Kenneth kör bil på arbetstid

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Kenneth kör bil på arbetstid

Nu när det har lugnat ner sig lite mer i testlabbet passa jag på att sno FZ:s spelrum för att köra lite F1 2019 och streama samtidigt. Bara ni inte räknar antalet krascher, det är inte snällt.

Permalänk
Medlem

Jag trodde Stockholmare inte hade körkort

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappyPie:

Jag trodde Stockholmare inte hade körkort

Hoppas inte det med tanke på hur streamen ser ut.
Skämt åsido så har jag sett 30s, Kenneth tar kurvorna som värsta Sebastian Vettel!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Riktigt sugen på att införskaffa mig en ordentlig ratt med pedaler och växelspak. Det är inte riktigt samma känsla som att spela med tangentbordet...

Mvh

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D, GPU: Powercolor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate, MOBO: MSI B550M MAG Mortar, RAM: 32GB 3200MHZ, Nätdel: be quiet! Dark Power 12 750W, Lagring: 3TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappyPie:

Jag trodde Stockholmare inte hade körkort

det är därför han kör på datorn...

// LZ

Permalänk
Medlem

Miljardbilar, men ingen har råd med solglasögon för att slippa lens flare rätt i ögonen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk

Kan du länka till vilket "racing wheelt" du använder??
Inte så illa men lite halt och soligt i belgien

Permalänk
Medlem

@Dual-Tjur: kolla början av streamen när han spenderar en del tid med att hitta inställningarna. Någon Thrustmaster var det iaf, g27?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@Dual-Tjur: kolla början av streamen när han spenderar en del tid med att hitta inställningarna. Någon Thrustmaster var det iaf, g27?

G27 är logitech. https://www.amazon.com/Logitech-941-000045-G27-Racing-Wheel/d...

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Haha skulle precis kommentera samma sak.
Verkar som de har bra smak på Spel Rattar, G29 är inget att ha

almighty Logitech G27

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Dual-Tjur:

Kan du länka till vilket "racing wheelt" du använder??
Inte så illa men lite halt och soligt i belgien

Thrustmaster T-GT är det vi har på jobbet

Skickades från m.sweclockers.com