Allt om SweClockers Live! – Diskussioner och nyheter

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

@Jacob:

Du lovade Örebro-gänget, alla skulle...

Väntar på inbjudan

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av persson78:

Hängt på Swec redan innan jag blev medlem. Är en som läser mkt och skriver litet, men ända sedan jag flyttade 100 mil hemifrån så har Swec funnits där. Tom loggan jag gjorde att ha i min första mobil (Nokia 3310) har hängt med som profilbild.
Hoppas jag får komma, har ju inte ens kommit iväg på DH eller nåt.

ja typ precis likadant för mig, läser mycket och skriver lite. Hängde med ett tag också men sen nån dag kände man ju för att vara en del och skapade konto
Jag har ungefär 4 sidor jag besöker varje dag och en av dom är swec.

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Synd att man inte är så aktiv längre. Kanske hade fått en inbjudan :/

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på!

Permalänk

Från URL till IRL. Vilken fin slogan

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3D kyld med en Arctic Freezer A35 | 32GB DDR4 | RTX 2070 Ventus | Corsair CX550M | Intel 660P 1TB + WDSN850 1TB | Asus TUF B550M-Plus Wifi | låda: Cooler Master NR400 | Skärm: Dell U2312HM + AOC Q3279VWFD8 | Ljud: Denon AVR-1513 Förstärkare | Cerwin Vega! VE-5M Frontar | Yamaha YST-SW012 Sub | Arturia Keylab essential 61 | Urbanista Berlin blåtandslurar som jag köpte på båten..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

@Jacob:

Du lovade Örebro-gänget, alla skulle...

Väntar på inbjudan

Nu har han lovat något på fyllan 😋

Permalänk

#1 sweclockers postare här, prio tack osv osv

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Sign me up!! Som Stockholm-bo kommer jag gärna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Where lightning strikes once, ninja strikes twice"

Permalänk
Medlem

Kommer gärna!

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av dannesthlm:

Nu har han lovat något på fyllan 😋

Haha, så var det faktiskt Men vill minnas att Jacob drack små bärs i början av kvällen. ..

Visa signatur
Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Kommer gärna =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Haha, så var det faktiskt Men vill minnas att Jacob drack små bärs i början av kvällen. ..

Små bärs men med styrka på 10.2%

Permalänk
Hedersmedlem

Jag önskar komma.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Blir inget med det, för långt bort!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Trigger:

@Jacob:

Du lovade Örebro-gänget, alla skulle...

Väntar på inbjudan

Skrivet av dannesthlm:

Nu har han lovat något på fyllan 😋

Skrivet av Trigger:

Haha, så var det faktiskt Men vill minnas att Jacob drack små bärs i början av kvällen. ..

Det löftet var väl förberett, don't you worry. Sen är jag en sån där jobbig typ som minns allt från en utekväll och inte tappar förmågan att tänka innan jag öppnar mun. Imponerande sammanhängande eller vad sa du @Lan?

Skrivet av vaedehäfömupp:

Från URL till IRL. Vilken fin slogan

Eller hur!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv

Jonas tar av sig naken och kryper ned i ett chassi

Chassit sänks ned i flytande kväve

Jonas dyker upp på andra sidan lokalen: "De kallar mig Chassi-Jesus av en anledning"

Permalänk
Medlem

Dra ett PM om BRAINDRAIN (https://www.braindrainlan.nu/) skall komma förbi med 20 år gamla datorer för lite LAN action

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Moderator
Moderator

@Jacob: Japp, för mängden alkohol som du intog var du märkligt sammanhängande

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Hoppas ni tar lite bilder eller gärna sänder live 😀 skull vara roligt för oss som inte kan komma dit och som inte ha plats.

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk

Vore väldigt gøy! Är på! ♥️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av tuomi:

Haha ja vi sub 1000-medlemmar börjar få några år på nacken.

Hade inte planen varit att vi har två färska 3-månaders som tillsammans med deras 2-åriga stora syster som kommer kräva en del uppmärksamhet så hade det varit en utmärkt anledning att åka till storstan från Göteborg.

Men snart kommer ni väl hit hoppas jag..

Några år på nacken? Du är ung känns det som (inte illa menat), jag har en son på 27 år & en dotter på 31 år samt 2 barnbarn 9 respektive 5 år..

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bael:

Några år på nacken? Du är ung känns det som (inte illa menat), jag har en son på 27 år & en dotter på 31 år samt 2 barnbarn 9 respektive 5 år..

I gemet förstås, varit medlem på Swec längre än jag inte varit det.
Så ja ganska ung och fräsch än så länge även om det är väldigt lätt att känna sig som en gubbe redan, speciellt i dessa sammanhang.

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | Prime B350-plus | Carbide 270R
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av tuomi:

I gemet förstås, varit medlem på Swec längre än jag inte varit det.
Så ja ganska ung och fräsch än så länge även om det är väldigt lätt att känna sig som en gubbe redan, speciellt i dessa sammanhang.

Sant så sant!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Fasiken. Inte har man en forumhistorik på sidan direkt trots att man följt med ett tag, ni som får gå får ha det sypermys!

Permalänk
Medlem

Chansar på en inbjudan! Har varit med länge, även fast jag inte skrivit så mycket på forumet

Visa signatur

Intel I7 6700K | EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra | Asus Maximus VIII Alpha | 32GB Corsair CL16 Vengeance LED DDR4 | Corsair HX750i | NZXT S340 Elite | Be quiet! Silent Loop

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Bättre sen än aldrig

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Hojta till när det släpps för oss dödliga sedan!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Har varit med ganska många år... har mest varit aktiv läsare av artiklar och inte skrivit så jättemycket... men hoppas man kunde bli inbjuden ändå... hehe

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

Låter som en jättetrevlig tillställning oavsett om man får komma eller inte.