda budat + frakt. Ser nu att peetahdc inte skickar processorn eller grafikkortet, stämmer det peetahdc?

Isåfall budar jag 1500:- med upphämtning om frakt är uteslutet.

Är mest för enkelheten att jag isåfall eventuellt måste fixa en lösning på problemet att jag inte har en kartong hemma hos mig. Men om budet skiljer så mycket 1000kr/1800kr exempelvis, så får jag väl lösa det på nått sätt

Ditt bud är i vilket fall noterat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verriganu:

Hej hopp, budar som sagt 1200 för en av dina capetowns

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Vill bara tillägga att jag har lagt ut dessa på annan säljplattform också med ett direktköpspris på 1600kr. Ska nog sänka det till 1500kr dock

Permalänk
Medlem

Hej, om du skulle tänka dig att frakta i7 7700k så budar jag 1900 kr + frakt