Permalänk

PS Vita 3G

Rensade lite hemma och hittade min gamla PSvita som bara legat och samlat damm.

Vitan är i kanonskick, har använts extremt sparsamt. Kartong, laddare, 16gb minneskort ingår.
Den kör idag FW 3.6.

Laddaren har en liten skada men fungerar till 100% (se bild 2).

Kan skickas eller hämtas i Saltsjö Boo, om den skall skickas så görs det med förskottsbetalning via swish.

Vi kör budgivning med budstart på 500kr. Bud i tråden endast. Säljer till vem jag vill.

Mvh

Albin

Läs hela annonsen här

Permalänk

700kr hämtar eller betalar frakten vilket som

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@albin.wik: Fungerar batteriet som det ska? Men kanske svårt för dig att bedöma? Hur fungerar det med den din modell, går den ladda ladda via mini/micro-usb eller är det bara med specialkabeln?

Permalänk

PS-Vita

850sek bjudet, skickas eller mötas, samlat på bärbara konsoler så länge jag minns... Tackar och bockar!!! R

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tack för alla bud. Jag håller tråden öppen tills ikväll sedan kontaktar jag vinnaren.

Permalänk
ASUS Nordic

Är intresserad av att buda 1000kr men skulle vilja få ett hum om hur skärmen och batteriet klarat sig. Har du möjlighet att ta en bild när skärmen visar en helt svart bild och ljusstyrkan på max? Även om du använt den nyligen och kan ge en uppskattning för hur länge batteriet håller. Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ok. Låt mig fotografera vitan imorn när jag är hemma igen. Gällande batteri allt jag kan säga är att jag antagligen kört mindre än 20 cykler på batteriet.

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av albin.wik:

Ok. Låt mig fotografera vitan imorn när jag är hemma igen. Gällande batteri allt jag kan säga är att jag antagligen kört mindre än 20 cykler på batteriet.

Tack!

Permalänk

Uppdaterade annonsen med en till bild, detta med skärmstyrka på max. Kanske svårt att bilda sig en uppfattning då det är så sjukt ljus i rummet.

@Kinc, om du fortfarande är intresserad så säg till, annars går Vitan till @Anxiety666

Permalänk
Medlem

Säger 900:- plus frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av albin.wik:

Uppdaterade annonsen med en till bild, detta med skärmstyrka på max. Kanske svårt att bilda sig en uppfattning då det är så sjukt ljus i rummet.

@Kinc, om du fortfarande är intresserad så säg till, annars går Vitan till @Anxiety666

Svårt att se ja, men om den är använd sparsamt så borde det inte vara problem utöver det vanliga med den.

1000kr är mitt bud, kan hämta och betala med swish på plats.

Permalänk
Medlem

1050 + frakt bjudet

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk

Ok. Tror vi avslutar annonsen nu.

@Håkis du är vinnare, jag skickar PM till dig.
@kinc , om Affären med Håkis inte blir av så kontaktar jag dig.