Lisa Su uppges vara på väg bort från AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Illunwe:

Eh, folk som vill en illa använder det som de tror fungerar.
Om man är en man så används det som tros fungera på män, samma sak för kvinnor.

Svårt att säga hur mycket som är kvinnohat, hur mycket som är trolls, och hur mycket som bara är illvilja.
Vi människor är väldigt bra på att hitta mönster i saker, vilket är både en styrka och en svaghet.

Är inte så bekant med henne, men Lisa Su har alltid verkat väldigt 'ledaraktig' för mig. Allmänt positivt lagd mot henne.
Hoppas hon fortsätter leda AMD till framgång, så som hon verkar ha gjort hittills.

Visst, men det blir ju extra patetiskt när det man geppar efter handlar om kön, hudfärg, sexuell läggning etc som folk liksom föds med och inte kan styra över. Även om det säkert "fungerar" så är det väldigt lågt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Nej fan, nu har hon fått AMD-bollen i rullning igen så hon får fantamig sitta still i båten

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Avstängd

Rätta mig om jag har fel, men den tveksamma sajten "nyheten" kommer ifrån, har haft ruskigt mycket fel, och om då 1! person där sitter och lusläser twitter bland annat, klart att även en blind höna hittar ett frö ibland? Därför har nog denna skribent hittat ett och annat frö av sanning, men jag är ju övertygad om att detta är ett försök att få AMD-aktien att störtdyka, och att folk paniksäljer, sen visar det sig att hon sitter kvar, aktien går upp över var den låg innan, och den/dom som spred ryktet tjänar pengar på sina nyinköpta aktier.

Jag har väldigt svårt att se att Lisa lämnar AMD.

Visa signatur

ASUS Prime B350 Plus, AMD Ryzen 5 1600X, Sapphire R9 390 8GB, 16GB Gskill Flare X 3200
Används för korsord online, och harpan.

Permalänk
Skrivet av ZaInT:

Nej fan, nu har hon fått AMD-bollen i rullning igen så hon får fantamig sitta still i båten

Skrivet av patteSatan:

Rätta mig om jag har fel, men den tveksamma sajten "nyheten" kommer ifrån, har haft ruskigt mycket fel, och om då 1! person där sitter och lusläser twitter bland annat, klart att även en blind höna hittar ett frö ibland? Därför har nog denna skribent hittat ett och annat frö av sanning, men jag är ju övertygad om att detta är ett försök att få AMD-aktien att störtdyka, och att folk paniksäljer, sen visar det sig att hon sitter kvar, aktien går upp över var den låg innan, och den/dom som spred ryktet tjänar pengar på sina nyinköpta aktier.

Jag har väldigt svårt att se att Lisa lämnar AMD.

Verkar som folk inte blivit uppdaterade, I vilket fall är detta komplett myt.

https://twitter.com/LisaSu/status/1158716089561432065