ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Hej!

Har kommit över ännu ett Asus Strix 2080 Ti kort som jag inte kommer använda, helt oöppnat.

Ni som undrar kan läsa mina tidigare annonser men kort så har jag privilegiet att komma över komponenter i vissa samarbeten. Därför har tyvärr inget kvitto men Asus har 3 års garanti

Kör budgivning i ett par dagar så skriv gärna en kommentar.

Hämtas eller skickas mot betalning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

~May the cores be with you~

Permalänk

@Pål1337: Varför har du ingen kvitto? Vart har du kommit över den? Bra pris dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enjoy_The_Pain:

@Pål1337: Varför har du ingen kvitto? Vart har du kommit över den? Bra pris dock.

Jag gör ibland samarbeten med andra företag där jag kan få någon enstaka komponent som kompensation. Komponenterna kommer direkt via tillverkarna och de lämnar ingen typ av kvitto. Men som sagt förser dem med garanti och mitt pris tänker jag reflekterar att det inte är en köpt produkt via återförsäljare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~May the cores be with you~

Permalänk

9000kr hämtar på måndag

Permalänk

@Pål1337: Jaha om det är så IRL så låter det vettigt. Tack för förklaringen hoppas den hittar en bra ägare som har användning av den.

Permalänk
Medlem

9500kr. Kan hämta när det passar dig.

Visa signatur

GAME-PC: CPU i9-12900KS OC 5.5GHz GPUs Asus 4090 TUF OC 3060MHz COOLING Custom EK Dual Water Loops on GPU/CPU MOBO Asus ROG z690 Hero RAM Dominator P RGB 64GB DDR5 6200MHz SSD 2x Seagate FireCuda 530 2TB CHASSI Lian-Li PC-V3000 PSU Corsair AX1600i DAC/AMP Topping DX7s/THX AAA 887 HEADPHONES Sennheiser HD 800S/660S MIC Shure MV7X MOUSE FM Starlight-12 KEYBOARD KBD Bella w/lubed Tealios V2/Zeal stabs MONITORS 2x Samsung G7 32" | Citera mig för svar.

Permalänk
Medlem

9500 noterat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~May the cores be with you~

Permalänk
Medlem

9800 noterat via PM

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~May the cores be with you~

Permalänk
Medlem

10000kr budat

Permalänk
Medlem

10 200 + frakt budat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

10200 noterat. Jag låter annonsen ligga kvar idag, högst bud vid slutet av dagen vinner.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~May the cores be with you~