GOG startar sommarrean – delar ut spelet Obduction gratis första 48 timmarna

Permalänk
Melding Plague

GOG startar sommarrean – delar ut spelet Obduction gratis första 48 timmarna

Årets sommarreor har börjat komma igång, där Epic Games Store var bland de första som slog upp portarna. Nu har det blivit dags för välkända GOG att göra detsamma.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Köpte:

Another World: 20th Anniversary Edition
BioShock Infinite Complete Edition
Delta Force: Black Hawk Down Platinum Pack
Majesty Gold HD
Mortal Kombat 1, 2 och 3
Expansionerna Forgotten Gods samt Ashes of Malmouth

Tog hem spelet Obduction som det var gratis att ta hem under en viss tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Mortal Kombat 1, 2 och 3

Blev inspirerad och shoppade dem med.
Kan man ändra kontroller och svårighetsgrad på något sätt?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

Känns som en bra sommar att modernisera spelförrådet, hoppas reorna är kvar from 1 juli då jag går på semester

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Blev inspirerad och shoppade dem med.
Kan man ändra kontroller och svårighetsgrad på något sätt?

Har inte hunnit kollat upp det, jag hoppas det går!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem

Ingen länk till rean?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av Ferrat:

Ingen länk till rean?

Skickades från m.sweclockers.com

Rean är tillgänglig på huvudsajten, alltså på gamla hederliga gog.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Hedersmedlem

FTL för 2,5$. Hade jag inte redan haft det även på gog hade jag köpt det igen! Genialisk spelmekanik med musik som är superb.
https://www.gog.com/game/faster_than_light

Men jag har inte skaffat into the breach ännu (samma utvecklare).
Blir det här liret denna rea för 7,5$
https://www.gog.com/game/into_the_breach

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Rean är tillgänglig på huvudsajten, alltså på gamla hederliga gog.com

Jo det är epic rean med men den fick en länk, därav jag tyckte det var underligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Försökte hålla igen och bara köpa några spel som jag hade på wishlist.
Har i stort sett växlat helt till GOG efter allt EPIC skit som händer nu.

Mutant Year Zero: Road to Eden
Mini Metro
Downwell
SUPERHOT
Gorogoa
GRIS
(Obduction)

Edit: kunde köpa alla samtidigt utan att bli anklagad för kreditkortsbedrägeri

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Ingen länk till rean?

https://www.gog.com/game/obduction

Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810

Permalänk
Medlem

Not really the point

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Not really the point

Nja, syftet var att ha en länk i tråden och det verkade lämpligt att citera ditt inlägg då.

Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810

Permalänk
Medlem

@Djhg2000: Okej, mitt ifrågasättande ovan var dock att Epic Games fick en länk till sin rea och en länk från GOGs rea till artikeln med Epic Games rean men GOG fick ingen länk alls.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Keeper of Traditions

Stör mig alltid på när artiklar som denna (inte bara på SweC) inte har länk/källa till det som det skrivs om...
Ska jag behöva öppna en ny tabb och skriva gog?

/rant

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

@Djhg2000: Okej, mitt ifrågasättande ovan var dock att Epic Games fick en länk till sin rea och en länk från GOGs rea till artikeln med Epic Games rean men GOG fick ingen länk alls.

Jo jag håller med, det borde ha funnits en länk i artikeln.

Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810