Permalänk
Medlem

Svenska 4g mobil proxies

Tja,

Är i behov av svenska 4g mobil proxies som jag kan koppla upp mig på.

Jag behöver alltså att min dator kopplar upp sig via ett 4g ip som gör att det ser ut som att jag surfar från en mobil.

Finns många utländska aktörer som erbjuder detta men behöver få tag i svenska ip:n.

Någon här som vet vart jag kan få tag i det?

Mvh,

Nadde

Permalänk
Medlem

@naddeman: Av ren nyfikenhet.. varför? Är det någon tjänst du vill komma åt som skulle ha vitlistor på de nät operatörerna delar ut till mobilanvändare?

Permalänk
Medlem

Testat internetdela från mobilen? Jag kanske är helt fel ute

Visa signatur

Intel Core i7-6700K | MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G V2 | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair Vengeance LPX 32GB (4 x 8GB) 2400MHz | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Crucial BX100 500GB | EVGA SuperNOVA 850 G3 | Fractal Design Define R5 Titan Window | Noctua NH-D15 | Noctua NF-A14

Permalänk
Medlem

@Linus: Jag kör automation på olika sociala nätverk. Och då är det viktigt att varje konto agerar från ett eget 4g ip.

Permalänk
Medlem

@Seziuo: Det är inte direkt skalbart. Behöver någon som kan erbjuda detta som tjänst. Som jag kan köpa ip från

Permalänk
Medlem
Skrivet av naddeman:

@Linus: Jag kör automation på olika sociala nätverk. Och då är det viktigt att varje konto agerar från ett eget 4g ip.

"automation på olika sociala nätverk" låter konstigt för mig. Vad är det egentligen fråga om?

Permalänk
Medlem

@Hubertus: Det spelar egentligen ingen roll vad det har för syfte Jag hjälper företag att växa på sociala medier. Mer än så behöver jag inte säga.