Skydda och säkerhetskopiera din webbplats

Permalänk
Melding Plague

Skydda och säkerhetskopiera din webbplats

I det tredje och avslutande avsnittet visar Karl Emil Nikka hur du skyddar din Wordpress-webbplats och tipsar om hur du sökmotorsoptimerar på bästa sätt.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Har älskat alla Så fungerar men har varit lite tveksam till de första två avsnitten i den här serien men måste säga att Del 3 var riktigt intressant och kanske mer vad jag trodde att ettan och tvåan skulle handla om. Det är ju härifrån man vill veta mer! haha

Tack för en bra video.

Permalänk
Medlem

Finns faktiskt lite vettiga tips i denna wordpress serie, rekommenderar att titta på den även om man har en wp site redan.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz | 32Gb DDR4@3400Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Loopia är en av dom mest snikna webbhotell man kan välja om du frågar mig.
Du får betala per månad för att peka om en domän med DNS eller vidarebefordran (skitkostnad men ändå).

Fast är man totalt ny så visst är det smidigt och enkelt.

54% tycker dom är mycket dåliga, Undrar varför. Länk

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Nice, ännu mer reklam för Loopia och deras dynga.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Loopia likt Binero är inte vad det en gång varit efter att företagen fått nya ägare/gjorts om. Den forna själen är borta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grymt Nikka, grymt.
Det är ju det här lilla extra med sökmotoroptimering och snabbhet som behövs.
Får vi se ett avsnitt om sökmotoroptimering snart?

Permalänk
Inaktiv

Loopia är skräp

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon40704:

Loopia är skräp

Det finns några bra mindre men så fort dessa får fart så är Loopia där och köper upp. Medveten strategi med snikna avtal utan att ta hänsyn till en helhetslösningar. Kunden i focus är inte ett av deras ledmotiv.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Säkerhetsutbildare

Hej allihop. Det var flera negativa kommentarer om Loopia i denna tråd. Jag tror att både vi och Loopia är intresserade av att veta varför ni har den bilden av dem. Jag har noterat de exempel ni nämnt och bläddrat igenom den länkade Trustpilot-sidan. Där är omdömena synnerligen polariserande (36 % ger bästa betyg och 54 % ger sämsta betyg).

Jag kommer att lyfta den nämnda kritiken med Loopia, så att de också känner till den. Ifall det finns några konkreta punkter som ligger bakom er bild (och som inte framgår av tråden) får ni gärna delge mig den informationen. Ni kan DM:a mig ifall ni föredrar det så tar jag det vidare med Loopia.

Permalänk
Medlem

För mig som nybörjare var det här väldigt värdefullt. Tack!!