Chassi, Noctua D15, routers (inkl. 4G), ljudkort samt Sapphire R9 Fury

Permalänk
Medlem

Chassi, Noctua D15, routers (inkl. 4G), ljudkort samt Sapphire R9 Fury

Har lite till salu. D15 samt 4G-routern kan jag tänka mig att skicka då jag har kartongen på dem. Har ev. kvitton på allt, kan kika efter om det efterfrågas. Samma med mer bilder. Jag tar gärna affären på plats och kan komma över till Stockholm på vardagarna med allt förutom chassit (jobbpendlar). Jag ser gärna att bud sker i tråden för att hålla det synligt för alla.
Mer specifikt om prylarna:

  • Noctua D15 - Behöver nog ingen vidare presentation. Fungerar bra, byttes emot en AIO då den täckte halva chassit och mer specifikt min övre PCIe-port. Bracket för Intel-sockets saknas. Prisidé: 350:-

  • Sapphire Radeon R9 FURY 4GB Tri-X. Presterar klass mellan ett GTX980 och ett GTX980Ti. Har inte kört det själv då jag bytte till mig det ifrån min bror, men det ska fungera u.a. Finns en äldre recension på den här: Sweclockers: R9 Fury-recension Prisidé: ~1000:-

  • Cooler Master HAF XB Evo - Ett lite mer ovanligt kubchassi. Öppet, luftigt och framför allt med en horisontal montering av moderkortet. D15 får plats i den här om LP-minnen används. Har används i några år och fungerar fint förutom att hot-swapkontakterna i 3½"-platserna på höger sida av fronten inte verkade fungera. Kanske jag som missade något, har inte riktigt felsökt det utan flyttade bara på disken när det inte fungerade. Prisidé: 300:-

  • TP-link Archer MR200 - 4G router. Fungerar bra, säljs p.g.a. bristande användning. Prisidé: 600:-

  • Zyxel Armor Z1 - 2-3 år gammalt, har fungerat bra förutom att antennerna blir lösa med tiden. Har dock inte brytt mig mer än att jag skruvade åt dem när jag tröttnade på dem. Wifi:t fungerar bra ändå och det går säkert att lösa mer permanent om man stör sig mycket på dem. Prisidé: 300:-

  • Xonar Phoebus Solo - Bra ljudkort som slutat används p.g.a. byte till USB-lurar. Är nog ungefär 5år gammalt nu och fungerar utan anmärkning.
    Prisidé: Bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan köpa din D15 för 400+frakt om du har intel-bracketen. Tyvärr ingen möjlighet att hämta i Sthlm så du måste skicka.

Visa signatur

Tack och lov för internetsladden i hårddisken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingsX:

Kan köpa din D15 för 400+frakt om du har intel-bracketen. Tyvärr ingen möjlighet att hämta i Sthlm så du måste skicka.

Noterat, återkommer senare ikväll om det.

Edit:
Har kontrollerat, jag hittar tyvärr inte dem. Jag misstänker att de kan vara hos min bror, men det är inget jag kan kontrollera i närtid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

Noterat, återkommer senare ikväll om det.

Edit:
Har kontrollerat, jag hittar tyvärr inte dem. Jag misstänker att de kan vara hos min bror, men det är inget jag kan kontrollera i närtid.

OK, synd. Tack för att du kikade iallafall.

Visa signatur

Tack och lov för internetsladden i hårddisken.

Permalänk
Medlem

@Icecrystal: Lägger ett bud på 400kr för MR200 om du har möjlighet att mötas imorgon eller fredag förmiddag, om den finns kvar och budet är intressant.

Permalänk
Medlem

@kronwalled:

Det är lite lågt, så jag väntar tills imorgon innan jag bestämmer mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

@kronwalled:

Det är lite lågt, så jag väntar tills imorgon innan jag bestämmer mig.

Ok, inga problem. 4G routrar verkar ofta gå att sälja utan större problem. Kanske värt att prova att slänga ut en ny annons, den kanske hamnade lite i skym undan i all gratis annonsering?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Ok, inga problem. 4G routrar verkar ofta gå att sälja utan större problem. Kanske värt att prova att slänga ut en ny annons, den kanske hamnade lite i skym undan i all gratis annonsering?

Näe, vi kör på det. Har skickat PM.