Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

En damsugare, en matberedare och 40 stycken damsugarpåsar för 2982kr med rabattkod från fyndtråden
https://i.imgur.com/iFcqLRA.png

Skickades från m.sweclockers.com

Vilken sida och vilken rabattkod

Permalänk
Rekordmedlem

Jag börjar bli lite otålig nu och vill ha mina Quiltar, det skulle ta 15 arbetsdagar att sy dem och det har det gått nu mmen jag får inte prova dem i helgen i alla fall.
Taiga och Selva 250 tillverkade av Cumulus i Polen ska bli mina nya sovkompisar tänkte jag, hoppas det är lagom mängd dun för att klara sig från vår till höst, funkar de bra så skaffar jag nog även vinterversioner från Cumulus.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

clonepods på g

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

En Xiaomi Redmi Note 7 4GB/64GB Neptune Blue på väg sakta men säkert.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

Makita RP1110CJ Handöverfräs + Frässet 12 delar och en Anslagshållare

https://www.proffsmagasinet.se/maskiner-verktyg/natdrivna-ver...

Permalänk
Medlem

4x Digital Design Redline 712D-D2
http://www.pmshopen.se/12quot-14quot-c-1_41/digital-design-re...

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av ToirRisker:

Vilken sida och vilken rabattkod

#17930604
https://www.philips.se/shop/

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på Oculus Rift S.
Är på väg iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Nytt mobilskal till min s 10

Permalänk
Medlem

Shoppat loss rejält så inväntar:

https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/tv/oled/lg-oled65c8...
LG OLED65c8 med LG SK9y soundbar.

Huawei Matebook D 14"

samt en Xiaomi Roborock 5s

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

samt en Xiaomi Roborock 5s

Beställde just en Roidmi F8. Har alltid dammsugaren med sin långa slang och sladd framme nu eftersom två katter och lgh är inte så stor, tror därmed den jag beställt kan bli närmast perfekt.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kolsvart Katt:

Beställde just en Roidmi F8. Har alltid dammsugaren med sin långa slang och sladd framme nu eftersom två katter och lgh är inte så stor, tror därmed den jag beställt kan bli närmast perfekt.

Ah okej! Ja det är bekvämt, jag har även en Dyson V7 sen tidigare
Trodde man inte när man var ung, att man skulle lägga 10k på diverse dammsugare..
(Har tidigare även lagt 5k på en iRobot Roomba som dock sög så sålde den för några månader sedan för 700)

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Beställde https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/tv/55-60tum/samsung... igår på lunchen från netonnet, med expressbud... borde man inte få trackingnumret snart så man kan spåra det?
Iofs ingen brådska, har ju projektorn, men ändå... man vill ju ha det NU, det man beställer, hehehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Beställde https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/tv/55-60tum/samsung... igår på lunchen från netonnet, med expressbud... borde man inte få trackingnumret snart så man kan spåra det?
Iofs ingen brådska, har ju projektorn, men ändå... man vill ju ha det NU, det man beställer, hehehe

Jag beställde 65" OLED TV från NetOnNet i Torsdags, jag tänkte att jag var nöjd om jag hinner få den innan midsommar.
De skickar paketet på Måndag och nu stod det igår "Borås, försenad leverans" och där står den kvar än idag.....

Du har inte fått något trackingnummer då de ännu inte skickat paketet dessvärre. Blir nog samma för dig

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Jag beställde 65" OLED TV från NetOnNet i Torsdags, jag tänkte att jag var nöjd om jag hinner få den innan midsommar.
De skickar paketet på Måndag och nu stod det igår "Borås, försenad leverans" och där står den kvar än idag.....

Du har inte fått något trackingnummer då de ännu inte skickat paketet dessvärre. Blir nog samma för dig

Ok, känns ju konstigt om det skulle bli så, finns ju både i weblager, och på nästan alla ställen... och tog express... :/
Tog du expressbud med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Ok, känns ju konstigt om det skulle bli så, finns ju både i weblager, och på nästan alla ställen... och tog express... :/
Tog du expressbud med?

Nope jag tog de vanliga. Antod att de va därför de tog över 2 dagar innan de skickade iväg paketet, men verkar som de är sega även utan express dessvärre.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

@mrqaffe: Du får ge ett utlåtande av grejerna sen. Jag har tittat på deras sovsäckar.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Nope jag tog de vanliga. Antod att de va därför de tog över 2 dagar innan de skickade iväg paketet, men verkar som de är sega även utan express dessvärre.

Kollinummer har jag fått... men står bara registrerat på Postnords sida... gjort det sen i går eftermiddag...

Permalänk
Medlem

Väntar på en försändelse från Kina sedan november 2017. Säljaren har erbjudit omförsändelse 5ggr...

Detta är inte längre något som jag väntar på utan är nu mer ett experiment som jag fick betala för. Efter så många dagar...som nu är snart uppe i två år så har jag accepterat läget.

Det skulle vara sååå otroligt intressant att se, följa och förstå turerna här. Vad hände, har hänt, har inte hänt?

Något som hade varit väldigt intressant var vad som hade hänt om man fick betala när man hämtade ut varan. Inte när man beställde. Det är lätt att ta betalt...

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Lego Master

Yeeees....

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Där fick jag hem min 65" OLED, monterade ihop den och när jag väl ställt upp den så ser jag:
TVn är BÖJD!!! Jag monterade den så försiktigt jag bara kunde, så helt omöjligt att jag gjorde så att ena sidan av TVn är helt skev.

Hört av mig till NetOnNet, får hoppas de också tror på att det är PostNord som mördat min TV...
Någon mer som fått en böjd OLED?

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Där fick jag hem min 65" OLED, monterade ihop den och när jag väl ställt upp den så ser jag:
TVn är BÖJD!!! Jag monterade den så försiktigt jag bara kunde, så helt omöjligt att jag gjorde så att ena sidan av TVn är helt skev.

Hört av mig till NetOnNet, får hoppas de också tror på att det är PostNord som mördat min TV...
Någon mer som fått en böjd OLED?

Curved?

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Haha, misstänkte att jag skulle få detta skämtet. Inte alla som har en halv-curved TV så iofs är den ju ganska unik just nu! =D
Packade dock ner den omgående, har lite smått OCD så får panik av att bara titta på den.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/s2048x2048/...

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Väntar på MasterLiquid Lite 240, hoppas den kommer imorgon så jag har något att göra fredag morgon när tanta jobbar innan det är dags för nubbe!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Haha, misstänkte att jag skulle få detta skämtet. Inte alla som har en halv-curved TV så iofs är den ju ganska unik just nu! =D
Packade dock ner den omgående, har lite smått OCD så får panik av att bara titta på den.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/s2048x2048/...

Min oled är lite böjd går knappt att se om man inte står från sidan och kikar noggrant. Men det där var rätt så rejält! Hippas det löser sig.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Gick lite händelserna i förväg och beställde ett Bykski vattenblock till AM4 från Aliexpress i helgen. Hoppas det hinner komma innan Ryzen 3000 så jag slipper stå där med ny processorer utan kylare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Haha, misstänkte att jag skulle få detta skämtet. Inte alla som har en halv-curved TV så iofs är den ju ganska unik just nu! =D
Packade dock ner den omgående, har lite smått OCD så får panik av att bara titta på den.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/s2048x2048/...

Men dörr och fönsterhandtagen triggar inte din ocd?

Jag håller med om att det inte ser rätt ut med tvn

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Anaii:

@mrqaffe: Du får ge ett utlåtande av grejerna sen. Jag har tittat på deras sovsäckar.

Kvaliten verkar väldigt hög och de komprimerar bra, tyvärr hade jag beställt fel så jag fick 2 olika överquiltar i stället för en över och en under men det är ju mitt fel, jag väntar på en underquilt så att jag kan prova det komplett.
Överquiltarna var en med sydd och en med öppningsbar fotbox och den med öppningsbar går hjälpligt att ha som underquilt men passformen blir inte jättebra då men jag behåller båda och funkar underquilten bra så kommer jag nog att köpa större/varmare modeller av dem också för kvalitet verkar vara väldigt hög och de är lätta och komprimerar enormt bra, jag vet inte hur bra de hanterar fukt för det har jag inte blivit "tvungen" att testa ännu utan jag har lyckats hålla mig torr.
De verkar i alla fall ha väldigt bra prylar om man letar "lätt och litet" och jag blev glatt överraskad över hur liten volym de tog upp, packvolymen var det jag ville åt då jag inte är lika viktkänslig då jag främst ska ha dem vid cyklande.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Har ett paket att hämta ut och dom 4 siffrorna man ska uppge är 1337

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk

Väntar på en portabel AC som ska komma idag. Samt paket från apoteket