PS Vita (OLED, 3G) och PSP-2000 (PSP Slim)

PS Vita (OLED, 3G) och PSP-2000 (PSP Slim)

Hej!
Håller på och städar och rensar här hemma och har nu en PS Vita, första modellen med OLED och 3G, samt en PSP-2000, andra versionen av PSP även känd som Slim som skulle behöva nya ägare.

PS Vitan är i bra skick. Repfri så långt mina ögon kan se och själva displayen ser fortfarande bra ut. Batteriet är fortfarande bra men inte i nyskick då den har ett flertal år på nacken. Går att spela portabelt. Som alla OLED PS Vita visar även denna mura effekten (se https://www.reddit.com/r/vita/comments/7sfhqd/about_the_mura_... ) vilket är normalt och inte syns annat än i exempelvis laddningsrutor, det är där jag märkt mönstret på denna. I spel syns det inte.

PS Vita 3G (OLED-versionen), Sony 32GB PS Vita-minneskort, laddare och box och innehåll. Inga spel ingår, de jag har är kopplade till mitt PSN-konto som jag förstås behåller.

PSPn är 2000-versionen, andra och den som ofta kallas för Slim. Skärmen är lätt repig, inget som är märkbart vid normalt användande/spelande. Senaste gångerna den använts har batteriet fortfarande fungerat bra trots sin ålder. Den går lätt att byta ut vid behov då den sitter löstagbar bakom en lucka om behovet skulle uppstå.

PSP-2000, 8GB + 2GB Memory Stick-minneskort, väska passande modellen, laddare samt box och innehåll. Inga spel ingår heller här av samma anledning som med PS Vitan.

Bud på varje modell för sig eller gärna bägge två. Något mer som undras om modellerna, fråga på.

Läs hela annonsen här

Bjuder 500:- inkl frakt för PS Vitan

550kr plus frakt för ps vita

600kr + frakt för PS Vita

Skickades från m.sweclockers.com

650:- för PS vita

700 för vitan

@anders190: 150kr + frakt för psp!

750 + frakt för PS Vita

800:- för vitan

Skrivet av morronrost:

Skrivet av Lovelysocks:

750 + frakt för PS Vita

Skrivet av gulenay:

800:- för vitan

Har noterat samtliga bud så här långt (lite osäker på om @gulenay räknar in frakt eller om hämtning är aktuellt).

Första arbetsdagen efter semestern imorgon så jag hoppas kunna avslutandet säg.. kl 19-20 imorgon kväll men beror på vilket stadie jag är i efter jobbet.

Mvh
Anders

Vet du vilken firmware det är på vitan?

Skrivet av djdennistm:

Om du tänker på CFW så spelar firmware i dagsläget ingen roll.

Skrivet av djdennistm:

Den kör 3.65 i dagsläget.

Skrivet av anders190:

Den kör 3.65 i dagsläget.

850kr plus frakt

1000kr +frakt Ps vita ev hämtning om du finns i Gävle.

Senast redigerat 2019-07-21 23:51

Tog en titt på annonsen nu på morgonen och såg att bilden med laddarna inte kom med i annonsen. Så här ser de ut, den vänstra är för PS Vita, den högra för PSP:

Skrivet av morronrost:

Skrivet av Hestkulan:

1000kr +frakt Ps vita ev hämtning om du finns i Gävle.

Ledande bud så här långt. Tänkte ta avslut på budandet kl 19:00 om ingen misstycker.
För den som är intresserad av hämtning så är jag bosatt i Bollnäs kommun (mitten av Hälsingland).

1100 + frakt för vita

200kr + frakt för psp

@anders190: 250kr + frakt för psp

1500kr + frakt för båda

Skrivet av Hestkulan:

1500kr + frakt för båda

Sista och högsta budet så du har härmed vunnit budningen! PM'ar dig om en stund.

Skrivet av Lovelysocks:

Om du tänker på CFW så spelar firmware i dagsläget ingen roll.

Okej nice visste inte det. Men dåså