Permalänk

Tillstånd att svara

Varföt kan jag inte besvara ett inlägg? Det sägs nåt om att jag inte har behörighet eller något sådant

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av El-Anders:

Varföt kan jag inte besvara ett inlägg? Det sägs nåt om att jag inte har behörighet eller något sådant

Ser inget konstigt med ditt medlemskap och du har även bekräftat din e-post. Vad försöker du svara på? Hoppas du kan svara på detta :).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Kanske är i övriga ämnen? Där kan man väl inte posta på ett konto yngre än tre månader?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Kanske är i övriga ämnen? Där kan man väl inte posta på ett konto yngre än tre månader?

Ok. Det är säkert i övriga ämnen då. Ska kolla.
Tack.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Kanske är i övriga ämnen? Där kan man väl inte posta på ett konto yngre än tre månader?

Samma här. Försöker hjälpa en person med problem med sin bil. Ska han behöva vänta 3 månader innan jag kan hjälpa honom? Om Sweclockers är rädda för spam så minskar väl ändå risken med verifierad mail? Och är inte 3 månader onödigt lång karens?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej @R300,

Ja, det låter rätt trist att han får vänta så länge innan bilen blir lagad. Jag tar och lyfter väntetiden med mina kollegor när de börjar ramla in på kontoret efter semestern.

Under tiden får du tyvärr skicka ett PM direkt till trådskaparen.

Mvh
Johan