Permalänk
Proffsmoddare

Moddningstävling @ Birdie29 i Uppsala 30/5-19

Tjenare!

För 9e året i rad har Birdie moddningstävling och för 7e året presenterar jag det! 4 riktigt fina byggen ställde ut och deltog i årets upplaga. Färre än vanligt men med hög kvalitet. Björn vann peoples choice och de tre andra fick i år dela äran som gemensamma vinnare, eller förlorare om man så vill.. Hoppas att vi ses nästa år!

Tack Robin, Nicklas, Björn och David!

Besök galleriet här

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Tack för trevligt sällskap Nästa år får jag försöka ta Björns "peoples choice" haha

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Proffsmoddare

@Nagelfar: Jamen verkligen! Supersweet bygge. Hoppas att du kan få till någon spons till nästa bygge.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Entusiast

Hoppas verkligen man har möjlighet att besöka nästa år... är ju bara ~9 mil att köra till skillnad från 46 till Jönköping

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Hoppas verkligen man har möjlighet att besöka nästa år... är ju bara ~9 mil att köra till skillnad från 46 till Jönköping

Ja det tycker jag. E4 i 9 mil är inte så farligt

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods