Lisa Su uppges vara på väg bort från AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Wccftech kan ofta ha tveksamma nyheter, men just Uzman har haft rätt vid flertalet tillfällen tidigare, och därför är det relevant att rapportera om detta. Angående Lisas tweet, det kan vara så att det är falskt och att hon vill klargöra det officiellt, men den officiella hållningen hos en sittande vd måste så klart vara att man är företaget trogen.

Det återstår att se om han har rätt igenom eller om det här är falskt. Jag hoppas personligen inte att det stämmer, Lisa Su har gjort mycket gott under sina år vid posten och det har haft enorm inverkan på teknikbranschen.

Om ryktet varit sant så hade hon nog inte dementerat på det sättet, med de orden.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@NutCracker: Det återstår att se. Han har som sagt haft rätt vid flertalet tillfällen förut, men den här gången kanske hans källor inte stämmer. Ska jag gå på ren magkänsla tror jag inte att det stämmer, men att en sittande vd dementerar rykten om förändringar i organisationens struktur innan de blivit officiella är inte ovanligt.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Det var en väldigt stark dementi så detta handlar nog snarare om någon som vill sprida FUD nu när det går lite "för bra" för AMD. Finns ju till och med folk som hatar henne för att hon är extremt framgångsrik som ledare och Kvinna, så det är klart att sådan här skit kommer spridas. Tråkigt att folk skall hata framgångsrika kvinnor.

Jag har nog aldrig läst ett inlägg där någon ogillat henne pga att hon är framgångsrik och kvinna, jag är inte ens säker på att jag läst något inlägg där någon baschar henne. Vad hänger du på för forum?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Nu har någon frivillig här chansen att ta jobbet och styra upp AMD, det är ju många verkar tycka det vore en enkel uppgift. Drömmen om att Skapa Intel spel dödaren närmare än någonsin

Visa signatur

Intel Pentium 2 MMX 233 @263 MHz, 192 mb, Nvidia TNT 16mb, 40gb hdd

Permalänk
Medlem

Det stämmer:

Skrivet av NutCracker:

Du menar kanske/förmodligen "trovärdig" källa?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Icte:

Stämmer bra det, jag har missförstått innebörden av ordet "godtrogen"

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Lisa har ju jobbar på IBM innan så hon har nog koll på hur livet är där. Nu har hon visat sig extremt kompetent och jag tror inte hon nöjer sig med annat än positionen som VD.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Jag har nog aldrig läst ett inlägg där någon ogillat henne pga att hon är framgångsrik och kvinna, jag är inte ens säker på att jag läst något inlägg där någon baschar henne. Vad hänger du på för forum?

Skickades från m.sweclockers.com

Reddit.

"But no matter how poorly the company of share price performs Su Bae will never face any real scrutiny or consequences for it, because she's the ideal politically correct CEO and immune from any criticism."

https://www.reddit.com/r/AMD_Stock/comments/9r6c55/sue_bae_hu...

Finns en drös annat äckel också men jag tror du kan googla det själv. Jag säger inte att alla som hatar henne hatar henne för att hon är kvinna, men det finns definitivt misogynister därute som inte kan låta bli att påpeka det när de tycker hon gör något dåligt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Det var en väldigt stark dementi så detta handlar nog snarare om någon som vill sprida FUD nu när det går lite "för bra" för AMD. Finns ju till och med folk som hatar henne för att hon är extremt framgångsrik som ledare och Kvinna, så det är klart att sådan här skit kommer spridas. Tråkigt att folk skall hata framgångsrika kvinnor.

Nja, jag tror nog att könet egentligen är irrelevant. Occams rakkniv antyder att det snarare handlar om att hon har fanboys från både NVIDIA och Intel mot sig.

