Oneplus 7 lanseras – i sällskap av Pro-modell med 90 Hz-skärm

Permalänk
Snusfri

Marques Brownlee (MKBHD) har en rätt bra review på telefonen och går igenom varför telefonen nästan utklassar alla andra flaggskepp.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Inaktiv

Vad är det för highfps spel som ska dras i 3200x1800x90fps på en stackars batteridriven mobiltelefon?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Amen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Runt 2013 så gick jag helt ärligt runt med dubbla mobiler då jag ej hade dual sim i min jobbsmartphone. Jag hade då en vikbar privat och tyckte det var så tråkigt att de ej kunde släppa någon ny grym sådan, men köpkraften från de som ville ha detta förklarade utbudet.

Även jag saknar de vikbara telefonerna och har ibland funderat på att beställa en från Japan då de sålts där längre, trots smartphones, för att slippa vara ständigt uppkopplad eller dras till telefonen för att döda tid. Dessa telefoner kan ställas in på engelska så å, ä och ö skulle saknas vid sms. :/ Med krångliga varianter som a. a: och o: eller liknande vilket är det som huvudsakligen stoppat eventuellt inköp. Detta plus att bankärenden är smidiga på smartphones.

Visa signatur

[Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5] [Samsung Galaxy Z Flip 4]
[Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2] [LG 34WN750-B]

Permalänk
Medlem

Tycker det är tråkiga priser.

OP7: £500/€549 -> 6195
OP7Pro: £650/€700 -> 7895

Hur stabila är OnePlus priserna? Brukar dom droppa relativt snabbt?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem

Moderna människor (konstigt nog är och har det genom åren varit många bakotsträvare i teknikforumen) ser inte telefoner som främst telefoner, utan som en allt-i-ett-pryl - där människor i min närhet använder den till telefon minst av allt. [All in my opinion]

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gillar att vissa börjar pusha hz, något som är extremt underrated på mobiler, och då menar jag inte spel utan interface.

Hatar däremot att fler börjar gå för edge displayer, aldrig tyckt om det.

Och edgen är dessutom större än Samsung, vilket är ännu värre.
Däremot har den ju knappast problem med vatten som han även visar i denna video

Bästa reviewn hitills är av Dave Lee imo.

Permalänk
Skrivet av loevet:

@Nima2001: man får fördelar bara av att scrolla runt i operativsystemet också, men de riktigt stora skillnaderna kommer komma i spel som stöder 90 Hz bilduppdatering. Utbudet av spel som stöder 90 eller 120 Hz är ganska smalt (Razer Phone har 120 Hz bilduppdatering), men förhoppningsvis växer utbudet nu när en större konsumentaktör som Oneplus utrustar en telefon med hög bilduppdatering.

Jag tycker bildflytet är märkbart bättre när jag växlar mellan appar och scrollar upp och ner i exempelvis webbläsaren på Oneplus 7 Pro. Det bygger nog både på skärmens bilduppdatering och att Oneplus gjort ett bra jobb med att optimera mjukvaran för Snapdragon 855, de hade den bäst optimerade mjukvaran även med OP 6T och Snapdragon 845.

Antar att det även borde påverka ”input lag” (inmatningslatens?) i positiv riktning? Fortfarande något jag stör mig lite på när jag kör Android-enheter kontra iOS, så det är välkommet om så är fallet.

Tycker skärmen på OnePlus 7 Pro ser riktigt fin ut på så vis att skärmen går ända ut i kanterna (ingen ”notch”) och att det är en väldigt diskret sorgkant längst ned – får verkligen intryck av heltäckande skärm. Sen det där med att skärmen böjer sig runt sidorna är jag mer tveksam till.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sando:

Synd på flera olika saker. Jag sitter just nu på en OP3, och börjar bli sugen på att byta. Jag gillar verkligen mjukvaran, men OnePlus är ju inte längre den flagship killer de utgav sig för att va för ett par år sen. Vad är vettigaste alternativet om man nu vill ha en clean android med okej prestanda+NFC?

Skickades från m.sweclockers.com

Finns inte så mycket val, det är en Pixel 3A/3A XL som väl är det enda valdet om man vill ha clean android också

Skrivet av Mirialia:

Tycker det är tråkiga priser.

OP7: £500/€549 -> 6195
OP7Pro: £650/€700 -> 7895

Hur stabila är OnePlus priserna? Brukar dom droppa relativt snabbt?

De droppar inte alls. OnePlus kör som Apple gällande priserna

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Tja pro var uteslutet på förhand pga kameralösningen. Fast vanliga såg inte dum ut när jag tänker efter. Dock efter att ha testat 6T och jämfört med min nuvarande u11+ så föredrar jag fysiska fingeravtrycksläsare istället för denna typ av lösning. Är väl en vanesak som med allt annat iofs.

Skickades från m.sweclockers.com

Har haft min 6T i flera månader nu och avskyr fortfarande fingeravtrycksläsaren. Har testat varenda tips jag kan hitta online för att optimera den men den känns aldrig lika bra som en fysisk. Bara det faktum att man inte får någon feedback över huvud taget gör mig galen.

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av El1min4tor:

Har haft min 6T i flera månader nu och avskyr fortfarande fingeravtrycksläsaren. Har testat varenda tips jag kan hitta online för att optimera den men den känns aldrig lika bra som en fysisk. Bara det faktum att man inte får någon feedback över huvud taget gör mig galen.

Vet att det var mycket skriverier om den vid lansering, att ex swedroid rapporterade om att det funkade i några veckor och sen var man tvungen att lägga in fingret på nytt. Precis som du säger, jag vill ha nån form av fysisk feedback när jag låser upp telefonen. En optisk känner man ju när man tar på den, här blir det annorlunda.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

överskattad telefon, på tok för dyr jämfört med vad den erbjuder så förstår jag inte hur dom tänkte med priset ? vem bryr sig om popup kamera lol ? ännu mekanisk sak som kan gå sönder i framtiden.. helt värdelöst... 90hz spelar ingen roll om batteriet tar stryk om man kollar på razer phones så fick dom inte speciellt bra batteritider..

denna made in china telefon borde kosta max 400 euro eller nåt, oneplus satsar för mycket på reklam osv som huawei o samsung men är inte i närheten på funktioner som dom för att motivera sina priser.. kameran lär som alltid vara en stor besvikelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

överskattad telefon, på tok för dyr jämfört med vad den erbjuder så förstår jag inte hur dom tänkte med priset ? vem bryr sig om popup kamera lol ? ännu mekanisk sak som kan gå sönder i framtiden.. helt värdelöst... 90hz spelar ingen roll om batteriet tar stryk om man kollar på razer phones så fick dom inte speciellt bra batteritider..

denna made in china telefon borde kosta max 400 euro eller nåt, oneplus satsar för mycket på reklam osv som huawei o samsung men är inte i närheten på funktioner som dom för att motivera sina priser.. kameran lär som alltid vara en stor besvikelse.

Den kommer sälja som smör även om den är dyrare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

överskattad telefon, på tok för dyr jämfört med vad den erbjuder så förstår jag inte hur dom tänkte med priset ? vem bryr sig om popup kamera lol ? ännu mekanisk sak som kan gå sönder i framtiden.. helt värdelöst... 90hz spelar ingen roll om batteriet tar stryk om man kollar på razer phones så fick dom inte speciellt bra batteritider..

denna made in china telefon borde kosta max 400 euro eller nåt, oneplus satsar för mycket på reklam osv som huawei o samsung men är inte i närheten på funktioner som dom för att motivera sina priser.. kameran lär som alltid vara en stor besvikelse.

Took the words almost completly right out of my mouth.
Priset är fortfarande attraktiv. Kameralösningen är ju som gjord för, kanske inte för att bli utsliten om den nu håller 5 år/150/dag, utan att smuts och andra små partiklar kan ta sig in. Vilket dom kommer göra förr eller senare.

Tycker hela designen är en lösning på ett ickeproblem egentligen. Tar verkligen kameran upp så pass mycket plats att detta är befogat? Är inte många mm, men om jag prompt måste välja mellan detta elände eller sensorhaka whatever... Definitivt inte detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon159643:

Även om du har 7st gilla på inlägget att göra mobilerna mindre så är köpkraften ur denna grupp väldigt liten. Varvid utvecklingen går emot att tillverkarna gör mobiler emot efterfrågan som är större mobiler. Ja säkerligen säljer Apple deras minsting bra, men det är också till en speciell grupp användare.
-Liten köpkraft: Det är inte många som vill ge mycket (över 5000kr) för en liten mobil på kanske 4,7".

Runt 2013 så gick jag helt ärligt runt med dubbla mobiler då jag ej hade dual sim i min jobbsmartphone. Jag hade då en vikbar privat och tyckte det var så tråkigt att de ej kunde släppa någon ny grym sådan, men köpkraften från de som ville ha detta förklarade utbudet.
-Att bära med sig 2st smartphones som ständigt ska laddas är något alla bör vägra.

Angående frekvens på skärmen, så känns det som om det borde gå att ställa in per app. Vilket nuvarande Android ej stödjer.

Konstigt nog så hör jag gång på gång samma önskemål från släkt och vänner att de vill ha en mindre och smidigare telefon. Nu pratar vi om normalkonsumenter ur olika yrkesgrupper och pensionärer.

Anledningen att de ändå köper en för stor mobil är att det inte finns vettiga alternativ. Att helt avstå är tyvärr inte ett alternativ.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

överskattad telefon, på tok för dyr jämfört med vad den erbjuder så förstår jag inte hur dom tänkte med priset ? vem bryr sig om popup kamera lol ? ännu mekanisk sak som kan gå sönder i framtiden.. helt värdelöst... 90hz spelar ingen roll om batteriet tar stryk om man kollar på razer phones så fick dom inte speciellt bra batteritider..

denna made in china telefon borde kosta max 400 euro eller nåt, oneplus satsar för mycket på reklam osv som huawei o samsung men är inte i närheten på funktioner som dom för att motivera sina priser.. kameran lär som alltid vara en stor besvikelse.

Den snabbaste androiden på marknaden "är på tok för dyr för vad den erbjuder"?
Även om den är dyr så är den mycket billigare än motsvarande flaggskepp från andra tillverkare, och har klara fördelar över dessa.
Högfrekvent skärm kommer garanterat att finnas på alla mid-high end smartphones om två år är min förutsägelse, då det känns sååå mycket skönare än normala 60hz

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Avstängd

Denna mobil är 10x finare än deras föregångare med den där gluggen upptill.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför folk klagar på priset? Det är en sprillans ny lur med hårdvara och funktioner som håller upp till andra flaggskeppsmodellers standarder samtidigt som den kostar ungefär likadant om inte mindre.

Permalänk
Medlem

Hur kan hörlurarna kallas för trådlösa när man en sladd? Helt bisarrt.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN | Z790 Gaming X AX | SF750 | O11 Mini

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av RekiN:

Hur kan hörlurarna kallas för trådlösa när man en sladd? Helt bisarrt.

De är trådlösa, men det du syftar på är att de inte är äkta trådlösa (det inte lika vedertagna svenska uttrycket för true wireless). Samsung Galaxy Buds och Apple Airpods är exempelvis äkta trådlösa medan den här sortens trådlösa hörlurar som Bullet Wireless 2 representerar kan kallas exempelvis sladdfria trådlösa hörlurar. Inte lika elegant som engelskans true wireless tyvärr.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Det blev ett omedelbart köp imorse! Är helt såld på OP7pro, längtar så efter att få hem den och ersätta min sunkiga lilla galaxy s9!

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | AORUS GeForce RTX 2080 SUPER WATERFORCE 8G | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Kan verkligen inte hålla med de som säger att den är alldeles för dyr. Jag tycker den verkar extremt prisvärd jämfört med konkurrenterna. Du får alltså en Snapdragon 855, som är bra mycket bättre än Exynos 9820 som man får i Samsungs motsvarigheter. Du får en heltäckande skärm. Dvs ingen notch, inget kamerahål osv. Du får en 90 Hz skärm (!!!), vilket kommer leda till en kraftigt förbättrad användarupplevelse. Och ändå kostar den alltså lite mindre än konkurrenterna.

Visst, du tappar trådlös laddning, vilket är jäkligt tråkigt, men annars ser jag inte så många nackdelar. Om man tar många bilder med frontface-kameran bör man nog hålla sig borta från den dock, men för oss som använder den kameran extremt sällan så verkar telefonen väldigt prisvärd i mitt tycke.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taxi:

Förstår inte varför folk klagar på priset? Det är en sprillans ny lur med hårdvara och funktioner som håller upp till andra flaggskeppsmodellers standarder samtidigt som den kostar ungefär likadant om inte mindre.

För att alla telefoner är dyra

Ah, minns när jag köpte min LG G2 för 2000kr eller vad det var för många år sen...

Har den fortfarande. Android 4.4.2, lol. Funkar ju prima. Bästa telefon köpet jag gjort. Tvivlar att jag nånsin kommer matcha det igen.

Personligen så skulle jag velat ha en ännu bättre kamera i den för att vara intresserad av oneplus7. Men den är ju inte dålig direkt, nej. Det jag tycker är roligast med nya telefoner är dock att reviews verkar helt glömma att reviewa en telefon. Pratar nån om kvalitén på ljudet längre? Signalstyrka? Nä det är typ bara är den här *telefonen* bra för gaming och har en bra skärm? Sen slutar dom reviewn där.

Permalänk
Medlem

Var kan man köpa den då? Kommersiella den säljas av våra traditionella säljare som tele2 tre osv..?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Ibland förstår jag mig inte på världen...Samsung släpper en helt unik, nyskapande produkt, Galaxy Fold. Och massor av reviews och kommentarer handlar bara om att man i vissa vinklar kan se en antydan till ett veck i skärmen....OnePlus släpper en ny telefon där det är helt omöjligt att inte se två gigantiska reflexer/skiftningar i deras edge display. det är så sjukt störande att jag får ticks av blotta tanken. Men ingen, INGEN, har ens kommenterat det i någon review? är det fel på min hjärna? är alla OnePlus fanboys som inte vill prata om negativa saker eller är jag den enda som stör mig på detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av guineapig:

Ibland förstår jag mig inte på världen...Samsung släpper en helt unik, nyskapande produkt, Galaxy Fold. Och massor av reviews och kommentarer handlar bara om att man i vissa vinklar kan se en antydan till ett veck i skärmen....OnePlus släpper en ny telefon där det är helt omöjligt att inte se två gigantiska reflexer/skiftningar i deras edge display. det är så sjukt störande att jag får ticks av blotta tanken. Men ingen, INGEN, har ens kommenterat det i någon review? är det fel på min hjärna? är alla OnePlus fanboys som inte vill prata om negativa saker eller är jag den enda som stör mig på detta?

Eller så är det helt enkelt så att det var värre för användarupplevelsen med Samsungs veck, än med edge-glare på OP7pro

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Var kan man köpa den då? Kommersiella den säljas av våra traditionella säljare som tele2 tre osv..?

För mig att Telia? hade åtminstone 5 & 5T sist, 6 serien vet jag inte. Men definitivt inte alla aktörer tar in dom, dessutom tar det några månader extra. Så om ex nån av dom stora som du nämner (Tele2, Tre etc) kommer ta in dom så blir det inte först fram emot hösten eller tidigast sensommaren skulle jag tippa på, lagom tills ryktena och diverse CAD-bilder på Oneplus 8 hittar ut.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Tycker det är tråkiga priser.

OP7: £500/€549 -> 6195
OP7Pro: £650/€700 -> 7895

Hur stabila är OnePlus priserna? Brukar dom droppa relativt snabbt?

Tyvärr brukar dom inte dala alltför mycket i pris då dom är relativt prispressade från början, inte mer än några hundralappar är max tyvärr med undantag för enstaka kampanjer här och där.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scirocco:

Samsung kopia med högre uppdatering, inte dåligt, hade jag inte redan en s9 så hade jag nog köpt en.

Utöver edge skärm så har dom väl inte så mycket gemensamt?
Samsung: ingen pop-up kamera, ingen dedikerad 3-stegs knapp för ljudläge.
Oneplus: Ingen IP klassning, ingen 3.5mm port, ingen trådlös laddning. Ingen SD kort plats vid simluckan.
Designen är någolunda lika med så mycket screen-to-body-ratio då. Annars är dom ju totala motsatsen till varandra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@guineapig: Kan det vara för att det redan finns mobiler med edge skärm och det redan är täckt? Samsung fold kommer med något helt nytt medans edge skärmar har funnits ett tag.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.