Segt att Klicka runt senaste tiden

Permalänk
Medlem

Segt att Klicka runt senaste tiden

Sedan en kort tid tillbaka har jag haft problem med sweclockers sidan. När jag clicka på en länk så händer ingenting utan den står och tuggar som om man tappat uppkopplingen men om jag klickar bakåt och på länken igen några ggr så funkar det igen. Det är bara på sweclockers och på senaste tiden det blivit så här. Är det bara jag?

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej, jag skulle gärna vilja ha lite mer kompletterande uppgifter från dig.
- Vilken webbläsare använder du?
- Vad för internetleverantör har du?
- Har du provat andra webbläsare?
- Får du problemet efter du har klickat runt mycket på sidan och den fastnar på "sista länken"? Eller har du suttit still och läst för att sedan gå vidare?

Permalänk
Medlem

Chrome
Com Hem
Nej inte provat andra webläsare
Tror det varit när jag klickat fram och tillbaka mellan listan på dom senaste privat annonserna. Lyckas just nu inte framkalla problemet.

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej, tack för den ytterligare informationen.
Tyvärr har jag inte lyckats replikera det på annonssidan. Återkom gärna om det dyker upp igen och vilken sida det hängde sig på, då blir det lättare för oss då vi kan fokusera på just den delen av hemsidan.

Permalänk
Medlem

Verkar som problemet fick scenskräck. Har inte hänt en enda gång sedan jag nämnde det. Återkommer om problemet gör det.

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Just nu var det segt för mig också. Först ladda inte sidorna alls för Swec och FZ och nu tar de lång tid att bli klara.

Permalänk
Medlem

Jag har haft idag med när jag va inne i en tråd som länka till en annan tråd. När jag klicka på länken fastna jag. Sen kom jag inte ens in på sweclockers sidan vid ett senare tillfälle och när jag skulle skicka detta inlägg kom jag till sidan kan inte nås.

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Hände nu igen. Var inne på en annons klicka bakåt. Då står den bara och tänker. Får klicka framåt bakåt framåt bakåt för att den ska reagera och faktiskt gå bakåt.

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej, har du lust och prova en annan webbläsare som är fri från eventuella tillägg när du surfar runt på marknaden. Kan inte se något mystiskt i loggen rörande laddningstiderna.

Hur lång är laddningstiden om du sitter och väntar och inte klickar fram och tillbaka?