Tom Clancy's The Division 2

Permalänk
Medlem

De körde State of the game streamen för inte så länge sedan och på Reddit har de sammanställt de viktiga sakerna. Det är många ändringar till stora patchen nu på fredag.

State of the Game - 3 april 2019
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/b8qfft/state_of...

Permalänk
Medlem

Ni som är över systembolaget i ålder som letar ett hem att hänga i, säg till så är ni välkomna
Inga krav på speltider eller nånting. Ibland är vi många online, ibland är vi inga alls

Tippar på att det blir en del på fredag. Är ju då spelet börjar på riktigt.

PC versionen.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

De körde State of the game streamen för inte så länge sedan och på Reddit har de sammanställt de viktiga sakerna. Det är många ändringar till stora patchen nu på fredag.

State of the Game - 3 april 2019
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/b8qfft/state_of...

En hel del trevliga ändringar! Är i WT4 nu (igår) och avvaktar med att spela till fredag så man kan hoppa direkt till WT5.

Att sikten osv bara ska ge positiva egenskaper är den ändring jag fokuserade på när jag läste det. Gillar det skarpt spontant. Blir lite krystat att ett handtag fram på bössan tex ger sämre stabilitet när det är exakt just sånt de är designade att ge i verkligheten. Kan köpa att bonusarna sänks lite som konsekvens bara det inte blir överdrivet.

Nya kosmetiska grejer är trevligt också, älskar sånt xD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Ny trailer om som handlar om morgondagens uppdatering och framtida innehåll om kampen med Black Tusk styrkan. Bland annat får vi datumet 25 april för 8-manna raiden Operation Dark Hours.

Invasion

Mer info här
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/news-upd...

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusOCZ:

Ni som är över systembolaget i ålder som letar ett hem att hänga i, säg till så är ni välkomna

Jodå, det var längesen det blev lagligt för mig att gå in på systemet.

Citat:

Tippar på att det blir en del på fredag. Är ju då spelet börjar på riktigt.

Jag hänger gärna på. Hur joinar jag?

Permalänk
Medlem

@Spicebeast: Va kul! Ehh..hur gör vi
Sänd ett mess med ditt Uplay nick så ordnar vi resten där!

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem

Är det någon annan som känner att post-30 känns lite tomt? Jag har nu gjort alla invaded missions och ska köra sista strongholdet på söndag (hinner inte spela före det), men hittills har det inte direkt kännts som något väldigt givande.

All gear man får byter man ut så snabbt, bara för att få högre gear score, men trots att man inte har konsekvent och välplanerad utrustning går allt väldigt enkelt. Det är väldigt sällan man dör, och man behöver knappt tänka på taktiken. Se bara till att inte ta för mycket skada medan man nöter ner elites.

Jag förstår att det här inte är ett MMORPG, men vad är det tänkt att man ska göra vid end game som man inte har gjort tidigare?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

@Sando: Det blir lite annorlunda i WT4. Då behöver du klara av aktiviteter för att öka nivån på Control points för att få ett crafting recept. Du kan också jaga Hunters om du vill och fokusera mer på projekt.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sando:

Är det någon annan som känner att post-30 känns lite tomt? Jag har nu gjort alla invaded missions och ska köra sista strongholdet på söndag (hinner inte spela före det), men hittills har det inte direkt kännts som något väldigt givande.

All gear man får byter man ut så snabbt, bara för att få högre gear score, men trots att man inte har konsekvent och välplanerad utrustning går allt väldigt enkelt. Det är väldigt sällan man dör, och man behöver knappt tänka på taktiken. Se bara till att inte ta för mycket skada medan man nöter ner elites.

Jag förstår att det här inte är ett MMORPG, men vad är det tänkt att man ska göra vid end game som man inte har gjort tidigare?

Lägger ned spelet och väntar på DLC's. Det vad jag brukar göra om jag spelat igenom ett spels content fort.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sando:

Är det någon annan som känner att post-30 känns lite tomt? Jag har nu gjort alla invaded missions och ska köra sista strongholdet på söndag (hinner inte spela före det), men hittills har det inte direkt kännts som något väldigt givande.

All gear man får byter man ut så snabbt, bara för att få högre gear score, men trots att man inte har konsekvent och välplanerad utrustning går allt väldigt enkelt. Det är väldigt sällan man dör, och man behöver knappt tänka på taktiken. Se bara till att inte ta för mycket skada medan man nöter ner elites.

Jag förstår att det här inte är ett MMORPG, men vad är det tänkt att man ska göra vid end game som man inte har gjort tidigare?

Det släpps en hel del content idag.
World Tier 5
Ny "dungeon"
Gearscore 500 items.
Spelet är ju en looter shooter så målet är ju att få till ett riktigt bra gear med setbonus, talents, stats och blir så bra som möjligt. Sen kan man göra olika loadouts för olika spelstilar. Rätt kul när man går in på djupet och mixtrar.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Hoppas på att detta blir bättre än första

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Det släpps en hel del content idag.
World Tier 5
Ny "dungeon"
Gearscore 500 items.
Spelet är ju en looter shooter så målet är ju att få till ett riktigt bra gear med setbonus, talents, stats och blir så bra som möjligt. Sen kan man göra olika loadouts för olika spelstilar. Rätt kul när man går in på djupet och mixtrar.

Det ska bli intressant att se hur den nya patchen blir.

Jo, jag är helt medveten om vad en looter shooter är, men jag har lite svårt med att hålla motivationen uppe efter 40 timmar (vilket ändå är helt respektabelt). Att grinda gear bara för sakens skulle är ju sist och slut inte så intressant när man får flera items i minuten, och inga är speciellt speciella. Jag menar, det var kul första gångerna man fick en ny Model 700, men när man har fått 50 stycken med minimala skillnader så är det inte så spännande längre.

Hittills har jag inte heller sett några utmaningar som skulle kräva speciellt stort min-maxande. Som sagt är jag bara på WT3, så det kan ändra på 4/5. Överlag så krävs ju inte så mycket teamwork heller... närmast bara att man har någon med sig.

Skrivet av Sorktopp:

Hoppas på att detta blir bättre än första

Fast jag är lite kritisk här ovan så är det ett riktigt bra spel som jag kan rekommendera. Det finns en hel del att göra, men jag är lite osäker på om jag fortfarande kommer att spela det om en månad. Sen så kommer jag från en MMO-bakgrund också, så om man t.ex. är mer van med konsollskjutare så är det en helt annan sak.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maddox:

@Sando: Det blir lite annorlunda i WT4. Då behöver du klara av aktiviteter för att öka nivån på Control points för att få ett crafting recept. Du kan också jaga Hunters om du vill och fokusera mer på projekt.

Men varför?

Gear är inte så motiverande eftersom stegen är så små, och så få vapen har riktig karaktär. Jämför man t.ex. med tidiga WoW (för att sätta ribban lågt) så var varje nytt vapen en stor sak. Man grindade också dailies, dungeons och battlegrounds, men det fanns liksom ett större mål (crafting för att tjäna pengar, köpa mounts, raids, PvP-ranker).

Det jag saknar i The Division 2 är de där stora övergripande målen. Det känns just nu som om att varje litet mål (nytt vapen) är själva poängen, men det börjar snabbt kännas lite tradigt utan något större att sikta på.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Någon som köpt Tommy the Teddy Bear till sin ryggsäck?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sando:

Men varför?

Gear är inte så motiverande eftersom stegen är så små, och så få vapen har riktig karaktär. Jämför man t.ex. med tidiga WoW (för att sätta ribban lågt) så var varje nytt vapen en stor sak. Man grindade också dailies, dungeons och battlegrounds, men det fanns liksom ett större mål (crafting för att tjäna pengar, köpa mounts, raids, PvP-ranker).

Det jag saknar i The Division 2 är de där stora övergripande målen. Det känns just nu som om att varje litet mål (nytt vapen) är själva poängen, men det börjar snabbt kännas lite tradigt utan något större att sikta på.

Division 2 är betydligt mer som Diablo 3 i loot än WoW. Man får massor av loot, även högnivå loot. Men det finns så många olika set och varianter att få den där perfekta looten är svårt ändå. Därför måste man grinda.

Sen precis som i Diablo 3 finns det inga övergripande mål. Det är spelkänslan som är alfa och omega. Det finns någon artikel där en utvecklare sa att nästan alla spel är upprepning av samma sak. Det gäller bara att göra det så bra att spelaren glömmer bort det.

Permalänk

Hej.

Jag skulle gärna vilja köpa en kopia av spelet till min vän som inte har de så gott ställt. Hade varit en riktigt uppskattad present tror jag då han länge pratat om spelet. Jag har uplay konto men det verkar inte gå att köpa till nån annan när jag lägger spelet i varukorgen.

Så! Hur går jag till väga. Kan jag köpa en nyckel någon stans (vill att det ska vara nån bra sida då jag inte gillar gråzon med konton köpta med tex. stulna kreditkort och risk att bli avstängd)
Försökte kolla på webhallen men verkar bara som man får hem en fysiskt kopia med en kod? Skulle vilja ha koden omgående så jag kan ge bort det i helgen

Mvh

Permalänk
Medlem

@Norrbotten: Vill du ha en kod på en gång så är det att köpa en fysisk kopia i en butik, vilket kanske inte ligger så nära om du bor i samma område som du heter. Annars är det som du säjer, köpa en kod från en reputabel sida.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk

@Maddox: Jamen de va ju en bra ide. Kan ju köpa spelet på typ elgiganten och skicka koden. Så långt tänkte jag aldrig
Tack. (jag bor faktiskt i Residensstaden här uppe, så det finns faktiskt lite affärer här haha)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av dalledalle:

Hur är spelet att lira ensam? Måste man lira med någon för att det ska kul?
Som småbarnsförälder får man svårt att planera när man kan spela spets blir ofta själv för mig.

Sen en annan fråga, om man börjar lira samtidigt som en polare, och den ena inte kan lira på ett par dagar. Hur funkar det när man levlar ifrån varandra? Blir det kul att spela tillsammans sen ändå?

Skickades från m.sweclockers.com

För min del fungerar det bäst att spela ensam. Då sätter man sitt eget tempo och inte behöver stressspela.
Om det är kul är väl en smaksak. Mest kul är man som ensamspelare. Vissa missions kan vara lite tuffa att klara ensam, men om man tänker lite taktik och planerar så brukar det lösa sig.
Jag har en kompis som är arbetslös, han har redan levlat ifrån mig och han tycker att jag är långsam. Inte lätt att hinna med när man ska jobba 40-45 timmar i veckan och samtidigt ha tid för familjen. Det får ta sin tid, jag har inte bråttom.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ronz:

Det släpps en hel del content idag.
World Tier 5
Ny "dungeon"
Gearscore 500 items.
Spelet är ju en looter shooter så målet är ju att få till ett riktigt bra gear med setbonus, talents, stats och blir så bra som möjligt. Sen kan man göra olika loadouts för olika spelstilar. Rätt kul när man går in på djupet och mixtrar.

Nu fungerar iallafall Hostage missions och man får sin XP. Innan fastnade det och inga XP rullade in.

Permalänk
Medlem

Mitt nuvarande vapen SOCOM MK16. Hög damage, låg rpm, hög accuracy och hög stability. Kör Survivalist med AR spec förstås och en del gear som boostar damage. Jag har typ 475 GS just nu, så en bit kvar till T5 topp.

Någon som kör Survivalist och använder Shotguns? Tyckte inte de var effektiva när jag testade förut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Mitt nuvarande vapen SOCOM MK16. Hög damage, låg rpm, hög accuracy och hög stability. Kör Survivalist med AR spec förstås och en del gear som boostar damage. Jag har typ 475 GS just nu, så en bit kvar till T5 topp.
https://abload.de/img/div2_0119irkpo.jpg

Någon som kör Survivalist och använder Shotguns? Tyckte inte de var effektiva när jag testade förut.

Nice, har en MK16 också faktiskt, men kom in i WT5 det sista jag gjorde innan jag avslutade igår så den ryker nog snabbt tyvärr. Är ju sharpshooter också, och började ta poäng på ökad rifle skada nyligen. Så lär bli ngt sånt bredvid mitt marksman rifle så snart jag får fatt på ett.

Lär dock ge mig an survivalist när sharpshooter är maxat, då blir det ngn AR. Favoriter är ju MK16 eller ACR spontant, helt klart, mer användbara på lite håll. Låg RPM stör ju inte bara man har ngn hagelbrakare för de obekväma situationerna liksom

Vet ju inte hur bra de funkar i hög lvl och hög gear-nivå. Men hittills har jag älskat dem. Bara 870 och SPAS dock. Hatar halvauto pga de är så akterseglade rent Dmg-mässigt. Vill ju ha lite UMPF liksom. Det som är grejen. Vore kul om de kunde slänga in lite fler pump-bössor. Mossberg 590 eller 500 tex. Inte bara Remington 870 och SPAS. Vi fick ju SPAS som ny iaf till tvåan vilket jag tackar och bockar för. Men iaf.

Får se glaset som halvfullt. Kommer kanske mer vapen under året förutom exotiska :-). Variety is the spice of death xD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på vad man ska göra med sina capped materials? jag kan nu plocka isär vapen och vissa armor och tex steel som man lootar, så får man inte ta upp det för att det är fullt. Jag vill inte heller crafta något innan jag blir lvl 30. Så hur gör jag för att bli av med blå rustning / vapen utam att förlora materialet?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

Någon som har koll på vad man ska göra med sina capped materials? jag kan nu plocka isär vapen och vissa armor och tex steel som man lootar, så får man inte ta upp det för att det är fullt. Jag vill inte heller crafta något innan jag blir lvl 30. Så hur gör jag för att bli av med blå rustning / vapen utam att förlora materialet?

Ja, de kunde faktiskt haft lite lägre droprate på längre nivåer och sen skalat upp det till endgame nivå. Lite tråkigt när man lämnar 40% av grejerna bakom sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Nice, har en MK16 också faktiskt, men kom in i WT5 det sista jag gjorde innan jag avslutade igår så den ryker nog snabbt tyvärr. Är ju sharpshooter också, och började ta poäng på ökad rifle skada nyligen. Så lär bli ngt sånt bredvid mitt marksman rifle så snart jag får fatt på ett.
...

Såg några som sa att P416 var bästa assault rifle. Jag har dock haft oflyt med drops, ingen sån alls på T5. Faktiskt väldigt få AR och massor av shotguns och snipers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Såg några som sa att P416 var bästa assault rifle. Jag har dock haft oflyt med drops, ingen sån alls på T5. Faktiskt väldigt få AR och massor av shotguns och snipers.

Jag har aldrig heller sett en P416 i WT5. Tror jag sett två totalt..

Permalänk
Medlem

Någon som provat raiden? Jag loggade in i fredags glad och förväntansfull för att prova och upptäckte att det inte fanns matchmaking (som skulle finnas till all content enligt tidigare info) så jag loggade ut direkt igen.

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phil88:

Någon som provat raiden? Jag loggade in i fredags glad och förväntansfull för att prova och upptäckte att det inte fanns matchmaking (som skulle finnas till all content enligt tidigare info) så jag loggade ut direkt igen.

Ska det vara bra designat måste det vara så pass svårt att PUGs genom matchmaking inte funkar och det verkar vara precis den vägen de gått för tillfället iaf. Vilket känns helt rätt.

Jag kommer inte direkt kunna ta del av det men är helt ok då jag inte lirar på den nivån. Inget nytt för mig som lirat WoW till och från sen det kom. Men är ett koncept som är nytt för många märker jag baserat på reaktionerna avsaknaden av matchmaking har rört upp.

För det är extremt svårt verkar det som och den normala PUGen har inte en chans utan förberedelser och god kommunikation osv. Det tar flera timmar att ta sig igenom ens med en bra grupp dessutom vilket är helt rimligt för en raid tycker jag. Man ska inte ta allt på ett bräde utan det ska ta flera sittningar. (Antar jag iaf, dvs man kan återvända och då är bossar osv man dödat inte tillbaka fören nästa vecka.)

Däremot kan de ju på sikt göra som WoW. Är ju en anledning till att man har "looking for raid" där som en separat och extremt neddummad version av raiden för matchmaking. Vill man lira dem på riktigt krävs guild eller manuellt hopsatta grupper vilket rensar bort ogräset så att säga.

Så min gissning är att kommer matchmaking till raids så blir det neddummade versioner där kommunikation osv är sekundärt. Detta är inget de slutför i en handvändning utan kommer ta lite tid att designa. Bara göra fiender lättare att döda löser nog inte alla problem. Måste vara "idiot proof" hela vägen. Får se om jag testar då isf men för tillfället kräver raids mer än jag har att ge helt enkelt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

@Zemlan: Ja, alltså jag är också van vid att raider fungerar på det viset och det ska vara svårt såklart. Men jag tycker ändå att jag kan vara befogat besviken eftersom man blivit lovad matchmaking till all content. Känns som det nu endast blir hardcore spelarna som kan ta del av det nya och vi casuals blir lämnade så länge.

matchmaking is provided for every activity and each difficulty

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phil88:

@Zemlan: Ja, alltså jag är också van vid att raider fungerar på det viset och det ska vara svårt såklart. Men jag tycker ändå att jag kan vara befogat besviken eftersom man blivit lovad matchmaking till all content. Känns som det nu endast blir hardcore spelarna som kan ta del av det nya och vi casuals blir lämnade så länge.

matchmaking is provided for every activity and each difficulty

Ja, jo. Självklart kan du vara det. Var inte menat så

Men de har ju som sagt skrivit att all content ska ha det enl. länken du delade. Så det borde det ju dyka upp helt klart. Udda att de skriver alla svårighetsgrader dock...är ju allt annat än optimalt. Det borde man helt klart rucka på.

Får se helt enkelt. Löser sig nog Men många är så kvicka att ta fram facklor och högafflar att det är nästan absurt numera xD. Iofs förståeligt för många utvecklare är inte speciellt lyhörda. Dock verkar massive bättre på just detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |