Permalänk
Medlem

Min lägenhet

Lite bilder ifrån min lägenhet och datorhörna. Har nyss tagit högskoleexamen och har flyttat in mot staden, pluggandet har deffenetivt hjälpt när man har en schysst setup att komma hem till!

Utsikt (streamable)

Mina förra datorhörna (sweclockers)

Dator: i7-6700K | Asus MAXIMUS VIII HERO | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) 2666MHz | Samsung 850-Series EVO 1TB | ASUS STRIX GTX 1080 | Corsair Air 540 | EVGA T2 850 | YAMAHA HS7 | Focusrite 2i2

Server: i3-6100 | Gigabyte GA-H270N-WIFI | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) 2400MHz | WD Red 9TB (3 x 3TB) | Fractal Design Node 304 | Cooler Master V650

Besök galleriet här

Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic

Permalänk
Inaktiv

Fint 👍🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Fint 👍🙂

Tackar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic

Permalänk
Medlem
Skrivet av korbevel:

Lite bilder ifrån min lägenhet och datorhörna. Har nyss tagit högskoleexamen och har flyttat in mot staden, pluggandet har deffenetivt hjälpt när man har en schysst setup att komma hem till!

Utsikt (streamable)

Mina förra datorhörna (sweclockers)

Dator: i7-6700K | Asus MAXIMUS VIII HERO | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) 2666MHz | Samsung 850-Series EVO 1TB | ASUS STRIX GTX 1080 | Corsair Air 540 | EVGA T2 850 | YAMAHA HS7 | Focusrite 2i2

Server: i3-6100 | Gigabyte GA-H270N-WIFI | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) 2400MHz | WD Red 9TB (3 x 3TB) | Fractal Design Node 304 | Cooler Master V650

Besök galleriet här

Stilrent!

Bild #2 fick mig att vilja se ett ''flytande'' bord när din skiva omges så perfekt av väggarna!
Konsollhyllor eller liknande för dina Yamaha's och ett flytande bord utan ben hade vart magi! (då kan du även knö in datorn under)

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Inaktiv

Väldigt tjusigt! Är det en Sony A6XXX jag skådar i smallrig buren? Om ja, skriv gärna vilket objektiv som sitter på

Permalänk
Avstängd

Blir avundsjuk på er. Ni har så stilrent. Inte en pryl... Har två hem och där e fan fullt med prylar..
Skitfint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon242437:

Väldigt tjusigt! Är det en Sony A6XXX jag skådar i smallrig buren? Om ja, skriv gärna vilket objektiv som sitter på

Tackar! Sony a6000 med Sigma 18-35 mm f/1,8

Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av korbevel:

Tackar! Sony a6000 med Sigma 18-35 mm f/1,8

Är det med A-fattning eller finns den även i E? Också, fan vad nice med trägreppet på smallrigen! Blir en beställning på ett sånt har själv en a6300 som sitter i en smallrig 1661

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Racingkonstnär

Riktigt snyggt! Fina detaljer och personligt men ändå cleant!

Permalänk
Medlem

Nästan så du ser havet därifrån tom

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, har det gått så lång tid sen du gjorde ditt gamla galleri?
Känns ju som att det var i år jag såg det och inte 2016 😁

Stav fel, mobilen...
Permalänk
Medlem

Supermysig lägenhet! Gillar den enkla men personliga stilen : )

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem

Ett stilrent steg mot karriären!