Permalänk
Medlem

B450 Tomahawk MAX på proshop?

Hittade B450 Tomahawk MAX på proshop och kan inte hitta det moderkortet någon annanstans, är det fake eller något?

Har aldrig handlat ifrån proshop förut. Har heller ingen koll på när MSI släpper MAX korten och vill gärna bygga min dator snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwadw:

Hittade B450 Tomahawk MAX på proshop och kan inte hitta det moderkortet någon annanstans, är det fake eller något?

Har aldrig handlat ifrån proshop förut. Har heller ingen koll på när MSI släpper MAX korten och vill gärna bygga min dator snart.

Proshop är en bra butik. Handlar där relativt ofta, pålitliga och snabba med frakt.

Skickas från Danmark.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Köpte alla komponenter till nuvarande och förra burken därifrån. Aldrig några problem.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwadw:

Hittade B450 Tomahawk MAX på proshop och kan inte hitta det moderkortet någon annanstans, är det fake eller något?

Har aldrig handlat ifrån proshop förut. Har heller ingen koll på när MSI släpper MAX korten och vill gärna bygga min dator snart.

Köpte det därifrån fick den snabbt och bra

Skickades från m.sweclockers.com