Silkroad online. Starta en egen server

Permalänk

Silkroad online. Starta en egen server

Tjenare, som rubriken lyder så är jag intresserad av att göra en egen spelserver på silkroad online.

Jag o ett par kompisar ska väcka gamla minnen o leka runt lite.

Har googlat o kollat youtube, men hittar ingen Guide som är komplett eller inte innehåller massa kommentarer om att det är virus.

Någon här som kan hjälpa mej?
Mvh

Permalänk
Medlem

Varför inte spela på de officiella servrarna?
Tycks inte som att det finns någon servermjukvara ute i det öppna utom möjligtvis stulen sådan, således inte tillåtet att rekommendera något tillvägagångssätt på det här forumet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 120GB Intel 530 | 2*500GB HDD | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk
Skrivet av Dracc:

Varför inte spela på de officiella servrarna?
Tycks inte som att det finns någon servermjukvara ute i det öppna utom möjligtvis stulen sådan, således inte tillåtet att rekommendera något tillvägagångssätt på det här forumet.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, anledningen var för att man skulle kunna mixtra lite med sp/XP rate. Och kunna spåna diverse mobs. Men om det är ”olagligt” så skippar vi det. Vet att jag såg väldigt många trådar o guider förr