The Witcher 3: Wild Hunt – den stora tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Jag klockade ner den men hjälpte inte. Validera filer kan jag testa annars blir det nog ps4. 150kr just nu på PS store för GOTY.

Kört totalt 115t enligt steam. Runt 15 på denna sparning jag kör på. Konstigt att man ska ha sådana problem nu.
Skickades från m.sweclockers.com

Du har nu testat klockat ned ditt grafikkort 300MHz på både gpu och minnen med din cpu oklockad? Är det så jag ska läsa det?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Du har nu testat klockat ned ditt grafikkort 300MHz på både gpu och minnen med din cpu oklockad? Är det så jag ska läsa det?

Jag har provat allt utom att be påven välsigna grafikkortet vid det här laget.

Jag orkar inte mer. Tänker köpa det på PS4 när jag kommer hem från jobbet ikväll. Sådana här saker gör att jag funderar på att överge PC och köpa PS5 när den kommer istället. Mindre krångel på konsol även om jag föredrar PC. Är inte tånåring längre som har timmar till att fixa med datorn. Har jobb och barn och om jag har 30min att spela en dag vill jag inte att 20min går till att fixa med datorn.

Tack för tipsen ändå. Om bara spelet inte vore så himla bra skulle jag ge upp helt. Speciellt när jag kört det en gång. Men jag gillar det så mycket och läser witcher böckerna på jobbet när jag har några minuters paus. De är riktigt bra med.

Ska testa en grön mutagen build på PS4. Körde röd första gången och blå denna gång som tyvärr fick avbrytas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Jag har provat allt utom att be påven välsigna grafikkortet vid det här laget.

Jag orkar inte mer. Tänker köpa det på PS4 när jag kommer hem från jobbet ikväll. Sådana här saker gör att jag funderar på att överge PC och köpa PS5 när den kommer istället. Mindre krångel på konsol även om jag föredrar PC. Är inte tånåring längre som har timmar till att fixa med datorn. Har jobb och barn och om jag har 30min att spela en dag vill jag inte att 20min går till att fixa med datorn.

Tack för tipsen ändå. Om bara spelet inte vore så himla bra skulle jag ge upp helt. Speciellt när jag kört det en gång. Men jag gillar det så mycket och läser witcher böckerna på jobbet när jag har några minuters paus. De är riktigt bra med.

Ska testa en grön mutagen build på PS4. Körde röd första gången och blå denna gång som tyvärr fick avbrytas.

Skickades från m.sweclockers.com

Men som sagt, testa att validera filerna.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Skrivet av SCORPIUS:

Cyberpunk 2077 är en myt.

När Fallout är på riktigt kommer folk i power armor leta efter det i bunkrar och bråte.

Nja, trodde faktiskt som dig innan dem släppte 40min gameplay och Keanu dök upp..

Permalänk
Relik 📜

Vad tror vi om (s)Witcher 3 då?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered: Tänka sig att ligga i sängen på lantstället när det är kyligt och regnigt ute och spela Witcher 3.

Visa signatur

| Mobo: Gigabyte X570 GAMING X | CPU: AMD Ryzen 9 3900X + Dark Rock 4 | RAM: 32GB @ 3000MHz | GPU: Gigabyte RTX 3080 OC | PSU: Seasonic GX 850W | Chassi: NZXT S340 Elite Matte Black | M.2: Samsung 970 Evo 500GB & 1000GB | HDD: 4TB | Monitors: Acer Predator X34 GS & Acer XB270HU |

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Dave1080:

@emilakered: Tänka sig att ligga i sängen på lantstället när det är kyligt och regnigt ute och spela Witcher 3.

Tycker bara det ser ut att flyta rätt dåligt? Även om Witcher 3 inte är det snabbaste spelet i världen direkt tror jag att dåligt flyt verkligen kan bli en våt filt över upplevelsen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered: Nej precis, det jag skrev ovan är det enda positiva jag kan komma på med denna version.

Visa signatur

| Mobo: Gigabyte X570 GAMING X | CPU: AMD Ryzen 9 3900X + Dark Rock 4 | RAM: 32GB @ 3000MHz | GPU: Gigabyte RTX 3080 OC | PSU: Seasonic GX 850W | Chassi: NZXT S340 Elite Matte Black | M.2: Samsung 970 Evo 500GB & 1000GB | HDD: 4TB | Monitors: Acer Predator X34 GS & Acer XB270HU |

Permalänk
Medlem

Med risk för mild "whataboutism" så hade jag hellre sett en HDR-patch till PC-versionen. Jobbet gjordes ju för konsolversionerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Säkert lika kul om det är spelbart efter ens preferenser, men ack vad synd på grafiken.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Lego Master

Som absolut siste man i världen, har jag nu på riktigt börjat spela Witcher 3. Kommit nån timme in, samlat lite quester och ska tydligen ge mig på en Griffin ganska snart. Blir lite förvirrad av kontrollschemat får jag erkänna, men det sätter sig väl efter ett tag. Kan också bero på att jag spelade igenom tutorial-delen för fler månader sen, men börjat spela på riktigt först nu. Man glömmer lätt.

