Battlefield V bra eller dåligt?

Permalänk
Medlem

Ny karta på g! Snacka om välbehövligt?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackis:

@dne: Började detta efter senaste patchen? Ser på twitter att en hel del har problem med diverse FPS drops m.m.
https://twitter.com/mrprowestie/status/1132566997420728323?s=...

Lite osäker på när exakt det började faktiskt eller om det rent av alltid har varit så.
Ser helt sjuka spikar när man laddar in på en server/till ett game, men även om man tar upp menyn under spelets gång så spikar den ovanför grafen varje gång.
Vid spelets gång däremot så handlar det endast om korta spikar vid enstaka tillfällen, t ex en explotion eller när man spawnar på någon.

Skrivet av Semjonov:

Är inte det med fps drops/stutter klassiska dx12 problem.

Har provat med både DX11 och DX12, samt med/utan future frame rendering, samt både på low/ultra och det känns som det är detsamma.

Visa signatur

Computer: 9900K + NH-D15, Aorus Master, 32GB@3200MHz, 2080 Ti Strix OC, 970 EVO+ 500GB, RM850x Plat, Fractal R6 + 1xNF-A14, 3xNF-A12x25, Win10 Pro.
Audio: Lavry DA11, WooAudio WA22, HD800 + Cardas XLR, Blue Compass, Radius & Yeti Pro.
Other: Herman Miller Envelop + Aeron, XB271HU, U2717D, Filco TKL + PBT, G403, QcK Edge, Bungee v2, EdgeRouter Lite, UAP-AC-LITE, DS412+ (4x4TB).

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

https://www.youtube.com/watch?v=_wHGi1zjN38

Ny karta på g! Snacka om välbehövligt?

too little, too late för mig. Men vi får väl se vad DICE har i rockärmen? de hintade ju om att det skulle komma massa nytt snart... men det är ju så dags att komma med det nu, när all hype är borta och många gått vidare till andra spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

När släpptes patchen?
Får ut cirka 60-80 i ultra med min 920/1070 1440p

Förra veckan. Jag ligger på stabila 100fps nu på 1440p och lägsta inställningarna i spelet. Detta med ett 1080 kort.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Z490 Maximus XII Formula (WI-FI) | ASUS TUF RTX 3090 OC | Asus ROG Swift PG259QNR 360Hz | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB / 4000MHz / DDR4 | Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB M.2 | Corsair Cooling Hydro H100X / 240mm | Corsair HX1000i | Logitech PRO X Superlight | Fractal Design Meshify S2 | Windows 11 x64 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dne:

Lite osäker på när exakt det började faktiskt eller om det rent av alltid har varit så.
Ser helt sjuka spikar när man laddar in på en server/till ett game, men även om man tar upp menyn under spelets gång så spikar den ovanför grafen varje gång.
Vid spelets gång däremot så handlar det endast om korta spikar vid enstaka tillfällen, t ex en explotion eller när man spawnar på någon.

Har provat med både DX11 och DX12, samt med/utan future frame rendering, samt både på low/ultra och det känns som det är detsamma.

Har faktiskt läst en hel det inlägg på twitter angående processorer som slår i topp i menyerna. Så det ligger säker något i det du säger.
Har inte tittat själv just på den biten men ska göra det nästa gång jag spelar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Z490 Maximus XII Formula (WI-FI) | ASUS TUF RTX 3090 OC | Asus ROG Swift PG259QNR 360Hz | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB / 4000MHz / DDR4 | Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB M.2 | Corsair Cooling Hydro H100X / 240mm | Corsair HX1000i | Logitech PRO X Superlight | Fractal Design Meshify S2 | Windows 11 x64 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackis:

Förra veckan. Jag ligger på stabila 100fps nu på 1440p och lägsta inställningarna i spelet. Detta med ett 1080 kort.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok kollade igen idag och har samma fps som jag hade på denna videon jag gjorde för lite mer än 1 vecka sen
https://www.youtube.com/watch?v=3f7pmVA8m2M&t=40s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulgano:

too little, too late för mig. Men vi får väl se vad DICE har i rockärmen? de hintade ju om att det skulle komma massa nytt snart... men det är ju så dags att komma med det nu, när all hype är borta och många gått vidare till andra spel.

Skickades från m.sweclockers.com

En karta räddar knappast spelet, men det är åtminstone något nytt Jasså, gjorde de? Har jag missat isf

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Att de släpper 1 enda ny karta så lång tid efter release tar jag snarare mer som en förolämpning av mig som Battlefield-köpare än som något positivt. Tyvärr.

