Quantum Break - Värt pengarna?

Permalänk
Medlem

Quantum Break - Värt pengarna?

Hej allesammans,
tänkte höra om någon av er testat Quantum Break och om det är värt sina pengar eller om det är mer värt att vänta på en rea på Steam för att köpa det? Eller är det inte värt pengar alls?

Permalänk
Medlem

Gillar du singleplayer skjuta-spel men tycker inte att de har tillräckligt med cut-scenes.
Du hör själv, de hamnade lite fel när alla spel ska vara multiplayer - men gillar du spel med en story så funkar det nog. Även om du älskar det så går du nog vidare till nästa spel sen, men du ser kostnaden som ungefär en biobiljett.

Fick du förresten alan wake när det var gratis förra veckan, kanske en bättre uppvärmare inför control.

Permalänk

@ZalZeRoz:
Jag tycker det var ett riktigt bra spel.
Har spelat igenom det 2 gånger på XBOX One och en gång på XBOX One X.
För mig är det ett av de absolut bästa (och snyggaste) spelen jag spelat.

MEN, du måste gilla (bra) cuts-cenes och du måste ha ljud mm på så du hör och kan följa med i dessa...

Permalänk
Medlem

Jag gillar det. Men har alltid gillat slowmotion biten som i detta och Max Payne exempelvis.

Permalänk
Medlem

@pacc: Jo jag fick faktiskt Alan Wake av en vän.
Dock blir jag ett nervvrak av det spelet så ännu inte klarat det

Om Control är i samma stuk som Alan Wake så vette sjutton om jag kommer skaffa det.
Jag tyckte förr att AWP2 var galet jobbigt att spela, men Alan Wake slog det med råge för min del.
Spel så som Amnesia: The Dark Decent kommer jag aldrig röra då jag inte ens pallade titta på en gameplay mer än 1 minut innan jag försvann ifrån skärmen.