Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Lagom packad så var det kul
(imorgon kanske det är skitttrist, men en sak i taget!)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7 5800x / Fractal Design celsius s24 / asus rog crosshair 7 hero wifi / 32gb g.skill 3600mhz cl16 trident Z neo C / MSI Radeon RX5700XT Gaming X / samsung 970 EVO Plus 500gb nvme / Western Digital blue 500gb ssd.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Kom på Förklaringen till varför så få fredliga utomjordingar vill komma hit, på tal om det...

Edit, fel song... Kanske litet för extrem text förra gången... ha ha!

(Personligen har jag alltid garvat hårt åt deras videor, inte direkt nån runkrulle om man frågar mig... (Youtube proof versions här dock)

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Finns inga direkta regler vad jag förstått, är bara trevligt med fler låtar i mitt tycke. Ibland hittar man ju något man insett att man saknat i hela sitt liv.

Haha, sant förvisso : )

Förresten så börjar jag bli lite rädd för att upprepa mig, man lyssnar på "bra musik" vid flera tillfällen och skriver man inget i inlägget om vad för sång eller ens artist så går det inte så bra att söka på "zGTkAVsrfg8" ex eller hela https://yout... -länken. Finns nåt sätt eller är detta nya standarden?

Jesu - Heart Ache

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Kanalen Synthwave på Digitally Imported.

Permalänk
Medlem

Of Monsters and men - Wild roses

Mest för att Lyric videon var så ball
Den känns som en organisk variant av effekter som var vanliga på demoscenen på PC på 90-talet
(och vackert/fascinerande även om man inte har de associationerna)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Of Monsters and men - Wild roses
https://www.youtube.com/watch?v=lyjgw3gczgM

Mest för att Lyric videon var så ball
Den känns som en organisk variant av effekter som var vanliga på demoscenen på PC på 90-talet
(och vackert/fascinerande även om man inte har de associationerna)

Hela albumet läckte idag (släpps på fredag), om du inte orkar vänta. Finns info på /r/ofmonstersandmen. Själv tjuvlyssnade jag genom det tidigare idag och även om det inte når upp till Beneath the skin så var det ett bra album. Värt att lyssna igenom 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Inaktiv

Kör ett Darkthrone marathon.. lär gå på repeat imorgon

Permalänk
Medlem

Just nu på en enda lång monolog i samma tonart, avbruten av en slinga som en repig skiva, samt nåt tut. Hållt på i en halvtimme, kan hiphoplåtar bli så långa? Yay för nya grannar.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Chipzel - Spectra
Chiptune musik.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

𝕊𝕡𝕖𝕔𝕚𝕗𝕚𝕜𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟𝕖𝕣
Fractal Vector RS Dark TG | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 9 3900X | Kraken X62 | 4x8GB G.Skill Trident Z Neo @3600 C16 | ASUS Geforce RTX 2080 Ti ROG Strix Gaming OC 11G | Corsair HX1000i | Corsair MP510 480GB | Seagate Barracuda 1TB

Permalänk
Inaktiv

Entombed - Hollow man EP, först Left hand Path och Clandestine, snart på Wolverine Blues.

Permalänk
Medlem

https://soundcloud.com/cinematikrecordings/weaver-nrg-radio-e...

Hittade denna av en slump igår, tryck i trosan! \o/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sista låten med henne involverad jag lyssnade på var denna

Sen postade någon i FZ vad jag antar är en ny låt från henne.

Så otroligt wierd att se någon igen man inte sett sedan denne slog igenom och inse att hon är vuxen nu, haha

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

@trickeh2k: Jag tycker Avril är riktigt bra Lite nostalgi när man lyssnar på skater boy och complicated klassas helt klart som "classic" från min sida

Permalänk
Medlem

Men det är sant...magic does love infinity

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Tomorrowlands livestream:

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U 32GB Ram,1TB
Rojter: Edgerouter 4, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Pelarfläkt - Clas Ohlson.

Permalänk
Medlem

det är inte så att du har en länk till en spotify lista med denna musik som man kan få ?

Visa signatur

Dator: MSI X570 Tomahawk, AMD 5600x, 64 GB RAM, 2xNVMe, 2xSATA SSD, 10 GBit NIC, Grafik Nvidia 3060 12 GB RAM
Skärm: Dell U3821DW 38" ultrawide Bärbar dator: MBA M1
Synology DS1821+ (10Gbit) - Dockers, VM, Surveillance Station 9 kameror
DS3612xs (10Gbit) - Backup sparas till denna från ovan
Skrev jag något vettig? "Tumme up":a så vet jag att det fanns nytta i min post.

Permalänk
Medlem

2CELLOS
They Don't Care About Us

Permalänk
Medlem

Förmodligen den enda låten som är värd att kallas cover. Nåväl, det kan säkert dras i evigheter hehe

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem