Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd lätt rensad*

Vill man diskutera droger finns det andra forum än SweClockers som passar bättre.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

"Jag vill uppleva en hel tv-serie av CGI FMV från 2000" said no one ever. Utom jag ....Blev glatt överraskad när jag äntligen fann denna.

Det bästa med VHS är följande...det är snorbilligt, av en anledning dock.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2200 totalt för båda.

Köpte denna för dryga 1000 lappen, min gamla stol som inte är nått fel på ligger på runt 2800kr. Du får vad du betalar för.

I SPOILERN finns sista inköpet.

Logitech Driving Force GT för PS2 och PS3 i fint skick, runt 1000kr.

IT'S ALIVE! Allt mer eller mindre bootar upp automatiskt när strömmen slås på och Subwoofern vibrerar under pedalerna för extra inlevelse
38 meter LÄKT, Högtalarmattor från Biltema, skruv, massa 0,7mm Plywood Skivor, svordomar, slaktad ps2a, usb 16GB minne som spelen ligger på (har rippat spelen själv för jag äger dessa), NY IDE 250GB HDD, PS2 Network adapter IDE, snittad tumme, Laptop Kylare Blå Leds, bultar, muttrar, Ps2 handkontroll (som inte jag är rädd om), färg, Creative 2.1 Ljudsystem och en jäkla massa tid.

Gjorde fickor av överflödet ifall ni undrade varför det såg så konstigt ut. Nära ifall det skiter sig

Nu är det paneler, plastspackel, färg och eventuellt dekaler som skall göras nu när allt det jobbigaste är klart.

Nu skall jag gå och sova....

Dold text
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet! Är nöjd med båda

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

Fick bli en ny processorkylare. En riktig bamsing dessutom.

Blev ganska trångt i lådan 😁

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

Asus Ryuo 120

Ny kylare, AIO då jag insåg att vanlig luftkylare inte passar bra i mitt chassi. Blev stor skillnad, antar att prestandan är som alla andra Asatek-kylare från diverse märken. Denna är dock jävligt dyr och inte alls prisvärd men det är den snyggaste AIO på marknaden enligt mig, så lätt värt.

Har lagt upp min tidigare Noctua-kylare på marknaden om någon är intresserad.

Permalänk
Medlem

@hypermode: Jag tycker definitivt att det är den snyggaste AIO för närvarande. Stiligt bygge i övrigt dessutom. Jag bytte precis från en EVGA CLC 280 för jag tyckte att den kämpade lite för hårt (högt 😬) med att kyla min processor.
Jag är intresserad av din låda med, den ser ut att vara lite långsmal. Vad är det för chassi du använder dig av?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

@hypermode: Jag tycker definitivt att det är den snyggaste AIO för närvarande. Stiligt bygge i övrigt dessutom. Jag bytte precis från en EVGA CLC 280 för jag tyckte att den kämpade lite för hårt (högt 😬) med att kyla min processor.
Jag är intresserad av din låda med, den ser ut att vara lite långsmal. Vad är det för chassi du använder dig av?

Skickades från m.sweclockers.com

Tack. Bytte du till en Ryuo eller?

Chassit är Phanteks Shift.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Komplett samling av Spice and Wolf mangan
https://i.imgur.com/e07hMCN.jpg

Lite avis blir man, vi får säkert säsong 3 snart också.

Hue.

Permalänk
Expertgissare

Just nu är det mer hål i plånboken än plånbok (om man kan säga så om digitala pengar) och pengarna bara väller ur...
Bild på några av sakerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

Tack. Bytte du till en Ryuo eller?

Chassit är Phanteks Shift.

Nej, jag bytte faktiskt över till luftkylning igen. En be quiet Dark Rock Pro 4. Både en munfull och en lådfull, kan man säga 😁 Bild ligger precis ovanför ditt förra inlägg.

Aha, tyckte mitt var lite likt ditt chassi. Har ett något mindre Phanteks Eclipse P400S TG i vitt 😌

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

Nej, jag bytte faktiskt över till luftkylning igen. En be quiet Dark Rock Pro 4. Både en munfull och en lådfull, kan man säga 😁 Bild ligger precis ovanför ditt förra inlägg.

Aha, tyckte mitt var lite likt ditt chassi. Har ett något mindre Phanteks Eclipse P400S TG i vitt 😌

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, noterade inte att det var samma postare! Det är en snygg kylare trots att det är en luft.

Permalänk
Jubileumsmästare

Moccamaster KB952 AO.

Visa signatur

9900K | 970 EVO | 32GB G.Skill Trident Z Neo | 2080Ti
Asus ROG Maximus Extreme XI | Lian-Li PC-O11 Dynamic
Pok3r | G503 | Schiit Bifrost Über | Schiit Lyr
Hifiman HE-500 | HP Omen X Emperium 65
https://www.sweclockers.com/galleri/14987

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Just nu är det mer hål i plånboken än plånbok (om man kan säga så om digitala pengar) och pengarna bara väller ur...
Bild på några av sakerna.
https://i.imgur.com/IsnBYYq.jpg

Skickades från m.sweclockers.com

Oj, du verkar gilla att dammsuga. Fick du bra pris på dammsugarpåsarna eller dammsuger du bara väldigt mycket?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Lite avis blir man, vi får säkert säsong 3 snart också.

Hue.

Ja kommer det någonsin en säsong 3 så kommer jag bli jävligt glad iaf
Får nöja mig med spelet som kom för några dagar sen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Bakgrund:

Oj, du verkar gilla att dammsuga. Fick du bra pris på dammsugarpåsarna eller dammsuger du bara väldigt mycket?

Haha damsuger inte superofta så det lär räcka en smärre livstid
Philips hade (har?) 35% på sin hemsida, så passade på att bunkra upp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

B&W 607 och stereoförstärkare Argon SA1! Låter bra, tycker det blev snyggt också
Byter från en hemmabioreceiver som tog mycket plats på skrivbordet och sämre högtalare.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Skrivet av Edvin-89:

Just nu är det mer hål i plånboken än plånbok (om man kan säga så om digitala pengar) och pengarna bara väller ur...
Bild på några av sakerna.

En FC8780? Har i dagarna suttit och begooglat dammsugare och får beslutsångest. Är du nöjd med den?

Visa signatur

The Macintosh uses an experimental pointing device called a 'mouse'. There is no evidence that people want to use these things
John C Dvorak

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Capitán General:

En FC8780? Har i dagarna suttit och begooglat dammsugare och får beslutsångest. Är du nöjd med den?

Har tyvärr inte ens packat upp den än så kan inte yttra mig mer än att jag hoppas vi kommer bli nöjda med den

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Capitán General:

En FC8780? Har i dagarna suttit och begooglat dammsugare och får beslutsångest. Är du nöjd med den?

Köpte en själv för två veckor sedan, efter googlat massor. Bytte ut vår 15 år gamla Electrolux ultra silence.

Är riktigt nöjd (min bättre hälft!)!

Permalänk
Medlem

Microsoft Surface Keyboard Nordic

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Avstängd

Monkey är den bästa blend jag prövat. Fint köp

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Drasteroid:

Väääldigt likt Apple’s Wireless keyboard... hur känns det?
Vart köpte du / vad kostade det?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av 82danne:

Monkey är den bästa blend jag prövat. Fint köp

Hedningar! Jag tyckte den var hemsk, beställde två flaskor oxå pga goda recensioner. Monkey Feet säger jag.
Michter's däremot har genomgående bra sortiment. Dyrt i sverige bara :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Väääldigt likt Apple’s Wireless keyboard... hur känns det?
Vart köpte du / vad kostade det?

Inte den du frågade men jag har båda samt ett aningen äldre Apple-tangentbord. Microsofts tangentbord är plast både chassi och tangenter. Apples är som du kanske vet chassi i aluminium vilket så klart höjer kvalitetskänslan. De nya tangentborden från Apple har så jäkla snävt mellanrum mellan tangenterna vilket gör i alla fall för mig att de går saktare att skriva med. Microsofts och Apples äldre tangentbord är båda trevliga att skriva på och man träffar sällan fel tangent, Apples nya kräver att man kollar på tangentbordet för vissa tangenttryckningar, vilket är störande, åter igen pga det minimala avståndet mellan tangenter. Men det kanske är en vanesak. I övrigt har Apples nya tangentbord väldigt litet travel distance vilket jag inte riktigt gillar jämfört med deras äldre tangentbord och Microsoft Designer.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

18åriga är riktigt god!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

18åriga är riktigt god!

Skickades från m.sweclockers.com

Instämmer, Den är min. Dom andra kan jag bjuda besökare på.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mauk:

Hedningar! Jag tyckte den var hemsk, beställde två flaskor oxå pga goda recensioner. Monkey Feet säger jag.
Michter's däremot har genomgående bra sortiment. Dyrt i sverige bara :/

Smaken e som baken.
Michter's feet säger jag! Smakar monkey ass

Permalänk
Medlem

Samsung C49RG90
40-50kvm Golv till hela lägenheten, Pergo Bränd Ek (renoverar)
Taklampa/spot
Fåtölj Timeout (Conform)
Soffa Madison Lux (Mio)
Samsung Galaxy Tab A 10.5 SM-T590 32GB
Delid tool
+ Tusen andra tråkiga grejer som hör till renovering, färg, renoveringstapeter, lister etc..

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av KniFF:

Samsung C49RG90
40-50kvm Golv till hela lägenheten, Pergo Bränd Ek (renoverar)
Taklampa/spot
Fåtölj Timeout (Conform)
Soffa Madison Lux (Mio)
Samsung Galaxy Tab A 10.5 SM-T590 32GB
Delid tool
+ Tusen andra tråkiga grejer som hör till renovering, färg, renoveringstapeter, lister etc..

https://i.imgur.com/koNB6am.jpg
https://i.imgur.com/xXG4Hg3.jpg
https://i.imgur.com/wFBRgkJ.jpg
https://i.imgur.com/OWVcJrI.jpg
https://i.imgur.com/CVFuZiY.jpg

Det där ser verkligen ut att vara en ultralåg monitor.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.