Permalänk
Medlem

acer x34a TRASIG DISPLAY

Säljes iväg då jag inte får ihop ork till att fixa den. Det är då lcd-panelen som är sprucken pga en drönar-olycka. Lcd-displayen måste bytas och det absolut lättaste är ju då att köpa en komplett lcd+backlight assembly. Ström-adapter medföljer givetvis

Finns skärmar som blivigt sålda på ebay för mellan 170-250 euro med trasig display. Ni kan dra era bud utefter det

Skärmen går att skicka men jag misstänker att det är oerhört o-ekonomiskt eller så kan jag köra ut den i stockholms-regionen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inte dragit det på hemförsäkringens drulleförsäkring?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Inte dragit det på hemförsäkringens drulleförsäkring?

Argumenterade så jag fick behålla skärmen pga hade 0 lust att finna någonting jag kunde frakta den till deras skadecenter i.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Argumenterade så jag fick behålla skärmen.

Och en ny?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Och en ny?

Naj, fick pengar.

Skärmen är snart 2 år gammal så någon ny skärm var det inte talan om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Naj, fick pengar.

Skärmen är snart 2 år gammal så någon ny skärm var det inte talan om.

OK, nyfiken fråga, hur mycket drog de av i värdeminskning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

OK, nyfiken fråga, hur mycket drog de av i värdeminskning?

Dethär blev en jäkla knasig annons. Ta dethär i PM istället då jag förmodar att ditt intresse av skärmen är svalt?

Permalänk
Medlem

Har du länk var man kan köpa lcd ass + backlight? Är ev intresserad men behöver kolla upp lite

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av archen:

Har du länk var man kan köpa lcd ass + backlight? Är ev intresserad men behöver kolla upp lite

Skickades från m.sweclockers.com

Najj,det är där min "orkar" inte kommer in i bilden.

Jag fick reparationsförslag från acer där sjävla displayen skulle kosta typ 3.5k+moms + arbetet för att byta den+frakt Totalt typ 8k. Antar att man kan få tag i det billigare än direkt från acer men det vet jag inte. Förslagsvis från en skärm med trasig g-sync modul eller liknande.

Permalänk
Medlem

Ah ok. Då hoppar jag

Skickades från m.sweclockers.com