Permalänk
Medlem

Ryzen 3700x/3900x

Har alltid köpt alla mina prylar hos inet, bra personal och okej priser! Men denna gång vet jag inte, Inet säger 2019-09-02 för leverans för dessa 2 processorer. Vilken butik kan rekomenderas istället för inet om dessa datum stämmer? :/

Permalänk
Hedersmedlem

Vi har ju massor att välja på, bara att ta de som får in dem tidigast? Förväntat lagerdatum brukar väl stå på alla produktsidor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan det inte vara så att folk började förboka och så får de in mindre partier, men då är det ju redan bokade. Så att det står September som datum kan ju ha att göra med att allt de får in är redan bokat. Fördelen med att bo i storstad är att man kan lägga "hämta och betala i butik", skulle någon annan butik få in det i lager är det ju bara att avboka och plocka där istället. Men kan hålla med, lite surt när det är tomt och lång leverans samma sekund som produkten lanserats.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

Kan det inte vara så att folk började förboka och så får de in mindre partier, men då är det ju redan bokade. Så att det står September som datum kan ju ha att göra med att allt de får in är redan bokat. Fördelen med att bo i storstad är att man kan lägga "hämta och betala i butik", skulle någon annan butik få in det i lager är det ju bara att avboka och plocka där istället. Men kan hålla med, lite surt när det är tomt och lång leverans samma sekund som produkten lanserats.

Jag bokade typ 5 minuter efter att Inet la upp dem på deras hemsida, kanske så får dom helt enkelt inga alls. Nåväl, som sagt inte hela världen. Men jag har alltid varit en lojal kund tidigare. Fånigt kanske! Men 2 månader är lite magstarkt även för mig

Permalänk
Inet

@Lukeion:

Hej!

Vi har fått in en del men som det ser ut nu så beräknas vi få in fler den 2/9.

Vänligen,

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram