Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar G Pro om du gillar formen. Personligen kändes den fel i min hand. Jag har nu en Model 0 och är supernöjd. Har tidigare haft bl.a. Razer Chroma m.m. Model 0 är 2x så bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är det ingen som har någonting negativt att säga om G-pro wireless? Sitter själv på en sån, och varje dag får jag hålla tillbaka för att inte dra den genom rutan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av peetahdc:

Är det ingen som har någonting negativt att säga om G-pro wireless? Sitter själv på en sån, och varje dag får jag hålla tillbaka för att inte dra den genom rutan.

Du kanske ska säga varför du vill dra den genom rutan

Nej det enda jag har att säga är att man kan råka ut för dubbelklick problem så man får RMA den. Något som tyvärr har varit mer vanligt på senaste logitechs möss.

Permalänk

Jo. Tänkte gå och känna, men problemet är att de flesta som jag vill se på finns inte i lager förens i början på september :/ det är dessutom den enda affären som säljer gaming prylar vid mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av peetahdc:

Är det ingen som har någonting negativt att säga om G-pro wireless? Sitter själv på en sån, och varje dag får jag hålla tillbaka för att inte dra den genom rutan.

Sitter på G703(wireless) är helt utmärkt om bara hade lika bra batteritid som sin uppföljare g703 hero. Tidigare använt Steel series rival 300, 310. Razer naga hex, Logitech g403. Klagomål på alla. Tänker mig att g pro är väldigt lik g703an. Vad får dig att ogilla G-pro?

Permalänk
Medlem

Spelar främst FPS och vill slå ett slag för G903 (just nu 800:- på komplett) då jag är otroligt nöjd med min G900.
Sitter perfekt i min hand även vid snabba lyft.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Du kanske ska säga varför du vill dra den genom rutan

Nej det enda jag har att säga är att man kan råka ut för dubbelklick problem så man får RMA den. Något som tyvärr har varit mer vanligt på senaste logitechs möss.

Dubbelklick (Visste inte ens om att det var ett problem, har hela tiden trott att det har varit mitt jävla pekfinger som har laggat ihop fullständigt typ), Scrollen har börjat bugga, sensorn har börjat hoppa (det är inte damm i den, inte nått jag kan se iaf). När man spelar CS är dom här problemen fruktansvärt irriterande.

Sen till personliga preferenser så tycker jag att musen är oproportionerlig. Tycker att den är för hög för sin storlek, i en obehaglig del av handen dessutom.

Edit : Kan ha haft otur och fått ett måndagsexemplar bara. Och jag vet att många möss får problem med scrollen efter en viss period.

Permalänk
Medlem
Skrivet av peetahdc:

Dubbelklick (Visste inte ens om att det var ett problem, har hela tiden trott att det har varit mitt jävla pekfinger som har laggat ihop fullständigt typ), Scrollen har börjat bugga, sensorn har börjat hoppa (det är inte damm i den, inte nått jag kan se iaf). När man spelar CS är dom här problemen fruktansvärt irriterande.

Sen till personliga preferenser så tycker jag att musen är oproportionerlig. Tycker att den är för hög för sin storlek, i en obehaglig del av handen dessutom.

Edit : Kan ha haft otur och fått ett måndagsexemplar bara. Och jag vet att många möss får problem med scrollen efter en viss period.

Har du alla dom problemen lämnar man såklart tillbaka den och får en ny

Ang formen så är det så klart 100% personligt, finns ingen form som passar alla.
Jag tycker också om lite plattare möss men den passar ändå min hand bra.

Min optimala form är Logitech MX300/G3 ex men sådan modern finns inte

G Pro har ändå en generellt "säker" form, dvs inte massa konstiga utsvängningar och lustiga sidor osv, därför är det rätt enkelt att rekommendera den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Har du alla dom problemen lämnar man såklart tillbaka den och får en ny

Ang formen så är det så klart 100% personligt, finns ingen form som passar alla.
Jag tycker också om lite plattare möss men den passar ändå min hand bra.

Min optimala form är Logitech MX300/G3 ex men sådan modern finns inte

G Pro har ändå en generellt "säker" form, dvs inte massa konstiga utsvängningar och lustiga sidor osv, därför är det rätt enkelt att rekommendera den.

Spelar ingen roll om jag får en ny mus, jag vill bara slänga skiten genom fönstret ändå. Beställt hem 2 stycken FM UL2 och 2st Glorious model O-, så får se om det är något för mig. Behöver nog en ännu mindre mus än G Pro.

Fördelarna med musen är ju dock att den är trådlös och att batteritiden är sinnessjukt bra (Kände att jag var tvungen att lägga in nått positivt).

Permalänk
Medlem
Skrivet av peetahdc:

Spelar ingen roll om jag får en ny mus, jag vill bara slänga skiten genom fönstret ändå. Beställt hem 2 stycken FM UL2 och 2st Glorious model O-, så får se om det är något för mig. Behöver nog en ännu mindre mus än G Pro.

Fördelarna med musen är ju dock att den är trådlös och att batteritiden är sinnessjukt bra (Kände att jag var tvungen att lägga in nått positivt).

Tja vill man slänga ut 1600kr genom fönstret så får du göra det
Jag hade ju hellre fått en helt ny och sålt den i så fall men hey, to each his own.

Och det du säger är ju egentligen inget negativt med musen heller, för det är inget som finns på varje mus utan är ju så klart fel. (dubbelklick, sensor, scroll)

UL2 och Model 0- är båda mindre ja så bara testa. Jag har också beställt Model O-.
UL2 struntade jag att köpa då jag vägrar stödja Finalmeme fler gånger, samt löjligt dyr för absolut inget

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ja. Fast det var lite speciellt för av någon anledning kunde jag använda 2 koder samtidigt fast det inte skulle gått (Studentkod + någon kampanjkod dom hade utanför)

Normala studentkoden är annars "bara" 35%

Shit! Bra att veta! 35% är ju sjukt bra! Ingick frakten?

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Shit! Bra att veta! 35% är ju sjukt bra! Ingick frakten?

"Kostnadsfri standardleverans för beställningar över SEK339.00."
Hemleverans med UPS ifrån deras lager i NL.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ja. Fast det var lite speciellt för av någon anledning kunde jag använda 2 koder samtidigt fast det inte skulle gått (Studentkod + någon kampanjkod dom hade utanför)

Normala studentkoden är annars "bara" 35%

35% är väl bättre än ingenting och att man kan få gratis frakt via de!

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Har kollat ett tag på g pro wireless men vågar inte chansa för tycker inte att formen ser bekväm ut. Tänkte beställa en Zowie EC2-B Divina ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pukko:

Har kollat ett tag på g pro wireless men vågar inte chansa för tycker inte att formen ser bekväm ut. Tänkte beställa en Zowie EC2-B Divina ikväll.

Skön mus, rätt okey kabel. Dock ännu bättre med paracord! Köpte en g403 när min zowie gjort sitt, styv kabel som bara den, men med paracord är den som trådlös

Permalänk
Medlem

Razer helt klart

Permalänk

Logitech g703 om du vill ha en ec2-b fast trådlös
G pro wireless om du vill ha en s2 fast trådlös

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köpte du en GPW? Jag är själv sugen, men känns som stor risk att den är för liten. Får dras med en risig Divina S1..

Permalänk
Medlem
Skrivet av pkarlsson:

Köpte du en GPW? Jag är själv sugen, men känns som stor risk att den är för liten. Får dras med en risig Divina S1..

Köpte en nu, håller i den

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE