Minidatorn Asrock Deskmini A300

Permalänk

Minidatorn Asrock Deskmini A300

Säljer min asrock deskmin a300 då jag utöver att använda den som emulator station nu även börjat spela lite lättare och kontroll vänliga pc spel på den behöver jag något lite starkare för att klara av de kommande spelen Hollow Knight: Silksong och Ori and the Will of the Wisps med mera. Att köra dessa i 4k vore kul och då behövs något starkare så säljer denna tysta lilla dator till förmån för uppgradering av main burken.

G.Skill Ripjaws - DDR4 - 16 GB: 2 x 8 GB - SO DIMM 260-pin - 3000 MHz / PC4-24000 -
CL16 - 1.2 V - ej buffrad - icke ECC

AMD Ryzen 5 2400G

Samsung 860 EVO MZ-76E250B - Solid state drive - krypterat - 250 GB - inbyggd - 2.5" -
SATA 6Gb/s - buffert: 512 MB - 256 bitars AES - TCG Opal Encryption 2.0

Noctua NH-L9a-AM4 - Processorkylare - (för: AM4) - aluminium med nickelpläterad
kopparbas - 92 mm

Och självklart chassit med tillhörande moderkort och strömförsörjning.
https://www.asrock.com/nettop/AMD/DeskMini%20A300%20Series/

Denna är utan wifi.

Köparen betalar frakt. Kan möta upp i Jönköping och Falköping.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad men då jag redan har massor SSD´s hemma så kan jag tänka mig att ge 3000kr utan den, jag bor i jönköping och kan hämta isåfall.

Permalänk

@roboseal:

Ett godtagbart bud. Ger andra intresserade helgen på sig annars är den din.

Permalänk
Medlem

@Downloader

Bjuder 3500:- + frakt för hela datorn.

Finns låda/tillbehör till cpu, kylare och Deskminin kvar?
Antar att de är någon form av Linux du har kört eller är de Windows?

Skickades från m.sweclockers.com

typo
Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk

@Zilanto:

Jag har starkt minne av att jag sparat lådan. Orginal fläkten skall nog oxå återfinnas, troligen i DeskMini lådan. Det är windows 10 i burken.

Permalänk

Återkommer imorgon kväll gällande låda och fläkt. Annonsen avslutas imorgon 21:00, Datorn skickas på tisdagen alternativt kan jag möta upp på tisdagen.

Permalänk
Medlem

Ingår win 10 licensen?
Har inte riktigt lagt tid på kryptering av diskar innan. Är det bara att formatera om man vill ha bort den?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk

@Zilanto:

Jag kan låta alt ligga kvar som det är. Kommer bara köra med en dator framöver ändå. Licens fås altså med. Det är bara å formatera bort om du ej vill ha det kvar.

Permalänk
Permalänk

@Zilanto:

Grattis

A winner is you.