Permalänk
Medlem

WoW Classic

Vad planerar alla att köra för class, race och faction?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Har ett helvete att försöka bestämma det.

Lutar åt Shaman, Priest eller Warlock antagligen orc så det blir på hord sidan.

Permalänk
Avstängd

Ska själv lira Troll priest, väljer server med nordic server project

Visa signatur

Ryzen 9 5900x 4.8ghz. 32GB DDR4 3600Mhz. Radeon 6800 XT. MSI Gaming Plus B550. 1000GB SN850 M.2. Noctua Nh-U14S. 1x 1024GB M.2 Kingston A2000. Seasonic Focus PX 850 Platinum. Fractal Design Define R6 USB-C. Predator XB273UGX.

Permalänk
Medlem

Lutar åt präst eller Rogue för min del

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Vi är över 40 polare från flera generationer som ska lira tillsammans. Just nu pågår ett val mer kontroversiellt än valet i USA 2016 för att välja Server och Faction. Det roliga är att det är splittat exakt 50/50. Just nu har vi 18 röster Horde 18 Röster Alliance med några som fortfarande ska lägga sin röst.

Kommer säkert bli 2 guilder på olika factions. Det viktiga är att få in alla på samma server.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Inaktiv

Jag har redan gjort en liknande!

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1565653-vad-ska-du-spe...

Men sakt och gjort. Det blir druid denna gång!

Permalänk

Jag kommer köra alliance för jag har alltid spelat horde innan och tror det blir roligare att upptäcka sådant man inte gjort förut. Blir förmodligen en gnome warrior.

Permalänk
Medlem

Jag är själv fortfarande väldigt osäker på vad jag ska köra för main.

Med world content som min främsta sysselsättning (med PVP som nr 2) så lutar det mot Huntard för att kunna hatera så mycket som möjligt av världen solo men jag har fina minnen av PVP på min Rogue.

Druid för rörligheten och flexibiliteten lockar också lite.

Blir ett spännande väl.

Visa signatur

AMD PII X6 1055T@2,8GHz, Asus Crosshair IV Formula, Noctua NH-D14, Fractal Design Define R2, Corsair CMPSU-650HX, Corsair XMS3 DDR3 PC12800/1600MHz CL9, XFX GeForce GTX 260 896MB, Crucial M225 128GB, 2x Samsung SpinPoint F3 1TB, Windows 7 64bit

Permalänk
Permalänk

En trollkarl

Permalänk
Medlem

Warrior, Tauren, Horde

Permalänk

Tauren druid på pvp realm!

Permalänk
Medlem

Human mage och senare en hunter alt.