Allt om SweClockers Live! – Diskussioner och nyheter

@Jacob:

Du lovade Örebro-gänget, alla skulle...

Väntar på inbjudan

Skrivet av persson78:

Hängt på Swec redan innan jag blev medlem. Är en som läser mkt och skriver litet, men ända sedan jag flyttade 100 mil hemifrån så har Swec funnits där. Tom loggan jag gjorde att ha i min första mobil (Nokia 3310) har hängt med som profilbild.
Hoppas jag får komma, har ju inte ens kommit iväg på DH eller nåt.

ja typ precis likadant för mig, läser mycket och skriver lite. Hängde med ett tag också men sen nån dag kände man ju för att vara en del och skapade konto
Jag har ungefär 4 sidor jag besöker varje dag och en av dom är swec.

Synd att man inte är så aktiv längre. Kanske hade fått en inbjudan :/

Jag är gärna på!

Från URL till IRL. Vilken fin slogan

Skrivet av Trigger:

@Jacob:

Väntar på inbjudan

Nu har han lovat något på fyllan 😋

#1 sweclockers postare här, prio tack osv osv

Skickades från m.sweclockers.com

Sign me up!! Som Stockholm-bo kommer jag gärna.

Kommer gärna!

Skrivet av dannesthlm:

Haha, så var det faktiskt Men vill minnas att Jacob drack små bärs i början av kvällen. ..

Kommer gärna =D

Skrivet av Trigger:

Haha, så var det faktiskt Men vill minnas att Jacob drack små bärs i början av kvällen. ..

Små bärs men med styrka på 10.2%

Jag önskar komma.

Blir inget med det, för långt bort!

Skrivet av Trigger:

@Jacob:

Väntar på inbjudan

Skrivet av dannesthlm:

Skrivet av Trigger:

Det löftet var väl förberett, don't you worry. Sen är jag en sån där jobbig typ som minns allt från en utekväll och inte tappar förmågan att tänka innan jag öppnar mun. Imponerande sammanhängande eller vad sa du @Lan?

Skrivet av vaedehäfömupp:

Från URL till IRL. Vilken fin slogan

Eller hur!

Jonas tar av sig naken och kryper ned i ett chassi

Chassit sänks ned i flytande kväve

Jonas dyker upp på andra sidan lokalen: "De kallar mig Chassi-Jesus av en anledning"

Dra ett PM om BRAINDRAIN (https://www.braindrainlan.nu/) skall komma förbi med 20 år gamla datorer för lite LAN action

@Jacob: Japp, för mängden alkohol som du intog var du märkligt sammanhängande

Hoppas ni tar lite bilder eller gärna sänder live 😀 skull vara roligt för oss som inte kan komma dit och som inte ha plats.

Vore väldigt gøy! Är på! ♥️

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge

Skrivet av tuomi:

Haha ja vi sub 1000-medlemmar börjar få några år på nacken.

Hade inte planen varit att vi har två färska 3-månaders som tillsammans med deras 2-åriga stora syster som kommer kräva en del uppmärksamhet så hade det varit en utmärkt anledning att åka till storstan från Göteborg.

Men snart kommer ni väl hit hoppas jag..

Några år på nacken? Du är ung känns det som (inte illa menat), jag har en son på 27 år & en dotter på 31 år samt 2 barnbarn 9 respektive 5 år..

Skrivet av Bael:

Några år på nacken? Du är ung känns det som (inte illa menat), jag har en son på 27 år & en dotter på 31 år samt 2 barnbarn 9 respektive 5 år..

I gemet förstås, varit medlem på Swec längre än jag inte varit det.
Så ja ganska ung och fräsch än så länge även om det är väldigt lätt att känna sig som en gubbe redan, speciellt i dessa sammanhang.

Skrivet av tuomi:

I gemet förstås, varit medlem på Swec längre än jag inte varit det.
Så ja ganska ung och fräsch än så länge även om det är väldigt lätt att känna sig som en gubbe redan, speciellt i dessa sammanhang.

Sant så sant!

Fasiken. Inte har man en forumhistorik på sidan direkt trots att man följt med ett tag, ni som får gå får ha det sypermys!

Chansar på en inbjudan! Har varit med länge, även fast jag inte skrivit så mycket på forumet

Bättre sen än aldrig

Hojta till när det släpps för oss dödliga sedan!

Har varit med ganska många år... har mest varit aktiv läsare av artiklar och inte skrivit så jättemycket... men hoppas man kunde bli inbjuden ändå... hehe

Låter som en jättetrevlig tillställning oavsett om man får komma eller inte.