Rensning - vattenkylningsdelar + ofärdigt projekt

Permalänk
Medlem

Rensning - vattenkylningsdelar + ofärdigt projekt

Har en hel drös med kopplingar (många helt oanvända) med G1/4 gänga som jag vill bli av med. Även ett GTX 980 TI vattenblock, en reservoar, ett CPU-block och ett gammalt projekt jag aldrig riktigt blev 100% klar med.

Ser helst att man tar alla kopplingar i ett svep, dom är värda en hel del men jag vill helst att dom kommer till användning än att dom hamnar på tippen.

Radiatorerna i projektlådan är "Alphacool NexXxoS Monsta 280mm" (nypris strax över tusen spänn styck har jag för mig) med fyra stycken Akasa Viper 140 mm fläktar. Vill man endast ha radiatorerna får man mecka loss dom själv, dom sitter fastskruvade i chassit och jag är för lat för att mecka loss dom. Locket till lådan är gjord i laserskuren 2 mm alu och har en vandalknapp som går att koppla till ett moderkort så det lyser blått och fint runt knappen. Locket sitter med ett gångjärn i fronten.
(Det är ett stort as så jag skickar helst inte denna.)

Kom med bud, har ingen lägsta nivå.

Fler bilder inklusive två gamla bilder på projektets innanmäte (helt rensat nu): https://imgur.com/a/kStqd2L

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Schysst bygge! Fråga: Vad är måtten på hela burken, totalt?

Permalänk
Avstängd

Köper gpu blocket. skickat pm. Mvh

Visa signatur

8700K@5.3 Custom loop ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING 16GB Crucial Ballistix Sport White 3000Mhz cl15 Samsung 960 Pro 512gb Seagate Baracuda 1TB * 2 EVGA GTX 980 TI SC ACX2.0 Corsair Rm 850i lian li pc-o11 dynamic ACER 24" XB240H 144Hz

Permalänk
Medlem

Sugen på cpu block och ett gäng kopplingar. Pm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesoj:

Schysst bygge! Fråga: Vad är måtten på hela burken, totalt?

Tack! Måtten är 350x165x720 mm.

Permalänk
Avstängd

Resvoar kvar med standard fittings? Å cpu blocket vilken sockret passar den

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

100:- för reservoaren

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

Nu är monsterburken såld och cpu-block samt några fittings sålda (Se denna bild: https://i.imgur.com/dsJ5ifH.png

Skickades från m.sweclockers.com