Acer 27" Predator xb271hu - 165hz IPS 1440p G-sync

Permalänk
Medlem

Acer 27" Predator xb271hu - 165hz IPS 1440p G-sync

Hej,

Planerar att skaffa en större skärm för produktivitet och då får den trogna spelskärmen lämna.

Är inte första ägare och den inköptes för snart 2 år sedan. Kvitto kopia finns.
Det som ingår är skärmen, strömkabel, stativ och slänger även med en vesa gas arm.

För info om skärmen se länk: https://www.prisjakt.nu/product.php?p=3410310

Skärmen har fungerat bra och jag har aldrig ägt en trevligare spelskärm.
Skärmen har en liten skråma till höger(se bild).

Bud från 3000 och köp nu pris 3500.
Prioriterar köp i Stockholms område då jag saknar emballage. Kan tänka mig lämna skärmen om det skulle vara svårt att hämta.

Mvh
Derek

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Vart i Stockholm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Vart i Stockholm?

Skickades från m.sweclockers.com

Tullinge 20min söder om stan.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Tullinge 20min söder om stan.

Nå ips-glow eller liknande?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Nå ips-glow eller liknande?

Skickades från m.sweclockers.com

Är rätt dålig vad det gäller sånt. Jag har inte stört mig men t.ex. när datorn startar upp och skärmen är helt svart så kan de vara lite glow på några av hörnen. Man är välkommen att testa skärmen om man vill.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Är rätt dålig vad det gäller sånt. Jag har inte stört mig men t.ex. när datorn startar upp och skärmen är helt svart så kan de vara lite glow på några av hörnen. Man är välkommen att testa skärmen om man vill.

Kan va något, kommer gärna förbi på måndag kväll och kollar om den inte är såld då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Kan va något, kommer gärna förbi på måndag kväll och kollar om den inte är såld då.

Skickades från m.sweclockers.com

Sure thing!

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1