Permalänk
Avstängd

@Ferrat: Jao, jag har tittat på en billig 1080p skärm 144 Hz vilket borde räcka mkt gott och väl. I CS:GO maina jag awp och kunde göra mkt bra ryck trots 60 fps, så jag lär dra nytta av en "smidigare" skärm.

Just nu spelar jag på en 34" 1440p skärm som egentligen är till för webbvideoredigering (100% sRGB) och även om det är Triple-Buffer på VSYNCen så är det ändå inte särskilt "smooth" kan jag tycka.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Spelade precis solo och 2 personer hjälpte varandra där.. roligt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alrik:

Spelade precis solo och 2 personer hjälpte varandra där.. roligt..

Rapportera för fusk, Respawn ser detta och troligtvis kommer dom bli bannade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alrik:

Spelade precis solo och 2 personer hjälpte varandra där.. roligt..

Har också varit med om det.

Permalänk
Medlem

Någon som blivit bannad för fusk utan att fuska? Fick helt plötsligt ett email från EA där sa att de stängt av mitt konto för fusk. Självklart svarade jag med att det måste ha blivit något fel, men de svarade att de gjort en full undersökning och kommit fram till att jag fuskade. Förstår verkligen inte varför, jag har spelat massor men är kass, har typ 1 i K/D

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Någon som blivit bannad för fusk utan att fuska? Fick helt plötsligt ett email från EA där sa att de stängt av mitt konto för fusk. Självklart svarade jag med att det måste ha blivit något fel, men de svarade att de gjort en full undersökning och kommit fram till att jag fuskade. Förstår verkligen inte varför, jag har spelat massor men är kass, har typ 1 i K/D

https://i.imgur.com/wlde3VK.png

Antar att du inte laddat hem fusk då eftersom det gör noll nytta att skriva det på swec forum.
Inga hemlock autofire macron eller liknande?
“machine learning is being used to generate behaviour models that can detect and automatically ban cheaters."

Brukar du spela med någon som fuskar?
"Respawn also clarified that if you personally do not cheat, but are known to party with cheaters in order to get wins, then you are considered a cheater as well."

Du har inte fler konton? Deras ban tar även hwid.

Trist om de bannat helt utan anledning. Men jag tycker det hänt en hel del på sistone att man ofta ser level *14* spelare med 20kill o 4k badge. Som spelar riktigt uselt vilket enligt mig inte kan ha någon annan förklaring än att de fuskat tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Antar att du inte laddat hem fusk då eftersom det gör noll nytta att skriva det på swec forum.
Inga hemlock autofire macron eller liknande?
“machine learning is being used to generate behaviour models that can detect and automatically ban cheaters."

Brukar du spela med någon som fuskar?
"Respawn also clarified that if you personally do not cheat, but are known to party with cheaters in order to get wins, then you are considered a cheater as well."

Du har inte fler konton? Deras ban tar även hwid.

Trist om de bannat helt utan anledning. Men jag tycker det hänt en hel del på sistone att man ofta ser level *14* spelare med 20kill o 4k badge. Som spelar riktigt uselt vilket enligt mig inte kan ha någon annan förklaring än att de fuskat tidigare.

Precis, aldrig laddat hem något fusk.
Inga makron.
Aldrig spelat med någon som fuskar, om jag inte hamnat i samma squad med någon random, men ingen uppenbar i alla fall.
Inte flera konton.

Level 478 var jag innan de helt plötsligt bannade, så det är en hel drös timmar spelade, så varför skulle jag helt plötsligt vilja börja fuska? Så orimligt!

Jag följde en guide för att optimera frameraten, vilket är det enda (otroligt långsökta) jag gjort som skulle kunna ens komma på tanke att klassas som fusk. Det enda man gjorde var att öka prioritet för apex.exe, körde en autoexec.cfg, och lite sånt.

Jag följde den här guiden:

Autoexec.cfg:

fps_max 0
cl_forcepreload 1
mat_compressedtextures 1
cl_ragdoll_collide 0
hud_setting_minimapRotate 1
r_shadows 0
r_fullscreen 1
mat_screen_blur_enabled 0
r_particle_timescale 3
mat_compressedtextures 1
cl_ragdoll_collide 0
r_dxgi_max_frame_latency 0
m_rawinput 1

Dold text

Videoconfig:

"VideoConfig"
{
"setting.cl_gib_allow" "0"
"setting.cl_particle_fallback_base" "1"
"setting.cl_particle_fallback_multiplier" "2"
"setting.cl_ragdoll_maxcount" "0"
"setting.cl_ragdoll_self_collision" "0"
"setting.mat_depthfeather_enable" "0"
"setting.mat_forceaniso" "8"
"setting.mat_mip_linear" "1"
"setting.stream_memory" "3000000"
"setting.mat_picmip" "0"
"setting.particle_cpu_level" "0"
"setting.r_createmodeldecals" "0"
"setting.r_decals" "128"
"setting.r_lod_switch_scale" "0.300000"
"setting.shadow_enable" "0"
"setting.shadow_depth_dimen_min" "0"
"setting.shadow_depth_upres_factor_max" "0"
"setting.shadow_maxdynamic" "0"
"setting.ssao_enabled" "0"
"setting.ssao_downsample" "5"
"setting.modeldecals_forceAllowed" "0"
"setting.dvs_enable" "0"
"setting.dvs_gpuframetime_min" "1"
"setting.dvs_gpuframetime_max" "1"
"setting.defaultres" "1920"
"setting.defaultresheight" "1080"
"setting.fullscreen" "1"
"setting.nowindowborder" "0"
"setting.volumetric_lighting" "0"
"setting.mat_vsync_mode" "0"
"setting.mat_backbuffer_count" "2"
"setting.mat_antialias_mode" "0"
"setting.csm_enabled" "0"
"setting.csm_coverage" "1"
"setting.csm_cascade_res" "128"
"setting.fadeDistScale" "0.600000"
"setting.dvs_supersample_enable" "0"
"setting.gamma" "1.000000"
"setting.configversion" "7"
}

Dold text

Jag skickade ett andra mail, de säger att de gjorde en andra undersökning, men jag bara känner på mig att när man väl fått en ban, även om den är felaktig, så gör de inget mer. De verkar lita fullt ut på att systemet är ofelbart.

Jag laddade även ner all mina GDPR-data från EA, men det står inget om att jag ska ha blivit bannad från Apex, så jag undrar om den verkligen är komplett eller hur det där ligger till.

I vilket fall är jag väldigt besviken på EA, men vad tusan kan man göra?

edit: Kan bara tillägga att jag själv alltid varit fundersam när man sett folk som säger att de har blivit felaktigt bannade, men nu vet ju iallafall jag att uppenbarligen kan åtminstone EA:s anti cheat "easy anticheat" ge falska positiva bans, även för konton som helt uppenbarligen är legit.

edit 2: Ser nu i OBS studio att det finns något som heter "use anti-cheat compatibility hook", kan OBS detekteras som cheat?

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

@Ferrat: Jao, jag har tittat på en billig 1080p skärm 144 Hz vilket borde räcka mkt gott och väl. I CS:GO maina jag awp och kunde göra mkt bra ryck trots 60 fps, så jag lär dra nytta av en "smidigare" skärm.

Just nu spelar jag på en 34" 1440p skärm som egentligen är till för webbvideoredigering (100% sRGB) och även om det är Triple-Buffer på VSYNCen så är det ändå inte särskilt "smooth" kan jag tycka.

Detsamma här
Måste vi gå till TN panel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Precis, aldrig laddat hem något fusk.
Inga makron.
Aldrig spelat med någon som fuskar, om jag inte hamnat i samma squad med någon random, men ingen uppenbar i alla fall.
Inte flera konton.

Level 478 var jag innan de helt plötsligt bannade, så det är en hel drös timmar spelade, så varför skulle jag helt plötsligt vilja börja fuska? Så orimligt!

Jag följde en guide för att optimera frameraten, vilket är det enda (otroligt långsökta) jag gjort som skulle kunna ens komma på tanke att klassas som fusk. Det enda man gjorde var att öka prioritet för apex.exe, körde en autoexec.cfg, och lite sånt.

Jag följde den här guiden:
https://www.youtube.com/watch?v=4EjlvwgG9Wc

Autoexec.cfg:

fps_max 0
cl_forcepreload 1
mat_compressedtextures 1
cl_ragdoll_collide 0
hud_setting_minimapRotate 1
r_shadows 0
r_fullscreen 1
mat_screen_blur_enabled 0
r_particle_timescale 3
mat_compressedtextures 1
cl_ragdoll_collide 0
r_dxgi_max_frame_latency 0
m_rawinput 1

Dold text

Videoconfig:

"VideoConfig"
{
"setting.cl_gib_allow" "0"
"setting.cl_particle_fallback_base" "1"
"setting.cl_particle_fallback_multiplier" "2"
"setting.cl_ragdoll_maxcount" "0"
"setting.cl_ragdoll_self_collision" "0"
"setting.mat_depthfeather_enable" "0"
"setting.mat_forceaniso" "8"
"setting.mat_mip_linear" "1"
"setting.stream_memory" "3000000"
"setting.mat_picmip" "0"
"setting.particle_cpu_level" "0"
"setting.r_createmodeldecals" "0"
"setting.r_decals" "128"
"setting.r_lod_switch_scale" "0.300000"
"setting.shadow_enable" "0"
"setting.shadow_depth_dimen_min" "0"
"setting.shadow_depth_upres_factor_max" "0"
"setting.shadow_maxdynamic" "0"
"setting.ssao_enabled" "0"
"setting.ssao_downsample" "5"
"setting.modeldecals_forceAllowed" "0"
"setting.dvs_enable" "0"
"setting.dvs_gpuframetime_min" "1"
"setting.dvs_gpuframetime_max" "1"
"setting.defaultres" "1920"
"setting.defaultresheight" "1080"
"setting.fullscreen" "1"
"setting.nowindowborder" "0"
"setting.volumetric_lighting" "0"
"setting.mat_vsync_mode" "0"
"setting.mat_backbuffer_count" "2"
"setting.mat_antialias_mode" "0"
"setting.csm_enabled" "0"
"setting.csm_coverage" "1"
"setting.csm_cascade_res" "128"
"setting.fadeDistScale" "0.600000"
"setting.dvs_supersample_enable" "0"
"setting.gamma" "1.000000"
"setting.configversion" "7"
}

Dold text

Jag skickade ett andra mail, de säger att de gjorde en andra undersökning, men jag bara känner på mig att när man väl fått en ban, även om den är felaktig, så gör de inget mer. De verkar lita fullt ut på att systemet är ofelbart.

https://i.imgur.com/vaFYJJP.png

Jag laddade även ner all mina GDPR-data från EA, men det står inget om att jag ska ha blivit bannad från Apex, så jag undrar om den verkligen är komplett eller hur det där ligger till.

I vilket fall är jag väldigt besviken på EA, men vad tusan kan man göra?

edit: Kan bara tillägga att jag själv alltid varit fundersam när man sett folk som säger att de har blivit felaktigt bannade, men nu vet ju iallafall jag att uppenbarligen kan åtminstone EA:s anti cheat "easy anticheat" ge falska positiva bans, även för konton som helt uppenbarligen är legit.

edit 2: Ser nu i OBS studio att det finns något som heter "use anti-cheat compatibility hook", kan OBS detekteras som cheat?

Ingen aning.
Jag brukar va försiktig med configar. Man får väl inte egentligen modifiera spelfiler.

Citat:

When you access or use an EA Service, you agree that you will not:

"Modify any file or any other part of the EA Service that EA does not specifically authorize you to modify."

Vad din autoexec gör eller om ea bryr sig om den har jag ingen aning om.
Om man tar extremfall som detta https://youtu.be/aGPq6RH2nhE så måste det ju klassas som fusk.

Permalänk
Relik 📜

@JonasT länkade precis.. Ny karta, World’s Edge!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Ingen aning.
Jag brukar va försiktig med configar. Man får väl inte egentligen modifiera spelfiler.
Vad din autoexec gör eller om ea bryr sig om den har jag ingen aning om.
Om man tar extremfall som detta https://youtu.be/aGPq6RH2nhE så måste det ju klassas som fusk.

Något som liknar det där har jag förstås inte gjort, då hade jag inte blivit förvånad om jag hade blivit bannad.

Grejen nu är att jag verkligen inte har fuskat, och ändå tycker EA att jag gjort det, så de pengar jag lagt på season pass har de bara konfiskerat.

Jag misstänker alltså att det är en taktik de har för att tjäna ännu mera pengar. De som blir bannade skapar nya konton och köper samma content två gånger.

Jag har alltså varit admin för en stor gaming community i BF4 där vi såklart hade en lång lista på fuskare som vi bannat, så jag är liksom på andra sidan av fuskskalan. Jag brukar banna fuskare, inte bli oskyldigt bannad, så jag är extra upprörd!

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Något som liknar det där har jag förstås inte gjort, då hade jag inte blivit förvånad om jag hade blivit bannad.

Grejen nu är att jag verkligen inte har fuskat, och ändå tycker EA att jag gjort det, så de pengar jag lagt på season pass har de bara konfiskerat.

