Hur surfa på mobil till icke-m siter?

Permalänk
Medlem

Hur surfa på mobil till icke-m siter?

Hejsan alla,
Jag har ett problem, varje gång jag surfar till SweClockers hemsida på mobilen omdirigeras jag till deras m-site. Hur/vad gör jag för att stanna kvar på deras riktig hemsida?

Permalänk
Medlem

Scrollar du längst ner så finns det en knapp som heter "fullversion" och du slussas då till den "vanliga" sidan
Alternativt spara "https://www.sweclockers.com/#requestDesktop" som bokmärke på telefonen

Visa signatur

CPU: I5 6600k @ 4.4ghz GPU: 1070 G1 MBD: Asus Ranger VIII PSU: Silver Power SP-SS500 RAM: HyperX Fury 16gb @ 2300mhz CHASSI: NZXT H440 White

Permalänk
Avstängd

Har du android och chrome så kan du välja det i menyn. Tre punkter uppe till höger och sen ganska långt ner så finns ett alternativ som heter Desktop site.

Permalänk
Medlem

Har du iphone kan du hålla inne reload knappen och välja desktop.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Hedersmedlem

Hej @ThomasLidstrom! Som redan sagts, smidigast på SweClockers är att skrolla längst ned och klicka på "Fullversion". Då hamnar du på desktop-versionen av SweC. Jag vet tyvärr inte hur man gör detta till standard.

Får man fråga vad det är du (och ni andra) tycker saknas på .m-siten? Vi försöker ständigt att uppdatera och lägga till fler funktioner. Jag välkomnar all feedback som skulle kunna hjälpa oss att göra mobilsidan bättre

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0s:

Scrollar du längst ner så finns det en knapp som heter "fullversion" och du slussas då till den "vanliga" sidan
Alternativt spara "https://www.sweclockers.com/#requestDesktop" som bokmärke på telefonen

Så har jag också gjort! Fungerar strålande.

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem

Firefox på Android har en kryssruta "Request desktop site" i hamburgermenyn. Bara att kryssa i så laddar den om sidan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurt:

Hej @ThomasLidstrom! Som redan sagts, smidigast på SweClockers är att skrolla längst ned och klicka på "Fullversion". Då hamnar du på desktop-versionen av SweC. Jag vet tyvärr inte hur man gör detta till standard.

Får man fråga vad det är du (och ni andra) tycker saknas på .m-siten? Vi försöker ständigt att uppdatera och lägga till fler funktioner. Jag välkomnar all feedback som skulle kunna hjälpa oss att göra mobilsidan bättre

Jag saknar Jobb tabben ni hade förr. Vart tog den vägen?

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Snorlena:

Jag saknar Jobb tabben ni hade förr. Vart tog den vägen?

Det samarbetet är avslutat men vi ska försöka få till ett samarbete igen. Vad är det du saknar och skulle vilja ha mer specifikt?

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Det samarbetet är avslutat men vi ska försöka få till ett samarbete igen. Vad är det du saknar och skulle vilja ha mer specifikt?

Inte så att jag saknar den jättemycket. Men var skönt att gå in där ibland för att se lediga jobb inom IT. Men så en dag så var den bara borta. Så det var väl mest en undran jag hade vart den tog vägen.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C