Rensning: Dator (GTX1070, 3930k, 32GB) och skärm (Qnix QX2710)

Permalänk
Medlem

Rensning: Dator (GTX1070, 3930k, 32GB) och skärm (Qnix QX2710)

Hej!

På grund av utlandsflytt ska stationära burken rensas ut. Den innehåller:

Intel i7-3930k (6c/12t, 3,2/3,8 GHz)
Asus P9X79WS (Dual Intel-LAN, 4-way-SLI/Crossfire mm)
32GB DDR3 RAM, Quad-Channel (4x8GB, 1600MHz)
CPU-kylare Thermalright SilverArrow SB-E
Asus STRIX GTX 1070 OC 8GB (https://www.asus.com/se/Graphics-Cards/ROG-STRIX-GTX1070-O8G-GAMING/ , skickat 2016-11-24, därmed några månader garanti kvar. Kvitto skickas med i kartong)
Silver Power SP-SS750M (Semimodulärt, alla kablar medöljer. Fläkt bytt internt til en Noctua för ~5 år sedan p.g.a. missljud)
Nanoxia Deep Silence 1 (3-chassifläktar, fläktcontroller, ena foten lagad för ~3 år sedan, inga problem dess men bör bäras, inte släpas. En av hårddiskslädarna saknas)
Asus Blu-ray-läsare/DVD-brännare
NOTERA: INGEN HÅRDDISK MEDFÖLJER

Medöljer även lite allmänna tillbehör och extension-cards till moderkortet, se bild.
System byggt och uppgraderat genom åren med låg ljudnivå i fokus.

Skickas ej. Säljes helst i ett paket, men bud mottages på GPU samt CPU+moderkort+kylare+RAM som paket. Om grafikkort säljs separat kan det skickas då jag har kvar originalkartong. Hämtning gäller på allt annat.

Kartong till chassi finns kvar, underlättar LAN-transport!

Startbud: 3500 kr

Har även en skärm till salu:
Qnix QX2710, 2560x1440, överklockningsbar till 96Hz (kört på detta i drygt 6 år), Dual-DVI Only
En död pixel som jag inte lyckas ta bild på, en tredjedel in från vänsterkanten, höjdledsmässigt i mitten.
Fot bortmonterad då jag använt separat stativ (medföljer ej). Mindre brytmärken efter öppnande av chassit för att få bort foten, se bilder.
Fot, Dual-DVI-kabel, strömkabel medföljer. Levereras i originallåda, men skickas ej då jag inte vågar lova att kartongen pallar PostNords hantering.

Startbud: 400 kr

Fler bilder på allt: https://imgur.com/a/odJBqSC

Hämtas hemma hos mig i Rissne, Sundbyberg. Öppen budgivning tillsvidare, men åtminstone söndag kväll med upphämtning under veckan som kommer.

Alla frågor, bud etc. i diskussionstråden för öppenhet och transparens.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill o.s.v!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Avstängd

Rikt pris utan grafik kort

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem

@sali2003: Relevant fråga! Säg 1600 kr som startbud för dator utan grafikkort? Följaktligen 1900 kr startbud på grafikkort.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500kr för burken

Permalänk
Medlem

skicka qnix om man är villig att spela mot oddsen med Postnord?

Permalänk
Medlem

@CIA_SWE: I värsta fall kan jag ju göra det, men blir ingen helhjärtad strid med Postnord vid katastrof! Men kan fylla kartongen med allt stöddämpande jag har isåfall och tejpa så gott det går, men kartongen har varit med ett antal flyttar och LAN, så den är inte så skyddande som den en gång var. Men visst, om ingen är villig och hämta upp den kan vi göra så. Upphämtning får dock företräde!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Börjar med ett bud på 500 + frakt då

Permalänk
Medlem

4k för burken, hämtar med bil

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K

Permalänk

4200kr hämtar imorgon lördag.

Permalänk
Medlem

Bud noterade! Jag är själv ute och flänger större delen av lördagen (iallafall de humana timmarna), så det får tyvärr bli hämtning tidigast söndag!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Avstängd

Qnix skärm. 500 kan hämta omgående. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4300 burken 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K

Permalänk
Medlem

Qnix bud

Bor nära, hämtar upp direkt, bud 600kr för skärmen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bud noterade!

Swebbe leder datorn på 4300 och hämtning.

bera9605 leder skärmen på 600 och hämtning.

Kommer hem imorgon runt kl. 15 om trafiken beter sig som den ska, så vi kör budgivning till samma tidpunkt.

Om någon får för sig att ligga och snipea 14:59 så kommer jag godkänna ev. sena svarsbud från den som ledde 14.58.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Swebbe och bera9605 vann budgivningen, tack för visat intresse! Tar resten på PM!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Ingen återkoppling från @bera9605 och han har inte varit online på Sweclockers på mer än 48 timmar, så nu går jag vidare till nästa i ordningen. @Hernanros har fått frågan, får jag inget svar under morgondagen så går turen vidare till @CIA_SWE. Om ingen av spekulanterna är intresserade längre får det bli en ny annons. Vill någon ställa sig i kö efter dem är det bara att hojta till!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

villig och redo att betala.
(betalar 600+ frakt om det begärs)

Permalänk
Medlem

Återkommer imorgon kväll så kollar vi läget! 500 + frakt räcker gott och väl isåfall! Trevlig kväll!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Får man påpeka att man är lite halvdesperat :/, då min qnix dog ett par månader sedan och jag har suttit på en gammal 1280x1024 19" sedan dess :S

Trevlig kväll

Permalänk
Medlem

@CIA_SWE: Inget svar från övriga, så skärmen är din! Jag är hos en polare nu, men skicka ett PM med din adress och om du föredrar Postnord eller Schenker så ska jag kolla vad frakten går på så löser vi allt under morgondagen!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

HUZZAH!!!