Grattis till alla er som klagade på att Premium och banpaketen i tidigare BF kostade pengar, ni fick som ni ville. Fast en del kanske fortfarande ser fram emot alla 20-30 kartor till BFV som ni kommer få helt gratis...

Permalänk
Medlem

Jag är iaf hajpad på den nya kartan, bättre än ingen alls 😛

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Att de släpper 1 enda ny karta så lång tid efter release tar jag snarare mer som en förolämpning av mig som Battlefield-köpare än som något positivt. Tyvärr.

Grattis till alla er som klagade på att Premium och banpaketen i tidigare BF kostade pengar, ni fick som ni ville. Fast en del kanske fortfarande ser fram emot alla 20-30 kartor till BFV som ni kommer få helt gratis...

Jag kan givetvis ha fel, men jag tror inte dt är DICE/EA som ville framstå som good guys genom att ta bort season pass och sedan släppa kartorna gratis för att att inte dela upp spelarbasen, jag tror snarare att de låg så efter med utvecklingen att det inte gick att kränga season pass eftersom det skulle ta flera månader innan första kartan skulle vara klar.

Jag tror stenhårt på att de visste att spelet inte var färdigt och att de insåg att det inte gick att kränga ett season pass ovanpå det halvfärdiga spelet eftersom de trots om de hade sålt season pass, inte skulle kunna få ut nya kartor tillräckligt snabbt för att det inte skulle bli nästa stora snackis när det gällde EA och fultrix.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Nu väljer man att ta bort Frontlines och Domination. Hur tänker dom nu tro? Enligt data dom samlat så är Frontlines och Domination ”significantly less popular”. Domination är det jag gillar att spela och många med mig. Servrar brukar alltid finnas.
https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/188309/commun...

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Z490 Maximus XII Formula (WI-FI) | ASUS TUF RTX 3090 OC | Asus ROG Swift PG259QNR 360Hz | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB / 4000MHz / DDR4 | Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB M.2 | Corsair Cooling Hydro H100X / 240mm | Corsair HX1000i | Logitech PRO X Superlight | Fractal Design Meshify S2 | Windows 11 x64 Pro |

Permalänk
Skrivet av blackis:

Nu väljer man att ta bort Frontlines och Domination. Hur tänker dom nu tro? Enligt data dom samlat så är Frontlines och Domination ”significantly less popular”. Domination är det jag gillar att spela och många med mig. Servrar brukar alltid finnas.
https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/188309/commun...

Samma här. Enda som är någorlunda spelbart för mig, men tror det ligger något i att det är lite folk. Har haft väldigt svårt på sistone att hitta Frontlines servers. Domination finns det gött om med servers.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Skrivet av blackis:

Har faktiskt läst en hel det inlägg på twitter angående processorer som slår i topp i menyerna. Så det ligger säker något i det du säger.
Har inte tittat själv just på den biten men ska göra det nästa gång jag spelar.

Skickades från m.sweclockers.com

Min 9700k ligger på 100% samtliga kärnor hela tiden i princip.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackis:

Nu väljer man att ta bort Frontlines och Domination. Hur tänker dom nu tro? Enligt data dom samlat så är Frontlines och Domination ”significantly less popular”. Domination är det jag gillar att spela och många med mig. Servrar brukar alltid finnas.
https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/188309/commun...

Jag är väldigt positiv till färre spellägen. Hade jag fått bestämma så hade jag slopat allt förutom conquest och möjligtvis rush/tdm och försökt göra dessa spellägen så bra som möjligt. Sedan hade fokuset istället varit på att göra välgjorda kartor som passar bra till dessa lägen. Battlefield V har för tillfället sjuttioelva olika lägen där många av dom är väldigt lika och banorna är halvdana. Och varje läge splittar spelarbasen ytterligare. Däremot känns det rätt elakt att börja plocka bort lägen så här långt efter release när det finns spelare som bara spelar dessa så jag har full förståelse för att folk är irriterade. Tycker man borde inse att man gjort bort sig lite grann i BFV, låta dessa vara kvar och göra rätt i uppkommande titlar istället.

Permalänk
Medlem

@jagardaniel: Breakthrough är nog näst populärast. Den ska definitivt vara kvar så man åtminstone har 2st 64 spelare lägen att välja på. Men både Domination och Squad conquest är ju helt onödigt, alldeles för lika modes. På TDM måste man göra om i princip alla avgränsningar på kartorna.

Personligen tyckte jag Rush på Twisted Steel och Narvik var riktigt bra, på devastation funkade den inte riktigt. Men går ju självklart att fixa så att den håller på fler banor.

