Köp internethistoria – frisbee från legendariskt videoklipp

Permalänk
Relik 📜

Köp internethistoria – frisbee från legendariskt videoklipp

Det finns ett par klassiska klipp där ute på nätet. Från "internets barndom", innan vi kom till ett läge där Youtube tog över hela klabbet. Ett av de mest legendariska är utan tvekan "Vem var det som kasta?". Ingen enorm beskrivning behövs, det involverar en frisbee, en skjorta och en arg människa.

Nu kan du köpa frisbeen! Vet inte varför, men jag tycker det är rätt kul. Varför inte äga en bit internethistoria liksom? "Vad är det där, farfar? Det är frisbeen från vem var det som kasta-klippet".

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

That belongs in a museum!

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Det finns ett par klassiska klipp där ute på nätet. Från "internets barndom", innan vi kom till ett läge där Youtube tog över hela klabbet. Ett av de mest legendariska är utan tvekan "Vem var det som kasta?". Ingen enorm beskrivning behövs, det involverar en frisbee, en skjorta och en arg människa.

https://www.youtube.com/watch?v=bzUiA9tjn6E

Nu kan du köpa frisbeen! Vet inte varför, men jag tycker det är rätt kul. Varför inte äga en bit internethistoria liksom? "Vad är det där, farfar? Det är frisbeen från vem var det som kasta-klippet".

Det är som med vhs frågar du ungdomar idag har dom ingen susning om vad det är eller kassetband.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Haha, legendariskt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kul initiativ, finns fler grejer som har visst värde isåfall. Bilen i höve lådbilen. Laserturkens klippta tung och öron. Tjänster från åklagaren Macke skulle ringa etc.

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabiesekorre:

Kul initiativ, finns fler grejer som har visst värde isåfall. Bilen i höve lådbilen. Laserturkens klippta tung och öron. Tjänster från åklagaren Macke skulle ringa etc.

https://www.youtube.com/watch?v=NOHpAkHT6yI
Är det den här du syftar på?

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Chromatic:

Det där är en parafras. Här är originalet.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Kanske finns Roberts hjälm till försäljning?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av crew seven:

Det är som med vhs frågar du ungdomar idag har dom ingen susning om vad det är eller kassetband.

Dagens ungdom.. Spara-ikonen med!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Minns när jag såg skogsturkenvidoen i gymnasiet när den endast hade 2000 views och behövde buffra för att ladda klart. 2006 tror jag det var. Videon som är på youtube nu måste vara en reupload?

Sen fest hos mange var ju riktigt roligt när det kom

Permalänk
Skrivet av Rekl3M:

Minns när jag såg skogsturkenvidoen i gymnasiet när den endast hade 2000 views och behövde buffra för att ladda klart. 2006 tror jag det var. Videon som är på youtube nu måste vara en reupload?

Sen fest hos mange var ju riktigt roligt när det kom

Yep, klippet heter kort och gott skogsturken, inget annat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Relik 📜

Glömde uppdatera den här.. 18 500 kronor landade det på, såld till "alxgrepe"! En jäkla dyr frisbee, ändå.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Glömde uppdatera den här.. 18 500 kronor landade det på, såld till "alxgrepe"! En jäkla dyr frisbee, ändå.

Nice, vad kostar skjortan från filmen?