Förtydligande
Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@NutCracker: Det återstår att se. Han har som sagt haft rätt vid flertalet tillfällen förut, men den här gången kanske hans källor inte stämmer. Ska jag gå på ren magkänsla tror jag inte att det stämmer, men att en sittande vd dementerar rykten om förändringar i organisationens struktur innan de blivit officiella är inte ovanligt.

du mena som han påstående att det finns ett 2080 ti super? som har visat sig felaktigt. kanske dags att släppa felaktiga rkyten/spekulationer istället för att försvara dem. framför allt om man själv har ingen egen källa och bara förlita sig på någon annan som säg sig har en källa.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Ja det var ju tur det att det inte stämmer , men man vet ju alldrig kanske säger så nu för aktierägarna skull, vore dock synd om hon slutar nu hon är ju AMD

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djhg2000:

Nja, jag tror nog att könet egentligen är irrelevant. Occams rakkniv antyder att det snarare handlar om att hon har fanboys från både NVIDIA och Intel mot sig.

Beror väl på hur man ser på det, nu tror jag inte heller att det kanske är specifikt könet hatarna motsätter sig mot. Dock, kolla bara på kommentarer till artiklar om henne, är rätt mycket hjärtan och andra emojis och memes, något jag aldrig sett för någon techföretags VD innan, och knappast nått man skulle se om det vore en man. Och såklart hade hon inte varit så "älskad" hade hon nog inte heller varit så hatad. Så jag tror inte att det hade vart samma motreaktion om det vore en man, oavsett om det inte är hennes kön som "hatarna" motsätter sig mot eller inte.

Sen tycker jag faktiskt inte det är något speciellt utbrett hat, att det finns är väl knappast någon måttstock, är väl i princip omöjligt att hitta någon publik person som man inte kan hitta en hatgrupp mot. Generellt tycker jag hon blir hyllad i nästan alla kanaler jag följer iaf.

Permalänk
Medlem

Om jag förstod artikeln rätt så skall hon lämna företaget men skall ändå inte lämna företaget. Jaha, ja det var ju en meningsfullt skriven artikel...

.

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av sKRUVARN:

Beror väl på hur man ser på det, nu tror jag inte heller att det kanske är specifikt könet hatarna motsätter sig mot. Dock, kolla bara på kommentarer till artiklar om henne, är rätt mycket hjärtan och andra emojis och memes, något jag aldrig sett för någon techföretags VD innan, och knappast nått man skulle se om det vore en man. Och såklart hade hon inte varit så "älskad" hade hon nog inte heller varit så hatad. Så jag tror inte att det hade vart samma motreaktion om det vore en man, oavsett om det inte är hennes kön som "hatarna" motsätter sig mot eller inte.

Sen tycker jag faktiskt inte det är något speciellt utbrett hat, att det finns är väl knappast någon måttstock, är väl i princip omöjligt att hitta någon publik person som man inte kan hitta en hatgrupp mot. Generellt tycker jag hon blir hyllad i nästan alla kanaler jag följer iaf.

Skulle nog vara Valves Gabe Newell möjligen.

Sen det gamla vanliga, många gillar underdogs och Lisa Su har fått fart på AMD. Även om hon nu skulle sluta så får man iallafall hoppas att den som tar över fortsätter i samma anda. VDn är inte företaget men nog känns ändå Lisa Su väldigt förknippad med just AMD. Kan fullt ärligt inte komma på vad föregångaren hette ens.

Företag i liknande sits som AMD varit och delvis fortfarande är kan nog vilja se om samma vändning kan ske även där. Och, förstås, finns det nog alltid en chans att hon återvänder igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@NutCracker: Det återstår att se. Han har som sagt haft rätt vid flertalet tillfällen förut, men den här gången kanske hans källor inte stämmer. Ska jag gå på ren magkänsla tror jag inte att det stämmer, men att en sittande vd dementerar rykten om förändringar i organisationens struktur innan de blivit officiella är inte ovanligt.

Ja vi får se, men personligen så hoppas jag att hon blir kvar som Amd's VD under lång tid. Dock är ju jobbet som VD krävande, så det gäller att hon har både kraften och motivationen att fortsätta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att ryktet inte är sant då hon lyft AMD på alla sätt och vis.
Denna typen av rykten kan uppstå av andra orsaker som att försöka göra ett aktieklipp genom att försöka påverka marknaden.
Om det skulle vara sant trots att hon förnekar det så skulle jag ha förståelse för hennes beslut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Reddit.

"But no matter how poorly the company of share price performs Su Bae will never face any real scrutiny or consequences for it, because she's the ideal politically correct CEO and immune from any criticism."

https://www.reddit.com/r/AMD_Stock/comments/9r6c55/sue_bae_hu...

Finns en drös annat äckel också men jag tror du kan googla det själv. Jag säger inte att alla som hatar henne hatar henne för att hon är kvinna, men det finns definitivt misogynister därute som inte kan låta bli att påpeka det när de tycker hon gör något dåligt.

Oj, ja det var ju hemskt och kvinnoförnedrande. Hatet riktigt lyser igenom! Jag vet inte ens vad jag ska googla på, Su Bae? Jag har två frågor, med ditt tidigare inlägg:

Citat:

Finns ju till och med folk som hatar henne för att hon är extremt framgångsrik som ledare och Kvinna, så det är klart att sådan här skit kommer spridas. Tråkigt att folk skall hata framgångsrika kvinnor.

1. På samma sätt som att folk "hatar" på Läderjens här på SC och hans skinnjacka? Det handlar liksom om något man kan använda emot dom, och ingen riktig debatt. Man överdriver ofta på internet för att få sin åsikt framåt.
2. Även om det vore en man bakom AMD, tror du verkligen att dom hade varit mildare och inte hittat något annat att hoppa på han för?

Det känns verkligen som du gjorde en halmgubbe deluxe.

Jag tycker det är cool att Lisa fått AMD att gått framåt, men jag hade skitit om hon hetat Timmy så hoppas inte att jag blir bannad.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Oj, ja det var ju hemskt och kvinnoförnedrande. Hatet riktigt lyser igenom! Jag vet inte ens vad jag ska googla på, Su Bae? Jag har två frågor, med ditt tidigare inlägg:
1. På samma sätt som att folk "hatar" på Läderjens här på SC och hans skinnjacka? Det handlar liksom om något man kan använda emot dom, och ingen riktig debatt. Man överdriver ofta på internet för att få sin åsikt framåt.
2. Även om det vore en man bakom AMD, tror du verkligen att dom hade varit mildare och inte hittat något annat att hoppa på han för?

Det känns verkligen som du gjorde en halmgubbe deluxe.

Jag tycker det är cool att Lisa fått AMD att gått framåt, men jag hade skitit om hon hetat Timmy så hoppas inte att jag blir bannad.

Som svar på både 1 och 2 så är det klart att personer letar på saker att håna folk de inte gilar för, men om hånet har att göra med vilket kön man har så blir det liksom en helt annan nivå på det hela.

Sen kan man väl såklart vända på det och säga att om en person är så perfekt att könet är det enda halmstråt man kan greppa efter, ja då finns det inte mycket substans i det. Men det är ju inte riktigt det det handlar om här, utan min poäng är att sådanna här felaktiga och skadliga rykten knappast spridits och fått sådant fäste så snabbt om VD'n hade varit man istället.

Se exempelvis hur det var med förre Intel-VD'n han fick officiellt sparken för att han haft ihop det med en kollega, och reaktionen var inte mycket mer än en axelryckning. Hade förmodligen inte alls varit samma sak om han råkat vara kvinna istället.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sKRUVARN:

Beror väl på hur man ser på det, nu tror jag inte heller att det kanske är specifikt könet hatarna motsätter sig mot. Dock, kolla bara på kommentarer till artiklar om henne, är rätt mycket hjärtan och andra emojis och memes, något jag aldrig sett för någon techföretags VD innan, och knappast nått man skulle se om det vore en man. Och såklart hade hon inte varit så "älskad" hade hon nog inte heller varit så hatad. Så jag tror inte att det hade vart samma motreaktion om det vore en man, oavsett om det inte är hennes kön som "hatarna" motsätter sig mot eller inte.

Sen tycker jag faktiskt inte det är något speciellt utbrett hat, att det finns är väl knappast någon måttstock, är väl i princip omöjligt att hitta någon publik person som man inte kan hitta en hatgrupp mot. Generellt tycker jag hon blir hyllad i nästan alla kanaler jag följer iaf.

Tja, visst är det väl så att en genomsnittlig man skulle ha använt mindre smileys. Å andra sidan skulle nog en genomsnittlig man, eller kvinna för den delen, inte leda AMD lika bra som Lisa Su heller.

Personligen avfärdar jag kritiken mot kön i allmänhet på samma nivå som kritik mot personers hudfärg; "haters gonna hate". Är man VD så är det hur framgångsrikt man driver företaget som spelar roll, inte vem man är.

Men det finns ju vad jag kan bedömma ungefär lika utbrett hat mot män i maktpositioner (se till exempel Stan Lee), så jag antar att det är kritik från samma förvirrade sandlåda.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810

Permalänk
Snusfri

Detta är rätt sjukt.
Sweclockers lägger upp en artikel med ett rykte om att Lisa Su kan lämna AMD.
Detta rykte kommer från en person som väldigt ofta har rätt när det gäller just denna typ rykten.

Folk skriker "FAKE NEWS" hon har ju dementerat det via twitter osv.
Som flertalet tidigare har skrivit så är det kutym att man dementerar innan något är officielt.

Så, sitt ner i båten, ta det lungt.
Lämnar Lisa så gör hon det, AMD lever vidare ändå ***bort/mod***.

§1.5 /mod
Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Mycket konstigt om hon lämnar när det går bra, något är konstigt med detta, undra vad som har hänt/händer?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Icte:

Stämmer bra det, jag har missförstått innebörden av ordet "godtrogen"

Wow samma, trodde det betydde att man var trovärdig, "god att tro på" eller nåt sånt.
Man lär sig något nytt varje dag:)

Permalänk
Medlem

Tusan också. Måste gått in på Ryktesclockers.com, så lätt att ta fel! På en mer seriös note så tycker jag att ni kanske borde dra ner på att skriva om varje rykte som dyker upp på nätet. Varit lite för många rykten som avfärdats mer eller mindre direkt. För ett par veckor sedan var det ju Intels Gen 10 desktops där allt från i3 skulle få HT och fler kärnor. Det ryktet avfärdades ju också direkt och varnades för i original artikeln. Inga varningar i Ryktesklockers artikel dock. Personligen finner jag detta som oseriös journalistik.

Permalänk
Medlem

@ziltharon: Hon twittrade själv om att ryktet inte stämmer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@Icte: Det är inte helt ovanligt att företagsledare dementerar uppgifter medan de fortfarande innehar rollen, om de fortfarande ska verka i sin roll under en tid innan förändringen blir officiell. I det här fallet kanske det inte finns någon sanningshalt i påståendet, och hon hade också kunnat välja att helt ignorera påståendet om det skulle vara så att hon tänkt lämna posten till hösten.

Skrivet av anon12433:

Att Lisa Su förnekar detta behöver inte betyda att artikeln inte innehåller någon sanning. Det kan precis som loevet säger vara det som gäller officiellt. Jag ska inte säga att jag kan reglerna för vad en VD kan uttala sig om och inte, men såvitt jag vet så behöver hon inte säga någonting om planerna innan ett formellt beslut tagits.

Att skriva "zero truth" är ju karriär dödande om det sedan visar sig vara sant. Att dock säga, jag har inga sådana planer just nu, eller rent ut lämna lite mer vagt svar, gör det ju möjligt att "ändra åsikt" för henne 2 sekunder efter hon skrivit det och ändå inte ljuga. Så hade hon ens funderat på det, hade nog svaret varit lite mer neutralt, även om hon lär försvara sin post.

Hon har ju trots allt kämpat igenom vad som måste vara AMDs svåraste tid hittills iaf, och kan nu skörda frukten av allt det hårda jobbet. Så länge företaget är nöjd med henne, är det nog lite dumt att hoppa nu, när man har chansen att klättra.

Med det sagt... skulle inte förvåna mig en sekund att hon fått erbjudande från andra företag, som tex IBM.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Paddanx:

Att skriva "zero truth" är ju karriär dödande om det sedan visar sig vara sant. Att dock säga, jag har inga sådana planer just nu, eller rent ut lämna lite mer vagt svar, gör det ju möjligt att "ändra åsikt" för henne 2 sekunder efter hon skrivit det och ändå inte ljuga. Så hade hon ens funderat på det, hade nog svaret varit lite mer neutralt, även om hon lär försvara sin post.

Hon har ju trots allt kämpat igenom vad som måste vara AMDs svåraste tid hittills iaf, och kan nu skörda frukten av allt det hårda jobbet. Så länge företaget är nöjd med henne, är det nog lite dumt att hoppa nu, när man har chansen att klättra.

Med det sagt... skulle inte förvåna mig en sekund att hon fått erbjudande från andra företag, som tex IBM.

Tänk också på att både Lisa Su samt Jensen Huang ljög om miningboomens inverkan på deras försäljning bara för att hålla uppe aktiekursen.

https://www.sweclockers.com/nyhet/24861-amd-kryptovalutor-har...

https://www.youtube.com/watch?v=mHKDZmithRA&feature=youtu.be&...

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Vänligen låt bli att posta s.k. bait-inlägg vars enda syfte är att starta ett forumkrig. Tillbaka till topic och glöm inte att hålla diskussionen på en saklig nivå.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Att skriva "zero truth" är ju karriär dödande om det sedan visar sig vara sant. Att dock säga, jag har inga sådana planer just nu, eller rent ut lämna lite mer vagt svar, gör det ju möjligt att "ändra åsikt" för henne 2 sekunder efter hon skrivit det och ändå inte ljuga. Så hade hon ens funderat på det, hade nog svaret varit lite mer neutralt, även om hon lär försvara sin post.

Hon har ju trots allt kämpat igenom vad som måste vara AMDs svåraste tid hittills iaf, och kan nu skörda frukten av allt det hårda jobbet. Så länge företaget är nöjd med henne, är det nog lite dumt att hoppa nu, när man har chansen att klättra.

Med det sagt... skulle inte förvåna mig en sekund att hon fått erbjudande från andra företag, som tex IBM.

Var klättrar man som VD? Hon är ju på toppen.

Jag ser "Zero truth" eller liknande formuleringar som ganska självklara uttalanden för alla ledare, innan efterträdaren finns på plats.
Om inte personen får kicken för att h*n misslyckats med sitt uppdrag dvs.

Om hon är en bra VD kommer rykten att hon försvinner (innan en bra efterträdare finns på plats) att orsaka aktieras, börsen ogillar ju osäkerhet. Det är ju mycket dåligt för företaget.

När hon headhuntas eller letar nya uppdrag kommer de inte bry sig om zero truth.
De kommer bry sig om att hon vände AMD från att vara en uträknad underdog till att åter konkurrera både med Intel och Nvidia.

Jag tror inte heller 'skörda frukten' är egenskaper du hittar hos en bra VD.
Det rimliga är att de drivs av arbetet och framgång, inte passivitet.

Man tar sig inte till toppen genom att skörda frukten, snarare att så den.

Permalänk
Medlem

Svårt att tro hon skulle lämna nu. Inte så att det finns brist på utmaningar inom AMD concernen.

I vilket fall som helst får nog Lisa Su en blank check där hon får fylla i vilken lön hon vill ha när hon byter jobb.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Som svar på både 1 och 2 så är det klart att personer letar på saker att håna folk de inte gilar för, men om hånet har att göra med vilket kön man har så blir det liksom en helt annan nivå på det hela.

Sen kan man väl såklart vända på det och säga att om en person är så perfekt att könet är det enda halmstråt man kan greppa efter, ja då finns det inte mycket substans i det. Men det är ju inte riktigt det det handlar om här, utan min poäng är att sådanna här felaktiga och skadliga rykten knappast spridits och fått sådant fäste så snabbt om VD'n hade varit man istället.

Se exempelvis hur det var med förre Intel-VD'n han fick officiellt sparken för att han haft ihop det med en kollega, och reaktionen var inte mycket mer än en axelryckning. Hade förmodligen inte alls varit samma sak om han råkat vara kvinna istället.

Eh, folk som vill en illa använder det som de tror fungerar.
Om man är en man så används det som tros fungera på män, samma sak för kvinnor.

Svårt att säga hur mycket som är kvinnohat, hur mycket som är trolls, och hur mycket som bara är illvilja.
Vi människor är väldigt bra på att hitta mönster i saker, vilket är både en styrka och en svaghet.

Är inte så bekant med henne, men Lisa Su har alltid verkat väldigt 'ledaraktig' för mig. Allmänt positivt lagd mot henne.
Hoppas hon fortsätter leda AMD till framgång, så som hon verkar ha gjort hittills.