Permalänk
Medlem

Nya kartan finns redan tillgänglig att spela

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Önskar att de kunde gå tillbaka tlll formatet som bf3 hade. Överskådligt, byta vapen tog en sekund. Låste upp skit genom att endast spela o nöta. Spelade nyligen och blev chockad över hur många kartor som faktiskt fanns.

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk
Medlem

Jag spelar uteslutande Domination och Frontlines då jag föredrar 16vs16.
Om DICE inte backar på detta har jag ingen anledning att spela, och kommer avinstallera.

Förövrigt, efter hur DICE/EA skött BF5 sen release, är detta mitt sista BF på JÄVLIGT länge jag köper.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

Nya banan va ju riktigt bra , man blir ju riktigt sugen på att bada hela tiden
Hoppas den kommer som Squad Conquest också , bästa spelläget hittills

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig det är mycket color banding i himlen på nya banan?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roughack:

Jag spelar uteslutande Domination och Frontlines då jag föredrar 16vs16.
Om DICE inte backar på detta har jag ingen anledning att spela, och kommer avinstallera.

Förövrigt, efter hur DICE/EA skött BF5 sen release, är detta mitt sista BF på JÄVLIGT länge jag köper.

Varför är det så viktigt med Domination över Squad conquest t.ex?

Personligen tycker jag att de två modesen är alldeles för lika för att båda ska finnas. Och Squad conquest känns ju definitivt mer som BF än Domination, då den innehåller tanks. Personligen gillar jag nog också domination aningen mer, då jag inte är någon som gillar att spela tank speciellt mycket men mest pga banorna. Men banorna kommer ju uppenbarligen bli bättre överlag om Dice väljer en av modesen istället för båda två, så mitt argument där håller ju inte alls i längden.

Frontlines eller Rush borde defintivt finnas däremot, personligen föredrog jag Rush. Särskilt om man spelar ensam då den mindre spelytan gör att det är mycket lättare att hålla ihop som en squad. Det är otroligt svårt att få sina random squadmates att följa med på långa flankningar i Frontlines. Frontlines har definitivt potential däremot. Men återigen, i dagsläget ser jag hellre att Dice väljer en av modesen istället för två.

Sen måste man se över TDM, i dagsläget kan man i princip skrota den moden. Majoriteten av banorna där hade passat bättre på typ 48vs48 spelare än 16vs16 som man spelar. De borde kolla på populära TDM banor och spelarantal från äldre titlar. Det finns fortfarande 24/7 Noshahr Canals TDM servrar i BF3 med 64 spelare som fylls. Då känns den banan i runda svängar hälften så stor som majoriteten av BF V TDM kartor med dubbelt så många spelare kort sagt.

Den absolut bästa TDM banan i BF V är Twisted Steel enligt mig, då den är den enda som känns i närheten av tillräckligt liten för så få spelare. Och det är det ju enbart för att banan ärextremt öppen och har inga stora byggnader som förstör hela grejen med TDM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4.0:

Varför är det så viktigt med Domination över Squad conquest t.ex?

Mina två problem jag har med squad conquest:
1. För mycket tanks relativt till infanteri.
2. För små lag, hade kunnat funka om det inte var för att hälften rage-quittar
inom 3 minuter och resten sitter på en kulle och tittar på.

Om de iallafall hade behållit ett av spellägena, nu finns det inget läge kvar
som är 16vs16 och har objektiv.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

@Roughack: Håller som sagt med om att de skulle behållt antingen Rush eller Frontlines. Jävligt skumt att de plockar bort båda. Rush kanske är påväg tillbaka med fler banor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackis:

Nu väljer man att ta bort Frontlines och Domination. Hur tänker dom nu tro? Enligt data dom samlat så är Frontlines och Domination ”significantly less popular”. Domination är det jag gillar att spela och många med mig. Servrar brukar alltid finnas.
https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/188309/commun...

Alla jag har i min vän lista "lite över 20st" spelar endast Conquest..
Jag föredrar ju Rush och Domination över Conquest när det kommer till battlefield från BC2 till idag men jag blir ju depprimerad när de tar bort modes som folk spelar.. De kostar väl inget att ha dem i spelet eller är det servrarna som kostar?
I så fall kunde de ju bara fixat Community servrar igen så vi kan få fixa våra egna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4.0:

@Roughack: Håller som sagt med om att de skulle behållt antingen Rush eller Frontlines. Jävligt skumt att de plockar bort båda. Rush kanske är påväg tillbaka med fler banor?

Jag ser ingen anledning att ta bort något överhuvudtaget.
Argumentet att det inte är lika många som spelar dessa lägen håller inte.
Följer man det tankesättet är det lika bra att ta bort alla utom Conquest, som flest verkar spela.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Alla jag har i min vän lista "lite över 20st" spelar endast Conquest..
Jag föredrar ju Rush och Domination över Conquest när det kommer till battlefield från BC2 till idag men jag blir ju depprimerad när de tar bort modes som folk spelar.. De kostar väl inget att ha dem i spelet eller är det servrarna som kostar?
I så fall kunde de ju bara fixat Community servrar igen så vi kan få fixa våra egna.

Problemet är att det är för få spelare. Jag spelar en del på konstiga tider då jag jobbar natt, och då finns det i princip bara Conquest servrar inom EU med spelare på. Har du tur så finns det kanske 1 Breakthrough, 1 Grand operations och en server som kör någon 32 spelar mode. Så i verkligheten får du i princip bara färre modes att välja på om vi sprider ut spelarna för mycket på små game modes så att de servrarna dör och folk defaultar tillbaka till Conquest.

Skrivet av Roughack:

Jag ser ingen anledning att ta bort något överhuvudtaget.
Argumentet att det inte är lika många som spelar dessa lägen håller inte.
Följer man det tankesättet är det lika bra att ta bort alla utom Conquest, som flest verkar spela.

Tvärtom. Hade man behållt samma spelarantal och tagit bort Conquest hade vi haft betydligt fler modes att välja på i verkligheten. Tyvärr så hade man nog inte lyckats behålla spelarna då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4.0:

Tvärtom. Hade man behållt samma spelarantal och tagit bort Conquest hade vi haft betydligt fler modes att välja på i verkligheten. Tyvärr så hade man nog inte lyckats behålla spelarna då.

Du misstolkar mig, jag menade inte att man skulle ta bort Conquest, utan att med argumentet de använder kan de ta bort alla andra lägen, och bara ha Conquest kvar.

Problemet verkar vi vara överens om, de som inte gillar de spellägen som finns väljer ett annat spel.
Exempelvis får dom inte mig att spela Breakthrough och Conquest genom att ta bort Domination och Frontlines, de får mig att sluta spela BF.
På samma sätt får de inte en inbiten conquest-spelare att spela domination genom att ta bort conquest.

Skrivet av 4.0:

Problemet är att det är för få spelare. Jag spelar en del på konstiga tider då jag jobbar natt, och då finns det i princip bara Conquest servrar inom EU med spelare på. Har du tur så finns det kanske 1 Breakthrough, 1 Grand operations och en server som kör någon 32 spelar mode. Så i verkligheten får du i princip bara färre modes att välja på om vi sprider ut spelarna för mycket på små game modes så att de servrarna dör och folk defaultar tillbaka till Conquest.

Du beskriver ett större problem, BF5 BLÖDER spelare. Det löser man inte genom att TA BORT innehåll som funnits sen release.

Formulering
Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roughack:

Du misstolkar mig, jag menade inte att man skulle ta bort Conquest, utan att med argumentet de använder kan de ta bort alla andra lägen, och bara ha Conquest kvar.

Problemet verkar vi vara överens om, de som inte gillar de spellägen som finns väljer ett annat spel.
Exempelvis får dom inte mig att spela Breakthrough och Conquest genom att ta bort Domination och Frontlines, de får mig att sluta spela BF.
På samma sätt får de inte en inbiten conquest-spelare att spela domination genom att ta bort conquest.

Du beskriver ett större problem, BF5 BLÖDER spelare. Det löser man inte genom att TA BORT innehåll som funnits sen release.

Tror inte de flesta är så kräsna med gamemode förutom då Conquest lirarna som aldrig lirar något annat.

Jag förstår att vissa hade t.ex Domination som favorit mode, men de som gillar Domination gillar nog också squad conquest då de är så extremt lika. Bättre att fokusera på en istället för att båda dör samtidigt. Samma sak gäller Frontlines och Rush. De delar helt enkelt spelarbas, och båda två är för små för att överleva själva rentav.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Nya banan va ju riktigt bra , man blir ju riktigt sugen på att bada hela tiden

Det kanske är en vink om ett nytt "Bad Company" på gång hähä...

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4.0:

Jag förstår att vissa hade t.ex Domination som favorit mode, men de som gillar Domination gillar nog också squad conquest då de är så extremt lika.

Extremt lika?
32 spelare vs 16 spelare.
Bara infanteri vs tanks.

Då är TDM och Conquest också extremt lika.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue