Wolfenstein: Youngblood får systemkrav

Permalänk
Melding Plague

Wolfenstein: Youngblood får systemkrav

Den som vill kasta sig in i Wolfenstein: Youngblood behöver en spelrigg med Ryzen 5 1600X eller Intel Core i7-4770 och Geforce GTX 1060 eller motsvarande AMD-grafikkort.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Står samma på rekommenderat grafikkort som minimum i rutan. Doxk inte i texten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@dagas: det är åtgärdat, tack! Framöver får du gärna använda rättelsefunktionen nere vid den orange kommentarsrutan, så diskussionerna inte blandas med rättelser.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

40GB, väl acceptabelt. Men var det inte något spel som hade upp till över 100 GB systemkrav som lanseras snart?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Vangen: Hmm, vet inte om du tänker på Gears 5 som släpps i höst? Där har de inte sagt hur stort spelet blir än, men Gears of War 4 klockade ju in på 100 GB.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Första gången, vad jag kan erinra mig, jag köpt grisen i säcken. Gillar Machinegames reboot av serien och håller tummarna för Young Blood. Snart så...

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

40GB känns lite. Vilket är helt sjukt att det gör. 😂

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Småungar som dödar nazister

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att Youngblood fokuserar mer på gameplay än TNC (då det sistnämnda hade för mycket story för min smak). Ser fram mot att se vad de har kokat ihop i id tech 7

Livestream kommer idag 21:00 där de ska visa mer gameplay för de som är intresserade: https://twitter.com/wolfenstein/status/1148659283262939138

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Småungar som dödar nazister

Ähhhh det är ju bara ett spel och inte verkligheten själv tycker jag spelet verkar intressant sen gillar jag attityden på Blaskowicz döttrar, dom är ju Blaskowicz'ar

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem

Undrar när spelen kommer kräva Win 10 eftersom 7an försvinner snart , officiellt iaf

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Det är ju dessutom ett kreativt sätt att spinna vidare på en befintlig story istället för att göra en hjärndöd remake likt Ocean's 8 eller Ghostbusters.

Tyckte trailern såg cool ut iallafall.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Det är ju dessutom ett kreativt sätt att spinna vidare på en befintlig story istället för att göra en hjärndöd remake likt Ocean's 8 eller Ghostbusters.

Tyckte trailern såg cool ut iallafall.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag med. Har vuxit upp med Wolfenstein-serien och jag gillade The New Order, The New Blood samt The New Colossus skarpt så skulle förvåna mig om jag inte gillade detta spel också. Oberoende om man får spela som B.J eller hans döttrar.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Alla som har spelat igenom Wolfenstein II: The New Colossus vet att damerna i herr Blazkowicz liv kan sparka alla sorters rumpor Jag diggar estetiken och konceptet med co-op i 80-talsstuk och några öppna nivåer designade av Arkane Studios. Förbokade direkt efter jag såg trailern.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Testpilot

Personligen anser jag att Co-op biten är rätt uppfriskande och den lite mer lättsamma miljön ett positivt inslag.

Sitter och lirar igenom dom "första 3" Wolfenstein spelen just nu och är inte ens klar med första o tycker redan det är repetetivt och blir snabbt enformligt. FPS spel har aldrig för mig varit ett bra medium att berätta en story, Wolfenstein verkar tyvärr inte vara ett undantag, så jag hoppas att lira med någon polare ska underlätta detta då man kan dela momenten tillsammans istället och snacka/skämta/whina om något.

Sedan om det är B.J, hans döttrar eller en clown med Uzi's till armar man spelar - Det kvittar faktiskt för mig i detta fallet

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Discokungen

Det ska bli kul omväxling att köra coop och jag vet inte riktigt vilka som skulle vara mer badass än BJs vuxna barn. Med Machine Games track record med både TNO och TNC kommer det nog bli riktigt fett och uppfriskande.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Spännande! 😃
Ser fram emot att spela detta. Får bara hoppas att min gamle pc orkar med det! 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T @ 4,1 Ghz: Asus Sabertooth 990FX R2.0: 32Gb ram@1800 Mhz: MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X OC: Samsung 970 EVO plus 500 Gb: Windows 11

Permalänk
Medlem

Älskar denna serien! Blir lätt köp!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Ska bli kul att se var de tar storyn från New Colossus! Ganska spännande avslut där får man ju säga.

Permalänk
Medlem

Tycker det ser ut som en logisk fortsättning på senaste Wolfenstein efter sett denna streamen -> Wolfenstein: Youngblood Gameplay Livestream. Tar upp lite av bakgrundshistorien och visar gameplay utan några direkta spoilers.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad i enlighet med §1.2*

Tagit bort diskussion som spårade ut i otrevliga inlägg/hets. Tyvärr fick jag även redigera/radera några vettiga inlägg i samband med rensningen, hoppas att ni har förståelse för detta.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Småungar som dödar nazister

Småungar? Skulle jag gissa så är det kvinnor i 20 års åldern (baserad på trailern).

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad enl § 11.*

Har ni funderingar kring en modereringsåtgärd så tas det via kontaktformuläret och inte i forumet.

https://www.sweclockers.com/forum/regler#11

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.