Permalänk
Medlem

AORUS GTX 1080 Gaming Box eGPU

Hej!

Tänkte göra mig av med min eGPU då jag skaffat stationär med eget grafikkort. Har används med både en Macbook Pro och en Razer Blade Stealth via Thunderbolt 3 med väldigt bra prestanda.

Komplett med alla tillbehör:
GPU: Gigabyte GeForce GTX 1080 Mini 8GB Clock: 1733MHz Minne: 10010MHz
PSU: 450W Gold
Väska
Thunderbolt 3-kabel(0.5m)
Strömkabel

Går även att byta kortet som sitter i mot ett annat så länge det är kortare än 180mm

Hämtas med fördel i Surte(När som helst) eller Lindholmen(Vardagar) men kan skickas.

Budgivning som gäller i tråden, inte i pm. Eventuella frågor kan tas i pm.
Om det ska skickas är det förskottsbetalning via Swish och PostNords Skicka Lätt som gäller och jag ansvarar inte för eventuella fraktskador. Köparen står för frakt.

Har tyvärr inget riktpris att gå efter då jag är lite osäker på vad den är värd. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, hur jag vill och om rimligt pris ej uppnåtts när budgivningen är slut att ej sälja varan. Har ett gäng referenser i marknadsreferenstråden. Lägg inga bud om ni inte avser fullfölja köpet!

PS: Skulle kunna sälja 1080-kortet som sitter i separat förutsatt att priset känns rimligt. Då gäller upphämtning alternativt att köparen står för både emballage och frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle vara intresserad av endast boxen. Har du någon prisidee?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Skulle vara intresserad av endast GPU. Behöver dock skickas. Kan starta på 1800 kr + frakt.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

3200kr hämtar på Lindholmen

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vicnil:

Skulle vara intresserad av endast boxen. Har du någon prisidee?

Skickades från m.sweclockers.com

Skulle kunna tänka mig 1100 för boxen förutsatt att jag får sålt kortet för rimligt pris också.

Skrivet av heffaklumpmamma:

Skulle vara intresserad av endast GPU. Behöver dock skickas. Kan starta på 1800 kr + frakt.

Noterat men tyvärr långt under vad andra 1080s går för här på marknaden.

Skrivet av Cheewie:

3200kr hämtar på Lindholmen

Noterat!

Permalänk
Skrivet av Svertel:

Noterat men tyvärr långt under vad andra 1080s går för här på marknaden.

Förstår det, men detta kortet är lite speciellt och passar inte de flesta moderkort.

Jag kan tänka mig att lägga 2200 kr + frakt, men jag förstår om du tycker det blir enklare att sälja den komplett.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Ev intresserad av boxen. Vilken version av OS X har du använt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@heffaklumpmamma:

Förlåt men är det inte vanlig pci express kontakt på detta kort? Borde väl passa alla moderkort?

Visa signatur

Ghost Louqe S1 -- X570 I AORUS PRO -- AMD Ryzen 7 3700X
NH-L12S Fläktmod -- Corsair Vengeance PRO 32GB 3200 MHz CL16
MSI RTX 2070 Super Ventus -- Corsair SF600
Corsair Force MP510 960GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av heffaklumpmamma:

Förstår det, men detta kortet är lite speciellt och passar inte de flesta moderkort.

Jag kan tänka mig att lägga 2200 kr + frakt, men jag förstår om du tycker det blir enklare att sälja den komplett.

Det stämmer som du säger. Fläkten på detta kort är lite större än vanliga. Passar i både mitt MSI X470 Gaming Plus dock och ett äldre B350 från Gigabyte jag hade innan. Får jag sålt lådan kan jag kanske tänka mig att släppa det för 2200kr + frakt.

Skrivet av billz:

Ev intresserad av boxen. Vilken version av OS X har du använt?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är osäker på vilken version det var. Det var min kompis MacBook Pro vi körde på. Testade både i OSX och Bootcamp.

Skrivet av LeJoke:

@heffaklumpmamma:

Förlåt men är det inte vanlig pci express kontakt på detta kort? Borde väl passa alla moderkort?

Som jag skrev ovan är fläkten på detta lite större än vanliga 1080 Mini för att få bättre kylning i den lilla lådan det sitter i. Men det stämmer att det är en vanlig PCI-express samt 8-pin som på de flesta 1080.

Permalänk
Skrivet av LeJoke:

@heffaklumpmamma:

Förlåt men är det inte vanlig pci express kontakt på detta kort? Borde väl passa alla moderkort?

Det handlar mer om att fläkten kan ta i närliggande komponenter och slottar.

Se kortet till höger

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svertel:

Det stämmer som du säger. Fläkten på detta kort är lite större än vanliga. Passar i både mitt MSI X470 Gaming Plus dock och ett äldre B350 från Gigabyte jag hade innan. Får jag sålt lådan kan jag kanske tänka mig att släppa det för 2200kr + frakt.

Jag är osäker på vilken version det var. Det var min kompis MacBook Pro vi körde på. Testade både i OSX och Bootcamp.

Som jag skrev ovan är fläkten på detta lite större än vanliga 1080 Mini för att få bättre kylning i den lilla lådan det sitter i. Men det stämmer att det är en vanlig PCI-express samt 8-pin som på de flesta 1080.

Skrivet av heffaklumpmamma:

Det handlar mer om att fläkten kan ta i närliggande komponenter och slottar.

Se kortet till höger

Alright, tack. Då är jag med!

Visa signatur

Ghost Louqe S1 -- X570 I AORUS PRO -- AMD Ryzen 7 3700X
NH-L12S Fläktmod -- Corsair Vengeance PRO 32GB 3200 MHz CL16
MSI RTX 2070 Super Ventus -- Corsair SF600
Corsair Force MP510 960GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem

@Cheewie: Leder än så länge

Permalänk
Medlem

Är du villig att skicka så har du 3500 + frakt här

Permalänk
Medlem
Skrivet av SamuelSvensson:

Är du villig att skicka så har du 3500 + frakt här

Ja för 3500 + frakt kan jag skicka

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

4000 inkl frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av blind_lie_:

4000 inkl frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Avslutar budgivning vid lunchtid någon gång och kontaktar vinnaren

Permalänk
Medlem

4300 inkl frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@SamuelSvensson: Noterat. Ledande bud just nu. Avslutar om 2 timmar ungefär.

Permalänk

4500 inkl om du inte avslutat än

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@blind_lie_: Tyvärr avslutad