Kvällens spelsession avslutades dock lite snöpligt med en crash to desktop utan några felmeddelanden eller förvarningar. Spännande. Blir att spara ofta.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

En fråga, kan man köpa till expansionerna 1 och 2 och fortfarande spela grundstoryn, eller ändras hela spelet? Jag vill ju inte förstöra något nu när jag äntligen fått tummen ur och spela igenom det.
har inte kommit så långt än..men jag är sugen på att köpa till expansionerna direkt

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av KingCobra:

En fråga, kan man köpa till expansionerna 1 och 2 och fortfarande spela grundstoryn, eller ändras hela spelet? Jag vill ju inte förstöra något nu när jag äntligen fått tummen ur och spela igenom det.
har inte kommit så långt än..men jag är sugen på att köpa till expansionerna direkt

De ligger separat, påverkar inte grundstoryn/världen mer än att det finns några nya "questgivers" som sparkar igång just expansionerna.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

De ligger separat, påverkar inte grundstoryn/världen mer än att det finns några nya "questgivers" som sparkar igång just expansionerna.

Åh vad bra Antar att de questgivers kommer senare i spelet och inte påverkar första halvan så att säga?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Åh vad bra Antar att de questgivers kommer senare i spelet och inte påverkar första halvan så att säga?

De påverkar inte spelet. Du kan klara grundspelet och köpa expansionerna sedan utan att förlora något.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Åh vad bra Antar att de questgivers kommer senare i spelet och inte påverkar första halvan så att säga?

Till att börja med kommer du genomgå en prolog i ett område som heter White Orchard. Under denna prolog kommer ingen DLC vara aktiv, utan det sker först när du bestämmer dig för att lämna området och ta dig an huvudspelet. Enda skillnaden jag kan tänka mig där är att du blir meddelad om hur någonting finns tillgängligt, varpå du får ett uppdrag att utforska detta.

I PC-versionen markeras varje uppdrag med ett utropstecken: rött för B&W, blått för HoS, och gult för huvudspelet. När du sen klickar och läser uppdragstexten kommer alla tillhörande DLC ha sin respektive logo nedanför nästa uppdragssteg. Det finns inte en chans att du tar fel, om du gör som man ska i Witcher 3: tar dig tid att läsa och förstå storyn.

All DLC lever för sig själv. Utöver vissa uppenbara steg i kedjan har du full möjlighet att kliva ifrån DLC:n och fortsätta huvudstoryn.

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Jag har ett otroligt svårlöst problem med Witcher 3, och efter att ha googlat på det så visar det sig att massa människor råkat ut för detta, för vissa har en lösning fungerat, för andra har en annan lösning fungerat, men för dom flesta har inget funkat.

Problemet är att spelet helt slumpmässigt fryser sig, men ljudet fortsätter, tabbar man ut, så stängs spelet helt enkelt av utan att ge något felmeddelande.

Min hårdvara
Intel i7 8700k (Ej överclockad)
Nvidia 1080 Ti (Ej överclockad)
16 GB Ram (Endast klockad till dess korrekta frekvens)
Windows 10
Senaste drivrutiner etc etc.

Saker jag testat än så länge:
Återställa BIOS och alla klock inställningar.
Underklocka grafikkortet.
Ställa om så att cutscenes går i 60 fps istället för 30 fps.
Installerat om grafikdrivrutiner.
Cappa FPS till 60 istället för Unlimited (144 med v/gsync)
Köra spelet i lägre upplösning än vanligt (normal upplösning är 1440p för mig)
Se till så att inga moddar är installerade.
Växla mellan Full-screen och Borderless Window Mode.
Verifiera spelfilerna via Steam.
Manuellt öka Memory Texture Budget till 1600.
Testat med eller utan Vsync.
Testat att stänga av Hair Works.
Testat att köra alla inställningar på lägsta.
Kollat så alla temperaturer är okej medans jag spelar.
Har kört sfc.exe för att kolla efter korrupta systemfiler.
Stängt av Anti-virus program.
Stängt av Nvidia Experience och Nvidia Overlay.
Stängt av Nvidia Streaming Service.
Sänkt windows ljudkvalitet till 16bit 48000hz
Satt spelet som "High Priority" i Task Manager.
Testat äldre grafikdrivrutiner.
Startat spelet som "Administrator".
Installerat om .NET Framework och DirectX
Stängt av Steam Overlay.
Ändrat "GPU Performance" till "Prefer maximum performance" i Nvidia Control Panel.

