Permalänk
Medlem

Nätaggregat, picoPSU 160-XT

Bytte nyligen PSU i filservern då den temporärt kört en picoPSU. Väldigt osäker på när jag köpte den, för jag hittar inget om den i min mail-klient. Texten 1237 står skrivet på kretskortet, det kanske är tillverkningsdatum men det är bara spekulation.

2st sladdar för inkoppling av enheter medföljer, 1 molex och 1 sata på vardera sladd. Den externa ACDC-omvandlaren ligger på 12V/16A (192W). PSUn har suttit monterat på ett ITX-kort som har en stor blow-down kylare för CPUn så den har varit väl kyld under hela sin livstid. Den har aldrig krånglat och har gått dygnet runt, väldigt få omstarter.
picoPSU: http://www.mini-box.com/picoPSU-160-XT
Extern del: http://www.mini-box.com/12v-16A-AC-DC-Power-Adapter

Detta säljes som ett paket. Då jag inte har den blekaste vad den är värd så kör vi budgivning från 1kr som slutar söndag lunch. Eventuell frakt eller motsvarande betalas i vanlig ordning av köpare.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Då rullar jag igång det hela. 1kr!

Permalänk
Medlem

Slår till med 50kr! Tror 1237 är ett serienummer förövrigt

Visa signatur

Citat från en studiekamrat:
Kommer bli en mikroprofessor om jag läser mer digitalteknik idag.

Permalänk
Medlem

Jag är i huvudsak intresserad av PicoPSUn endast. Med det sagt: 100 SEK + Frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nonentity:

Då rullar jag igång det hela. 1kr!

Skrivet av sonor:

Slår till med 50kr! Tror 1237 är ett serienummer förövrigt

Skrivet av TheWhy:

Jag är i huvudsak intresserad av PicoPSUn endast. Med det sagt: 100 SEK + Frakt

Jag tackar och bockar för bud. Ska kolla upp vad frakten går på under helgen.

Permalänk
Medlem

Långt bak i huvet fanns ett vagt minne av en extra sladd som medföljde som jag inte hade en aning vad den var till för, letade efter denna igår men hittade den inte. Nu letade jag i sista skattgömman och hittade den. Det är en kort kabel med 5/2,5mm kontakt, den har inte använts utan bara sparats ifall den skulle behövas nån gång.
Den (undre) ingår i picoPSU medan den korta med plastkontakt (övre) ingår i den externa spänningsomvandlaren.

Permalänk
Medlem

130 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

200:- + Frakt

Permalänk

250 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alahadi:

130 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av TheWhy:

200:- + Frakt

Skrivet av Nonentity:

250 + frakt

Jag tackar och bockar för allt bud och intresse, tyvärr så hann jag inte kolla upp vad frakten gick på innan det vart för sent. Nonentity vann budgivningen.