Jag misstänker alltså att det är en taktik de har för att tjäna ännu mera pengar. De som blir bannade skapar nya konton och köper samma content två gånger.

Jag har alltså varit admin för en stor gaming community i BF4 där vi såklart hade en lång lista på fuskare som vi bannat, så jag är liksom på andra sidan av fuskskalan. Jag brukar banna fuskare, inte bli oskyldigt bannad, så jag är extra upprörd!

Nä de tror jag inte. Skulle ju vara döden om någon som jobbar där läcker bevis för det? Måste ju handla om något missförstånd.
Det svåra är väl att få komma till tals o få extra tid för utredning bland alla andra 1milj+ som har fuskat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss302:

Nä de tror jag inte. Skulle ju vara döden om någon som jobbar där läcker bevis för det? Måste ju handla om något missförstånd.
Det svåra är väl att få komma till tals o få extra tid för utredning bland alla andra 1milj+ som har fuskat.

Jo, jag inser att det är många som funkar, har själv råkat ut för det, speciellt i början.

Nu fick jag i alla fall upp det här meddelandet på mitt nya konto, kanske är det så att mitt antivirus har fått mig bannad?

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Tänkte rekommendera den här på twitch

https://www.twitch.tv/videos/543750406

Han ger mängder med bra tips där, för de som vill bli bättre är den kunskapen han delar med sig av jätteviktig

Permalänk
Medlem

Dashboarding judgment day 😊
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Megathread-Incorrect-Ra...

Dold text
Permalänk
Medlem

Finns det något svensk Discord där man kan hitta andra att spela med?

Jag är dålig, men trevlig och bjussig med looten

Permalänk

Lite off topic kanske men denna tråden är iaf aktiv.

Söker någon/några att lira med så man slipper dom allra sämsta. Spelar ranked då jag gärna vill komma högt upp. Är 33 bast din ålder spelar ingen roll så lände du är en glad prick och kan spela. Adda "H3gge" på origin eller skriv pm.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@SimonUH: https://discord.gg/x7YaXh här är en med många spelare

Permalänk
Medlem

Har ni sett att man kan ha 3 armar med Bangalore?

Laddar man ett vanligt light armor sub vapen och använder smoke grenade under animationen så får man fram 3 armar haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Har ni sett att man kan ha 3 armar med Bangalore?

Laddar man ett vanligt light armor sub vapen och använder smoke grenade under animationen så får man fram 3 armar haha

Det verkar helknasigt. Jag har inte testat xD. Hur ser det ut när man boxar? XD
Måste testa det om det fortfarande fungerar.

Permalänk
Skrivet av The_Riddle:

Lite off topic kanske men denna tråden är iaf aktiv.

Söker någon/några att lira med så man slipper dom allra sämsta. Spelar ranked då jag gärna vill komma högt upp. Är 33 bast din ålder spelar ingen roll så lände du är en glad prick och kan spela. Adda "H3gge" på origin eller skriv pm.

Jag addar dig ikväll! Dock är jag lite av en beginner på Apex Legends men jag är inte främmande för FPS spel. Kan säga att jag har dryga 800h PUBG spelade, samt 400-600 timmar BF 1, BF V spelade samt även spelat en hel del Call of Duty Warzone och Call of Duty Black Ops 4.

Tycker Apex Legends är riktigt kul men tar tid att sätta sig in i alla vapen, vad alla olika gubbar har för typer av superkrafter med mera...

Permalänk

@atraversiamo: Någon ny kanal?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjena har försökt på discord servern att hitta någon att spela med men inte fått svar så försöker här
jag är i gold 3 och kört solo i alla säsonger men när man kommer upp i guld och diamant blir det svårt att köra solo letar därför efter någon att lira apex med i samma rank hade varit trevligt nu när den nya säsongen startar

Skicka ett pm till mig om någon är intresserad är 26 år och bor i skåne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

Tjena har försökt på discord servern att hitta någon att spela med men inte fått svar så försöker här
jag är i gold 3 och kört solo i alla säsonger men när man kommer upp i guld och diamant blir det svårt att köra solo letar därför efter någon att lira apex med i samma rank hade varit trevligt nu när den nya säsongen startar

Skicka ett pm till mig om någon är intresserad är 26 år och bor i skåne

Jag kan lira med dig, måste dock erkänna det blir inte mycket lirat atm. Men är gold.

Permalänk
Skrivet av Ca1P3:

Tjena har försökt på discord servern att hitta någon att spela med men inte fått svar så försöker här
jag är i gold 3 och kört solo i alla säsonger men när man kommer upp i guld och diamant blir det svårt att köra solo letar därför efter någon att lira apex med i samma rank hade varit trevligt nu när den nya säsongen startar

Skicka ett pm till mig om någon är intresserad är 26 år och bor i skåne

Du har såna krav Jag har nyligen börjat lira. Hojta ifall du vill haka på...

Visa signatur

#nul

Permalänk
Medlem
Skrivet av lennart_zipf:

Du har såna krav Jag har nyligen börjat lira. Hojta ifall du vill haka på...

Skicka vad du heter på steam eller origin 👍

Permalänk
Medlem

Wohoo! S10 är här. Day 1 player här. Någon som fortfarande spelar här på Swec? Själv kan jag inte sluta. Gillar också utvecklingen av competitive-delen (även om jag själv inte är i närheten), senaste ALGS var fantastiskt underhållande faktiskt och jag ser fram emot nästa.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wounds:

Wohoo! S10 är här. Day 1 player här. Någon som fortfarande spelar här på Swec? Själv kan jag inte sluta. Gillar också utvecklingen av competitive-delen (även om jag själv inte är i närheten), senaste ALGS var fantastiskt underhållande faktiskt och jag ser fram emot nästa.

Jag har inte spelat på ett tag eftersom jag aldrig hade någon att spela med

Permalänk
Medlem
Skrivet av wounds:

Wohoo! S10 är här. Day 1 player här. Någon som fortfarande spelar här på Swec? Själv kan jag inte sluta. Gillar också utvecklingen av competitive-delen (även om jag själv inte är i närheten), senaste ALGS var fantastiskt underhållande faktiskt och jag ser fram emot nästa.

Samma här, spelat sen dag 1, det går inte sluta, haft något kortare uppehåll på nån vecka, men sen är man på det igen! Är så jäkla kul! Känns som det blir mer balanserat och att det går åt rätt håll! Hann bara köra ett par matcher igår, så inte hunnit bilda mig någon uppfattning om nya kartan/vapnet/Seer och alla uppdateringar i S10 än, blev mer chockad över att servrarna pallade trycket och det gick att spela direkt igår! Haha.
Har börjat köra ranked mer och mer också, riktigt kul när man har ett par kompisar att lira med!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG // PSU: EVGA SuperNOVA G2 650W // MB: Asus ROG Strix B450-F Gaming // CPU: AMD Ryzen 7 2700 // GPU: Asus RTX 3080 TUF // Minne: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB // HDD: WD Green 2TB // SSD: Samsung 860 EVO 500gb x2 // Headset: Steelseries Arctis 7 // Mus: Glorious Model D// Keyboard: Steelseries M750 // Skärm: ViewSonic XG2402/Samsung G7 27" //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undesired_hero:

Jag har inte spelat på ett tag eftersom jag aldrig hade någon att spela med

Nej, det är ju klart roligare att spela med ett team. Jag spelar med några kompisar från Battlefield. Vi är lite äldre (jag är 43) och det är inte alltid helt enkelt att få till det tidsmässigt så det blir en del solo också. Jag brukar köra solo-rank till plat sen blir det för tufft för mig och sedan kör vi pubs med kompisarna, mest för att det är ganska varierande skill-level på oss. Jag är klart sämst med en kille från England som är något över mig. Vi brukar ha rätt kul sen har vi två killar som är diamond (från England och Nederländerna) och rätt sweaty. De kan vara ganska krävande att spela med men det är också kul att göra då och då. Dra ett pm om du vill testa på och vill ha länk till discord.

Skrivet av Znappie:

Samma här, spelat sen dag 1, det går inte sluta, haft något kortare uppehåll på nån vecka, men sen är man på det igen! Är så jäkla kul! Känns som det blir mer balanserat och att det går åt rätt håll! Hann bara köra ett par matcher igår, så inte hunnit bilda mig någon uppfattning om nya kartan/vapnet/Seer och alla uppdateringar i S10 än, blev mer chockad över att servrarna pallade trycket och det gick att spela direkt igår! Haha.
Har börjat köra ranked mer och mer också, riktigt kul när man har ett par kompisar att lira med!

Ja, kul att servrarna funkat! Körde 4 matcher idag med vinst i sista, 1400 dmg och 4 kills då, helt ok. Fick tag i en rampage och gillade verkligen den. Dessutom hade vi en Seer på vårt lag och det känns nästan som ett krav.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.