Permalänk
Medlem

Louqe Ghost S1

Hallå,
Jag fick aldrig möjlighet att välja färg på mitt spöke när det väl begav sig, så jag gjorde extra köp som kom idag.
Det innebär att jag har en batch 1 liggandes hemma och inte gör någon nytta. Den är i Ash och är i bra skick. Panelerna är inte alls krokiga som jag hört vissa andra pratat om, visst inte perfekta, lite "gung" är det men det är inte märkbart om man inte står och trycker på den. Iom att jag gör ett byte med en ny så kommer underredet (skruvmärken efter fläkt) och riser-kabeln att vara från den nyköpta så att ev köpare inte får slitna delar.

Till detta så finns det även en Ash Large Tophat som kom i samma beställning som aldrig använts, mer än att ta fotot ni ser. Den är passar bra till chassit och har inga utstickande/böjda paneler. Grillen sitter på fint, men på tophat'en så får man pressa ner den vänligt men bestämt.

2150 kr för chassi och 350 för L-tophat. Köps allt i ett paket kan jag tänka mig 2200 för allt. Vid ev budgivning så räknas bara öppna bud i tråden, pm ignoreras. Köparen betalar frakt, och jag kommer skicka sakerna i originalförpackningar efter betalning (Swish eller kontant föredras).

Vänligen
Mattias

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

Tja! Jag tar kitet för 2200. Dock vill jag gärna kika på grejerna och se hur mycket gung det faktiskt är. Bilderna talar ju sitt tydliga språk men bara så inget känns galet.

Schysst att du skickar med ny riser och underrede. Kudos!

Visa signatur

HRLD