Permalänk
Medlem

Asus Gtx 970

Säljer ett Asus Geforce Gtx 970 Strix OC 4 GB. Inköpt här på forumet för lite mindre än ett år sedan. Har kört det i SLI med ett annat 970 och det har fungerat finfint. Skicket är bra, inga ljud eller konstigheter.

Finns i Malmö. Jag prioriterar hämtning men kan skickas mot fraktkostnad av köparen.

Bud från 600 kr?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tror inte att någon kommer buda 1000 kr när man kan köpa samma kort direkt för det priset i en annan annons här på marknaden. Sätt ett startbud på 700-800 kr istället med köp nu-pris på 1000 kr.

Permalänk
Medlem

Som referens:

https://www.amazon.de/Sapphire-11266-67-20G-Radeon-Grafikkart...
Nytt 115 EURO inkl. frakt och garanti.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Ok, bra feedback! Jag justerar lite och sätter budstart på 600 kr.

Permalänk
Medlem

@JJS
600kr
Avhämtning redan idag.

Permalänk
Medlem

650+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av EccoHbg:

@JJS
600kr
Avhämtning redan idag.

700

Permalänk
Medlem
Permalänk

800 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Jag tror inte att någon kommer buda 1000 kr när man kan köpa samma kort direkt för det priset i en annan annons här på marknaden. Sätt ett startbud på 700-800 kr istället med köp nu-pris på 1000 kr.

Hur kommer det sig att 970 är så billiga när gtx 780 kostar runt 800-1000kr. 😮

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Hur kommer det sig att 970 är så billiga när gtx 780 kostar runt 800-1000kr. 😮

Är inte så insatt i priserna på 780 men det låter märkligt om det är så. Betydligt bättre att köpa ett GTX 970 för pengarna i sådana fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Är inte så insatt i priserna på 780 men det låter märkligt om det är så. Betydligt bättre att köpa ett GTX 970 för pengarna i sådana fall.

Lyckades köpa mitt ena 780 för 800kr men jag sålde precis mina 780tis för 1200kr st .
Var mest därför jag tyckte det var lite pengar för ett 970 men kanske är de gamla korten som är för dyra

Permalänk
Medlem

Hej! Jag avslutar budgivningen i em, meddelar exakt när ca en timme innan, ifall någon vill lägga ett sent bud.

Permalänk
Medlem

Ok, avslutar budgivningen vid kl 15 i dag.