Rensar lite. Finalmouse, hörlurar etc

Permalänk
Medlem

Rensar lite. Finalmouse, hörlurar etc

Dags att rensa ut lite grejer som inte kommer till nån nytta här längre.

1. Finalmouse ultralight pro, svart. Är i bra skick och funkar toppen, sladden är utbytt mot en paracord (minns jag inte fel så är den köpt från https://paracablemods.co.uk/ och jag tror det är en 3 meter men jag orkar inte mäta just i detta ögonblick.) Orginal sladden medföljer såklart tillsammans med kartong osv om man hellre vill byta tillbaka till den gamla styva kabeln. - Bud på finalmousen.

2. Zowie Camade, mouse bungee i bra skick. - 150:-

3. Steelseries Nimbus, handkontroll till iPhone/iPad/appletv. Bra skick, är i princip använd någon timme sen inköp. - SÅLD

4. Jays q-jays, in-ear hörlurar. Bra skick, sparsamt använda. Detta är ios versionen med fjärrkontroll på sladden men det ingår även en vanlig audio only kabel som jag köpte till för att slippa extra vikten. Bara comply foam tipsen är använda, övriga tips är oanvända. - 400:-

Frakt betalas av köparen, annars går det utmärkt att hämta upp i Karlskoga. Åker till Örebro titt som tätt med så kan säkert komma överens om leverans dit med. Betalning sker med fördel via swish.

Hojta till om det är några frågor eller om man vill ha extra bilder på nått.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1. Musen. 300kr + frakt

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronvall:

1. Musen. 300kr + frakt

Noterat

Permalänk
Medlem

edit: tar tillbaka mitt bud, sorry!

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk

Lägger 350+frakt för Finalmouse!

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem
Skrivet av aadam1337:

Lägger 350+frakt för Finalmouse!

Sorry, hade helt glömt bort det här. Är du fortfarande intresserad så är den din för 350:- + frakt.

Permalänk
Medlem

350 + frakt för finalmouse, om den är kvar

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650