Jag bedjar nu efter hjälp, jag vill så gärna spela detta fantastiska spel.
Tack på förhand! God jul och gott nytt år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Hejsan!

Jag har ett otroligt svårlöst problem med Witcher 3, och efter att ha googlat på det så visar det sig att massa människor råkat ut för detta, för vissa har en lösning fungerat, för andra har en annan lösning fungerat, men för dom flesta har inget funkat.

Problemet är att spelet helt slumpmässigt fryser sig, men ljudet fortsätter, tabbar man ut, så stängs spelet helt enkelt av utan att ge något felmeddelande.

Min hårdvara
Intel i7 8700k (Ej överclockad)
Nvidia 1080 Ti (Ej överclockad)
16 GB Ram (Endast klockad till dess korrekta frekvens)
Windows 10
Senaste drivrutiner etc etc.

Saker jag testat än så länge:
Återställa BIOS och alla klock inställningar.
Underklocka grafikkortet.
Ställa om så att cutscenes går i 60 fps istället för 30 fps.
Installerat om grafikdrivrutiner.
Cappa FPS till 60 istället för Unlimited (144 med v/gsync)
Köra spelet i lägre upplösning än vanligt (normal upplösning är 1440p för mig)
Se till så att inga moddar är installerade.
Växla mellan Full-screen och Borderless Window Mode.
Verifiera spelfilerna via Steam.
Manuellt öka Memory Texture Budget till 1600.
Testat med eller utan Vsync.
Testat att stänga av Hair Works.
Testat att köra alla inställningar på lägsta.
Kollat så alla temperaturer är okej medans jag spelar.
Har kört sfc.exe för att kolla efter korrupta systemfiler.
Stängt av Anti-virus program.
Stängt av Nvidia Experience och Nvidia Overlay.
Stängt av Nvidia Streaming Service.
Sänkt windows ljudkvalitet till 16bit 48000hz
Satt spelet som "High Priority" i Task Manager.
Testat äldre grafikdrivrutiner.
Startat spelet som "Administrator".
Installerat om .NET Framework och DirectX
Stängt av Steam Overlay.
Ändrat "GPU Performance" till "Prefer maximum performance" i Nvidia Control Panel.

Jag bedjar nu efter hjälp, jag vill så gärna spela detta fantastiska spel.
Tack på förhand! God jul och gott nytt år.

många som har detta problem har endast lyckats lösa det genom att installera äldre Nividia drivrutiner
exempel: https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/163641043...

Permalänk
Medlem
Skrivet av marow:

många som har detta problem har endast lyckats lösa det genom att installera äldre Nividia drivrutiner
exempel: https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/163641043...

Suck, vad drygt :/ jag får väl testa, har ju redan testat allt annat känns det som.
Förutom att installera om windows då.

EDIT: Verkar ha löst problemet. Suck, att man inte började med det.

Permalänk
Relik 📜

Gjorde en egen tråd för moddar!
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1581305-moddar-till-th...

Tipsa gärna om era favoriter.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag installerade efter att ha haft det liggandes i mitt arkiv ett antal år. Sträckkollade första säsongen på Netflix och sen var jag ganska såld. Ändå väldigt imponerad över hur väl det står sig trots ett antal år på nacken! Grymt snygga miljöer och NVIDIAs fotoläge gör att man verkligen kan ta in de storslagna landskapen. Hejdå fritid...

Permalänk
Medlem

Är det någon som har klarat dessa?

Permalänk

@Marwelln: Humpty Dumpty och Master Marksman går att göra relativt lätt vid The Devil's Pit. Fienderna är inte alltför hög lvl och om man inte har något emot att fuska lite går det att lura dom till grinden, där dom stannar och inte kan attackera dig.
När man har rensat campet en gång så kör man bara fast travel därifrån och sen tillbaks, så spawnar banditerna igen.

Permalänk
Skrivet av Chromatic:

Hejsan!

Jag har ett otroligt svårlöst problem med Witcher 3, och efter att ha googlat på det så visar det sig att massa människor råkat ut för detta, för vissa har en lösning fungerat, för andra har en annan lösning fungerat, men för dom flesta har inget funkat.

Problemet är att spelet helt slumpmässigt fryser sig, men ljudet fortsätter, tabbar man ut, så stängs spelet helt enkelt av utan att ge något felmeddelande.

Min hårdvara
Intel i7 8700k (Ej överclockad)
Nvidia 1080 Ti (Ej överclockad)
16 GB Ram (Endast klockad till dess korrekta frekvens)
Windows 10
Senaste drivrutiner etc etc.

Saker jag testat än så länge:
Återställa BIOS och alla klock inställningar.
Underklocka grafikkortet.
Ställa om så att cutscenes går i 60 fps istället för 30 fps.
Installerat om grafikdrivrutiner.
Cappa FPS till 60 istället för Unlimited (144 med v/gsync)
Köra spelet i lägre upplösning än vanligt (normal upplösning är 1440p för mig)
Se till så att inga moddar är installerade.
Växla mellan Full-screen och Borderless Window Mode.
Verifiera spelfilerna via Steam.
Manuellt öka Memory Texture Budget till 1600.
Testat med eller utan Vsync.
Testat att stänga av Hair Works.
Testat att köra alla inställningar på lägsta.
Kollat så alla temperaturer är okej medans jag spelar.
Har kört sfc.exe för att kolla efter korrupta systemfiler.
Stängt av Anti-virus program.
Stängt av Nvidia Experience och Nvidia Overlay.
Stängt av Nvidia Streaming Service.
Sänkt windows ljudkvalitet till 16bit 48000hz
Satt spelet som "High Priority" i Task Manager.
Testat äldre grafikdrivrutiner.
Startat spelet som "Administrator".
Installerat om .NET Framework och DirectX
Stängt av Steam Overlay.
Ändrat "GPU Performance" till "Prefer maximum performance" i Nvidia Control Panel.

Jag bedjar nu efter hjälp, jag vill så gärna spela detta fantastiska spel.
Tack på förhand! God jul och gott nytt år.

Har nyligen haft en hel del problem med att rulla witcher 3 på datorn med. känns lite som jag är ensam med att mina problem var kopplat till Logitech Gaming Software, då det inte nämdes i några trådar då jag felsökte problemt. Så har du det installerat så kan du ju ge det ett försök att avinstallera det, löste mina problem iaf.

Visa signatur

Moderkort.Asus z390-i || CPU. Intel Core i7 9700K "OC 5,0 Ghz" || Minne:32gb 3200Mhz. ||Nätagg: Phanteks Revolt Pro 1000W || OS w10pro || GPU: Nvidia RTX 3080 MSI GAMING X TRIO Monitor:Asus ROG Swift PG348Q #3440x1440@100htz

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Tycker bara det ser ut att flyta rätt dåligt? Även om Witcher 3 inte är det snabbaste spelet i världen direkt tror jag att dåligt flyt verkligen kan bli en våt filt över upplevelsen.

På grund av att jag bara hade ett GTX 760 så fick jag spela med V-sync i 30 fps när det begav sig. Det var inte en så bra kombination med spelets både fladdriga, och bitvis sirapssega kontrollkänsla, kan jag säga.

Men jag kunde få det att se lagom snyggt ut iallafall! Körde på High tror jag. Dock i gamla goda 1680x1050.

Trots detta älskade jag spelet, vilket säger en hel del.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem

Finns det några "måste" moddar som kommit ut till spelet? Spelade det när det kom ut och på vid den tiden ok hårdvara men vill spela om och köra dlc:na som jag missade

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av r_t:

Finns det några "måste" moddar som kommit ut till spelet? Spelade det när det kom ut och på vid den tiden ok hårdvara men vill spela om och köra dlc:na som jag missade

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan ju kolla den här tråden.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1581305-moddar-till-th...

Visa signatur

Intel i7 7700K, Titan Xp, 32Gb @ 3333MHz, mITX Asus Strix Z270I, Jonsbo UMX1 Plus, Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Börjat spela två gånger tidigare och bara hunnit med tutorial och nån timme eller så och sen tröttnat.
Nu gav jag det en rejäl chans och jag gjorde rätt. Det kan ta tid att sätta dig in i nya spel, alla har sin egen logik s.a s. Hunnit bli lvl 7 och motståndarna i samma lvl ungefär har nu ingen chans, funderar på att höja svårighetsgraden ett snäpp från näst lägsta men då tappar man väl möjligheten att meditera upp hälsan.
Väldigt välgjort med allt från quests, dialoger etc. Lite väl mycket som är användbart för att hålla reda på allt bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ser framemot det nya

Permalänk
Medlem
Skrivet av shutin:

Börjat spela två gånger tidigare och bara hunnit med tutorial och nån timme eller så och sen tröttnat.
Nu gav jag det en rejäl chans och jag gjorde rätt. Det kan ta tid att sätta dig in i nya spel, alla har sin egen logik s.a s. Hunnit bli lvl 7 och motståndarna i samma lvl ungefär har nu ingen chans, funderar på att höja svårighetsgraden ett snäpp från näst lägsta men då tappar man väl möjligheten att meditera upp hälsan.
Väldigt välgjort med allt från quests, dialoger etc. Lite väl mycket som är användbart för att hålla reda på allt bara.

Skickades från m.sweclockers.com

En sak som är lätt att missa är att dina potions osv. fylls på automatiskt när du mediterar så länge du har alkohol i ditt Inventory. Rekommendera absolut att spela på högre svårighetsgrad, blir för enkelt annars.