Permalänk
Medlem

Nintendo Switch

Säljer nu mitt Nintedo Switch. Switchen införskaffades i mellandagarna i år på elgiganten, tyvärr saknas kvittot då den köptes i fysisk butik. Medföljer gör samtliga originaltillbehör och en därutöver införskaffad väska.

Inga spel medföljer.

Hämtas i Örebro.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Medlem

Vilken butik är den köpt i? Går det inte att kontakta dem för en kopia? Är intresserad och kan hämta men skulle verkligen vilja ha ett kvitto till, för eventuella garantier.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag köper den, om den är fullt fungerande utan defekter.

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazurk:

Jag köper den, om den är fullt fungerande utan defekter.

Inga defekter finnes.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Vilken butik är den köpt i? Går det inte att kontakta dem för en kopia? Är intresserad och kan hämta men skulle verkligen vilja ha ett kvitto till, för eventuella garantier.

Skickades från m.sweclockers.com

Förstår dig. Har tyvärr ingen möjlighet att hämta ut en kvittokopia då butiken ligger vid föräldrahemmet i Blekinge.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobbeH94:

Förstår dig. Har tyvärr ingen möjlighet att hämta ut en kvittokopia då butiken ligger vid föräldrahemmet i Blekinge.

Okej. Tack ändå! Då låter jag @Kazurk köpa den om han vill ha den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad har den för serienummer?
Ställer mig i kö om det inte blir affär.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

är den såld+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

är den såld+

Switchen finns än så länge kvar.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.