Permalänk
Medlem

Vanligtvis reklamlikt firande i skärgården, i år är det dock bröllopshelg.

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Medlem
Skrivet av The-Architect:

Dricker sprit och blir full.
Framåt småtimmarna kommer frugan bli sur på mig för att jag är så full.
Härliga tider.

Skickades från m.sweclockers.com

Du låter ju verkligen som en trevlig man som en kvinna vill ha...

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk

Grill över öppen 9900K-dator utan kylare.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk

Blir inget firande för mig i år, cellgifter sätter stopp för det men jag håller på med ett datorbygge iallafall så det känns ok.

Trevlig midsommar till er allihop även fast jag inte kan fira!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jobb som vanligt, tydligen firar man inte midsommar i Bangkok även om man kan hitta några svenska restauranger här som erbjuder midsommarbord.

Permalänk
Proffsmoddare

Dansa runt en uppochner nervänd penis, måste vara en av de konstigaste traditionerna.

För mig ”firas” det genom att jobba hela dagen. Sen lär de väl bli grillning ikväll men de blir de ju varje fredag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Norskt midsommarfirande hær. Alltså vanlig arbetsdag, hæmta på dagis och æta taco. Kanske blir det en några rutor mjølkchoklad framfør Tyranny ikvæll.

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Jag ska för en gångs skull göra något roligt!
Jag och tjejen ska gå en hyfsat krävande vandringsled i Hällefors som heter Silverleden, cirka 60km och massa fint att titta på längs vägen.
Så det blir (troligen) myggnät på och cirka 20h vandring i helgen, sova i tält och äta potatismos. Skoj!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Proffsmobbare

Tar skydd i verkstaden. Det var synd att mobiltäckningen verkar strula just idag också, lurigt.

Permalänk
Medlem

Jag har alltid vurmat för midsommar! Från när jag var yngre och firade den på någon camping med ultrafylla och garanterade konfrontationer, till nu när jag är äldre och ser fram emot att spendera hela dagen och kvällen med människor jag håller av. Det blir till att resa midsommarstången, dansa kring den, och sedan fylla truten med jordgubbar. Övrig tid fylls ut med tjo och tjim med såväl tvåbenta- som fyrbenta vänner.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Är ingen högtidsfirande person.
Uppskattar dock ledigheten och passar på att träffa familj och äta något gott och umgås.

Permalänk
Medlem

Hade gärna rundat av med lite Steel Division 2 på kvällskvisten, men det klassiska midsommarfirandet ute på landet i lagomt väder är inte fel. Som officiellt medelålders så har alkoholen helt misst sin charm, det skulle vara ifall någon bjuder på en liten välkryddad nubbe till sillen. Med lite flyt så slipper man det med.
Död åt myggen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Firar morgonmässa (präst), åker sen till mamma och pappa med frugan och lillan. Där sill+potatis+gräddfil+gräslök, kaffe och sommartårta. Classic!

Permalänk
Medlem

Med familj och lite bekanta åker vi till sommarstugan. Sen lite typisk högtidsmat mitt på dagen. Sol, bad och slappande tills det blir lite grillning på kvällen. I stora drag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Blir en lugn tillställning med sill till lunch, gå med barnen till stången och dansa lite. Grilla en burgare till kvällen. Några öl blir det väl, men i gen kalasfylla som i ungdomens dagar. En avslappnad dag i solen med familj och släkt.

Permalänk
Medlem

I år så drar vi bort till en vänn som preppat med tält, sill o potatis etc.
Grilla lite och sedan avslutning med tårta med lite midsommar fyrverkeri !

Glad midsommar på er alla

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

Firar aldrig traditioner. Men sitter och äter Billys Pan Pizza Peperoni (gula påsen) med små korvbitar + Coca Cola
Jag undviker solen så mycket som möjligt. Man vill ju inte se ut som ett russin tack vare solen när man blir äldre

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Jag jobbar! Nice med cash.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ska till grannarna i eftermiddag för mat och om det inte blir för sent / om kvällen blir fin så ska jag läsa Dune i solstolen
och lyssna på fågelkvitter. Inte så mycket för högtider då man prompt ska vara glad.

Skrivet av _tekken_:

Ensamhet och Alkoholism.
halvsant men blir lite Duke Nukem 3D ta det lugnt kanske kolla lite film.

@_tekken_: (varit där) Alla glada och lyckliga syns och hörs väldigt mycket en dag som denna...
Trots att det är lätt att tro (när ovanstående dansar och sjunger) så är man inte ensam i sin ensamhet.
Ha en dräglig midsommar!

Permalänk
Medlem

Började morgonen med potatissallad och rostbiff, till det serverades en norrlands guld. Blir däremot en relativt nykter dag i min goda ensamhet och så får man förhoppningsvis höra imorgon om alla som är bakfulla och kanske t.om gjort bort sig.

Glad midsommar på er!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Dricker mjöd och fyra olika sorters öl. Förmodligen kommer det ätas mat också.

Permalänk
Medlem

Öl och mat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sätta ihop cykel jag köpt, göra jordgubbstårta, trycka i mig en hel tårta, sitta på toaletten pga tårtan, gå o lägga mig.

Permalänk
Snusfri

Åker ut till stugan och och avnjuter några kalla öl i sommarvärmen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Har beredskap så blir inget större firade för min del iår. Lär säkerligen få åka ut och jobba

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Firar aldrig traditioner. Men sitter och äter Billys Pan Pizza Peperoni (gula påsen) med små korvbitar + Coca Cola
Jag undviker solen så mycket som möjligt. Man vill ju inte se ut som ett russin tack vare solen när man blir äldre

Så du ser hellre ut som ett lik i unga år? Du behöver ju inte ligga och pressa flera timmar varje dag, det är då man blir ett russin. Lagom är som bekant bäst.

Ont. Då jag bor på den vackraste platsen i Sverige (Dalarna) blir det traditionsenligt firande med majstång och folkdräkter. Och eftersom jag fortfarande är någorlunda ung slutar det troligtvis med en kalasfylla framåt småtimmarna.

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem

Brukar bli att man besöker några kompisar som inte heller har någon familj i närheten, käkar lite god mat (ingen sill tillåten) och spelar spel ihop.

Permalänk
Medlem

jag firar det med att jobba 14-23 👍🏼

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Umgås med familj o vänner vilket är syftet med högtider för mig i dagens stressade samhälle
Vad man gör spelar mindre roll

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Medlem

Av någon anledning trodde jag att jag skulle jobba idag och flyga hem till Sverige efter jobbet(visade sig att det var röd dag igår, aldrig att jag jobbar idag då..). Så blir inget vidare firande. Kanske finns lite överbliven midsommarmat till frukost imorn!

Skickades från m.sweclockers.com